Skocz do zawartości

Check engine


MaciekGX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam problem z check a wyglada to tak:cztery,piec dni jazdy jest ok nastepnie potrafi sie zapalic i swieci jeden dzien po czym nastepnego dnia jest ok  nie swieci i tak w kolko.Przy zapalonym checku autko chodzi normalnie tak jak powinno.

Wymienilem swiece,kable tez, sondy dobre czujnik spalania stukowego ok i ja stawiam na zawory ktore trzeba wyregulowac.

Co o tym myslicie?Pacjent to:GX 2.0 125km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś to wniesie ale ja miałem wypadanie zapłonu przy przestawionym rozrządzie. Dokładnie lewy wałek wydechowy o jeden ząbek. W Gx są chyba tylko dwa wałki nie cztery. Ale warto też sprawdzić rozrząd. Na pewno nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie miga tylko sie czasami swieci auto chodzi normalnie nie ma spadkow mocy nie szarpie i pali normalnie itp. niby wszystko ok a czasami zaswieci,gdy swieci check to powinen isc na trybie awaryjnym czyli z bogatsza mieszanka,moze to jakies styki trzeba przeczyscic z jakiegos czujnika,albo faktycznie gdy zaciasne zawory tez zaswieci.No zobaczymy najpierw wyreguluje zawory dobrze ze na "srubke" warto je sprawdzic.Powodow moze byc duzo.

I chyba jak znowu zaswieci to pojade pod kompa a zawory i tak wyreguluje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie szanownych kolegów!

Dzisiaj pożyczyłem od ojca kompa i podpiołem się i co się okazało stary znany problem P 0328 czyli spalanie stukowe, przeczyscilem styki i jest ok zobaczymy jak długo.

Przed wymiana świec i kabli miałem wypadanie zapłonu co udało się wyeliminować ale zaświecił sie znowu co mnie trochę zmylilo ale to był właśnie knock sensor P 0328

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że stało się tak że ECU przyspieszył zapłon bo stare świece i przewody nie wyrabiały. Stąd to spalanie stukowe.  Pojeździj trochę a na pewno się dostosuje do nowych warunków tj. nowe świece i przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami po zmianie oleju lubi sie zaswiecic P 0328,i niby niektore Subaru mialy bledy w oprogramowaniu gdzie po zmianie oleju oprogramowanie  ECU braly bledna interpretacje szmerow silnika,ktore braly za spalanie stukowe przynajmniej przez jakis okres.

Tak wyczytalem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ale czy P0328 to nie jest dokładnie "Za duży sygnał wejścia" ? Czyli że gdzieś jest zwarcie do plusa? Sam miałem taki problem mimo iż oleju ani niczego nie zmieniałem a reszta była ok :)
U mnie po prostu wymiana czujnika załatwiła sprawę bo póki co od kilku dni spokój mam ( wcześniej zaświecał się codziennie :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Nie bedę zakłada nowego tematu. Wtrące swoje trzy grosze w tym ;)  Dzisiaj pojawił sie problem z uruchomieniem samochodu. Polega on na tym, że przy przekreceniu kluczyka wogóle nie zapala sie kontrolka checkengine. Żadnej reakcji. Inne kontrolki się zapalają. Nie słychać pompy paliwa. Diagnostyka przewodami nic nie daje. Chech wogóle sie nie zapala. NIe mam pojęcia w czym problem.

 

Impreza 1996 wersja kombi (GL), 2.0 115KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...