akir Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Pierwszy problem to podbijanie obrotów podczas pracy klimatyzacji. Mam na auto klimatyzacje gdy kompresor uruchamia sie mocno podbija obroty do okolo tysiąca. Pb i lpg Drugi problem na lpg gdy rozgrzany jest silnik dojeżdżam do świateł i obroty faluja zawsze +-50 Zdarza się ze zaczyna z 750 do 1200 skoki sa na tyle duze ze auto zgaśnie przy okolo 100-150obrotow. Gaziarze z krk powiedzieli ze to moze byc przez zawór egr. Teraz pytanie do znawców ile % spalin jest wracanych przez egr. Czy wystarczy ze zaslepie otwory z kolektora wylotowego i nie będę mial problemu z mieszanka? Błędów brak tylko falujace obroty Rozrząd zawory uszczelki wymienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Jesli problem z falowaniem jest tylko na gazie, to raczej bym szukal problemu w mapie od gazu. Podbijanie obrotow na klimie chyba jest ogolnie dosc normalne, zeby auto nie przygasalo. Jakie masz normalnie wolne obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Wzrost obrotów przy włączonej klimie to dość normalne zjawisko. Falujące obroty u mnie powodowały: przepływka lub czujnik położenia przepustnicy, ale... przyczyny mogą leżeć po stronie praktycznie każdego czujnika (np.: położenia wału, położenia wałka), świec, filtra powietrza, pompy paliwa, etc... Musisz to zdiagnozować. Ciekawe Ami, że ujęliśmy to w dokładnie ten sam sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 SPISEK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 ARRRGH! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 U gazownikow w krk byłem już tyle razy... Oni zwalaja na mechanikę mechanicy na gazownikow. Tak to jest jak się ma te cholerne oryg instalacje, nikt tego nie potrafi serwisowac. Na mapie widać ze mocno to skacze dawka długoterminowa ok +20. Czujniki wałków wykluczam nigdy nie miałem błędów, byly podmieniane gdy padła uszczelka pod głowica. Świece i przed i po to samo pompa paliwa odpada. Przepustnice nie wiem jak zdiagnozować. Części sa za drogie aby je kupować w ciemno... Wiedziałem że subaru jest drogie lecz drobne naprawy na rok przekraczają 10tys zl. Może uda się wywalić ten egr to coś sie wyklaruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Drugi problem na lpg gdy rozgrzany jest silnik dojeżdżam do świateł i obroty faluja zawsze +-50 Zdarza się ze zaczyna z 750 do 1200 skoki sa na tyle duze ze auto zgaśnie przy okolo 100-150obrotow. Jeśli tych objawów nie ma na Pb,to sytuacja jest jasna,że wina instalacji czy map na LPG. Nie ma warsztatu ogarniającą instalację gazową tej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Może uda się wywalić ten egr to coś sie wyklaruje. Zostaw ten egr w spokoju i nie kombinuj. To, ze gazownicy zwalaja na mechanikow, to mnie nie dziwi. I ja rozumiem Twoje rozgoryczenie. Ale moze po prostu daj sobie spokoj z tym warsztatem i jedz do jakiegos innego. Z mojego, niezbyt dlugiego - przyznaje, doswiadczenia - problem w mapie moze powodowac naprawde bardzo irytujace problemy z wolnymi obrotami i przygasaniem auta na dohamowaniu. Ja bym mimo wszystko zaczal od sprawdzenia mapy. Zwlaszcza, ze - jak mowisz sam - na benzynie problemu nie ma. Edytowane 25 Marca 2015 przez AMI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 U gazownikow w krk byłem już tyle razy... Oni zwalaja na mechanikę mechanicy na gazownikow zmień warsztat poważnie, jedź do innych fachowców od LPG, może trafisz na mądrzejszych i sobie poradzą bez zganiania winy na innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Serwisów serwisujacych oryg instalacje jest może 5. Stwierdziłem jeszcze ze obroty powinny szybciej opadać. Sprawdzcie mój filmikhttps://www.youtube.com/watch?v=ZXMMzOVukmI czy od dolu tego zaworu nie powinno być jakiejś rurki? Do czego służy ten zawór po środku kolektora. Po bokach widzę 2 zawory egr . Ten na środku tez cos miesza tylko co? Edytowane 25 Marca 2015 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Widze, ze szukasz jeszcze wiekszych problemow. Zostaw te zawory, jedz do specjalisty od gazu. Edytowane 26 Marca 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Widze, ze szukasz jeszcze wiekszych problemow. Zostaw te zawory, jedz do specjalisty od gazu. Tylko to nie do konca problem z gazem. Na benzynie tez widać minimalne ruchy. Nie ustawia odpowoedniego czasu wtrysku gdy dawka benzyny jest dodatnia. Powinna byc bogata uboga bogata uboga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 No to masz gdzies z czyms jakis problem tak czy inaczej - i watpie, zeby takie w ciemno odpinanie tego czy owego pomoglo. Naprawde, najlepiej przeprowadzic jakas sensowna diagnostyke u kogos, kto sie zna cos troche na tym. No nic, tak czy inaczej, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Jedno jest pewne gdzieś powietrze sie dostaje. Spróbuję rozberac egr wyczyścić i uszczelnić elastosilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Posprawdzaj dokladnie wszystkie wezyki - czasem jest jakies drobne pekniecie, ktore sie w pierwszym momencie przegapi, a powietrze ciagnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się