MaciekGX Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Witam!Mam problem z check a wyglada to tak:cztery,piec dni jazdy jest ok nastepnie potrafi sie zapalic i swieci jeden dzien po czym nastepnego dnia jest ok nie swieci i tak w kolko.Przy zapalonym checku autko chodzi normalnie tak jak powinno. Wymienilem swiece,kable tez, sondy dobre czujnik spalania stukowego ok i ja stawiam na zawory ktore trzeba wyregulowac. Co o tym myslicie?Pacjent to:GX 2.0 125km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Myślimy,że najlepiej odczytać kod błędu,wtedy będzie wiadomo gdzie szukać jego przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Tak tak oczywiscie robilem to i wychodzilo wypadanie zaplonu po kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATRIX Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No i masz odpowiedź. Wypadanie zaplonu-cewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Jeśli obroty silnika na biegu jałowym dodatkowo lekko falują,poszarpuje czasem przy przyspieszaniu,to regulacja zaworów jak najbardziej wskazana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Czyli moze byc jeszcze cewka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Sprawdź zawory jak pisał Ci Cybel . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 OK sprawdze bo slyszalem tez ze od zaworow lubi sie tez zaswiecic,mam nadzieje ze nie cewka bo nowa okolo 450zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Może coś to wniesie ale ja miałem wypadanie zapłonu przy przestawionym rozrządzie. Dokładnie lewy wałek wydechowy o jeden ząbek. W Gx są chyba tylko dwa wałki nie cztery. Ale warto też sprawdzić rozrząd. Na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Tak w GX sa 2 wałki ale czy wtedy gdybym mial przestawiony walek to check by swiecil caly czas czy moze swiecil tak jak ja mam co jakis czas co pare dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 U mnie nie świecił się cały czas. Raz się zapalał a czasami parę dni nic. Na pewno na początku migał. Ale tak jak powiedzieli poprzednicy mogą być również zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 U mnie nie miga tylko sie czasami swieci auto chodzi normalnie nie ma spadkow mocy nie szarpie i pali normalnie itp. niby wszystko ok a czasami zaswieci,gdy swieci check to powinen isc na trybie awaryjnym czyli z bogatsza mieszanka,moze to jakies styki trzeba przeczyscic z jakiegos czujnika,albo faktycznie gdy zaciasne zawory tez zaswieci.No zobaczymy najpierw wyreguluje zawory dobrze ze na "srubke" warto je sprawdzic.Powodow moze byc duzo. I chyba jak znowu zaswieci to pojade pod kompa a zawory i tak wyreguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Dziwne, że świeci na stałe przy wypadaniu zapłonów na jednym cylindrze. Chyba, że masz wielokrotne wypadanie zapłonów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Witam ponownie szanownych kolegów! Dzisiaj pożyczyłem od ojca kompa i podpiołem się i co się okazało stary znany problem P 0328 czyli spalanie stukowe, przeczyscilem styki i jest ok zobaczymy jak długo. Przed wymiana świec i kabli miałem wypadanie zapłonu co udało się wyeliminować ale zaświecił sie znowu co mnie trochę zmylilo ale to był właśnie knock sensor P 0328 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łewap30 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Myślę że stało się tak że ECU przyspieszył zapłon bo stare świece i przewody nie wyrabiały. Stąd to spalanie stukowe. Pojeździj trochę a na pewno się dostosuje do nowych warunków tj. nowe świece i przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Czasami po zmianie oleju lubi sie zaswiecic P 0328,i niby niektore Subaru mialy bledy w oprogramowaniu gdzie po zmianie oleju oprogramowanie ECU braly bledna interpretacje szmerow silnika,ktore braly za spalanie stukowe przynajmniej przez jakis okres. Tak wyczytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zawory wyregulowane check nie świeci od dłuższego czasu,jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Protix Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Ale czy P0328 to nie jest dokładnie "Za duży sygnał wejścia" ? Czyli że gdzieś jest zwarcie do plusa? Sam miałem taki problem mimo iż oleju ani niczego nie zmieniałem a reszta była ok U mnie po prostu wymiana czujnika załatwiła sprawę bo póki co od kilku dni spokój mam ( wcześniej zaświecał się codziennie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Przyczyn może być kilka.mi pomogła regulacja zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5t4w3k Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Witam. Nie bedę zakłada nowego tematu. Wtrące swoje trzy grosze w tym Dzisiaj pojawił sie problem z uruchomieniem samochodu. Polega on na tym, że przy przekreceniu kluczyka wogóle nie zapala sie kontrolka checkengine. Żadnej reakcji. Inne kontrolki się zapalają. Nie słychać pompy paliwa. Diagnostyka przewodami nic nie daje. Chech wogóle sie nie zapala. NIe mam pojęcia w czym problem. Impreza 1996 wersja kombi (GL), 2.0 115KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się