Drillp Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witajcie! Nabyłem niedawno swoje ciężko wyszukane Subaru wybór padł na Forestera II 2.0X 125KM.. U sprzedającego wszystko skrupulatnie sprawdzone - zdawać by się mogło IGŁA, samochód krajowy z udokumentowaną historią serwisową aż tu po kilkudziesięciu kilometrach powrotu szczęśliwego właściciela do domu.. okazało się że jednak nie wszystko jest takie na Zicher.. przypadłość dośc nietypowa.. nie wykryta przy jeździe testowej ( zazwyczaj spokojnej...bo to w końcu jeszcze nie nasze auto) mianowice przy redukcji biegu, gdzie bezpośrednio po redukcji silnik wchodzi na wysokie obroty m.in. 4 tys. skrzynia od reduktora zostaje wybita do pozycji po środku lo - Hi i silnik jest wyluzowany nie ma możliwości wbicia biegu.. próba wbicia reduktora z powrotem powoduje mega duże zgrzyty... dopiero można go wrzucić na pozycje HI lub Lo po zatrzymaniu samochodu do zera wtedy bez zgrzytu... Macie jakieś rozwiązanie na takie dziwne zjawisko? znając życie skrzynia biegów pewnie do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Miałem kiedyś tak...też przy redukcji reduktor się załączał ale u mnie akurat przestawiał się całkowicie i mozna było odrazu go wyłączyć.. W ogarniętym warsztacie ogarneli to w pare chwil - jakaś pierdołka, linka czy też jakiś element mechanizmu wymagał poprawki. Ale nie pamiętam już (słaba pamięć ;p) co to dokładnie było. W każdym razie u mnie nie było to nic stasznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 A te zgrzyty są przy wciśnięty sprzęgle czy bez sprzęgła próbowałeś wyłączyć reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Sprawdzić linkę. Wystarczy rozebrać deskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Witaj. Na razie bez paniki, zajrzyj tam i zobacz co się dzieje, może to jakaś pierdółka: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76938-forester-zaci%C4%85%C5%82-si%C4%99-reduktor-na-lo-help/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drillp Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 A te zgrzyty są przy wciśnięty sprzęgle czy bez sprzęgła próbowałeś wyłączyć reduktor. Zgrzyty przy próbie zmiany z powrotem na Hi są nawet przy wcisnięty sprzęgle ponoć tak sie nie powinno dziać i z pozycji lo-hi zmieniać można w czasie jazdy bez żadnego problemu zgrzytu Witaj. Na razie bez paniki, zajrzyj tam i zobacz co się dzieje, może to jakaś pierdółka: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76938-forester-zaci%C4%85%C5%82-si%C4%99-reduktor-na-lo-help/ obadam temat.. boje sie żeby całej skrzyni przez tą pierdole nie 3ba było wymieniać po oprócz tego problemu który teraz w sumie rzadko się zdarza chodzi wzorowo.. ( chyba dlatego ze przez to musze jezdzić delikatnie bez gwałtownych redukcji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) A te zgrzyty są przy wciśnięty sprzęgle czy bez sprzęgła próbowałeś wyłączyć reduktor. Zgrzyty przy próbie zmiany z powrotem na Hi są nawet przy wcisnięty sprzęgle ponoć tak sie nie powinno dziać i z pozycji lo-hi zmieniać można w czasie jazdy bez żadnego problemu zgrzytu Witaj. Na razie bez paniki, zajrzyj tam i zobacz co się dzieje, może to jakaś pierdółka: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76938-forester-zaci%C4%85%C5%82-si%C4%99-reduktor-na-lo-help/ obadam temat.. boje sie żeby całej skrzyni przez tą pierdole nie 3ba było wymieniać po oprócz tego problemu który teraz w sumie rzadko się zdarza chodzi wzorowo.. ( chyba dlatego ze przez to musze jezdzić delikatnie bez gwałtownych redukcji.. Sprawdź czy masz poduszki zawieszenia skrzyni i silnika całe. Przy nagłych redukcjach i puszczeniu sprzęgła tak może się dziać Edytowane 22 Marca 2015 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się