irektob Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 pytam bo może sami mieliście taki problem wyraźne bicie podczas hamowania,coś doradzicie ..powiem może pokrótce co zrobione.....nowe tarcze hamulcowe zimmermann+ klocki,zaciski porządnie zregenerowane(chociaż zrobione to na wyrost bo były w dobrej kondycji)wszystko poczyszczone przy zakładaniu i niestety pomiar po montażu na jednej tarczy 4setki czyli w normie ,ale na drugiej nie udało mi się ustawić lepiej niż 8-9setek....i teraz albo jest krzywa tarcza hamulcowa co jeszcze sprawdzę przekładając na tą pewną stronę a może piasta coś nie teges?...już sam nie wiem....a może przewody hamulcowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 U mnie jeden z 4-tłoczków się nie wysuwał w jednym z kó. Sprawdź czy tłoki na każdym kole poprawnie się wysuwają, może przy montażu/regeneracij zdarzył sie błąd i jeden stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 tego akurat jestem pewien wysuwaja się bardzo ładnie,zresztą ten sam problem był z starymi tarczami ale tam winę zwaliłem właśnie na stare i zużyte tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 A miejsce styku tarczy z piastą ładnie wyczyszczone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 tak ładnie,właśnie wszystkie tematy podstawowe są przerobione.......no może jeszcze to bicie 8-9 setek jest za duże......norma mówi o maksymalnym chyba 7setek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Ja mialem podobny problem z tarczami. Wina bylo lozysko i piasta ktora miala luz. Kupilem cala zwrotnice zmienilem lozysko i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 ....i to jest kierunek w który pójdę......dam znać co i jak...... ....dzisiaj sprawdzałem ,na pewno jest luz na kole tzn. na łożysku....jutro to zdemontuje(ale łożysko cichutko pracuję,nakrętka dobrze dokręcona)...chyba wymienie łożysko i sprawdzę stan piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 U mnie tez nie bylo slychac lozyska a luz byl nie na lozysku a wlasnie na piascie. Rozbierz i sprawdz czy szelka nie zdarla piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Masz na mysli szelke łożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Tak szelkę łożyska miałem na myśli. Rozkręć, wyprasuj i daj znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 temat opanowany,dziękuje za podpowiedź....łożysko miało luz chociaż było cichutkie,po wymianie wszystko pięknie hamuje.......nosiłem się z zamiarem sprzedaży samochodu i dzisiaj został niespodziewanie sprzedany.....teraz pozostaje mi szukać sti..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się