Jump to content

Check engine


MaciekGX

Recommended Posts

Witam!Mam problem z check a wyglada to tak:cztery,piec dni jazdy jest ok nastepnie potrafi sie zapalic i swieci jeden dzien po czym nastepnego dnia jest ok  nie swieci i tak w kolko.Przy zapalonym checku autko chodzi normalnie tak jak powinno.

Wymienilem swiece,kable tez, sondy dobre czujnik spalania stukowego ok i ja stawiam na zawory ktore trzeba wyregulowac.

Co o tym myslicie?Pacjent to:GX 2.0 125km 

Link to comment
Share on other sites

Może coś to wniesie ale ja miałem wypadanie zapłonu przy przestawionym rozrządzie. Dokładnie lewy wałek wydechowy o jeden ząbek. W Gx są chyba tylko dwa wałki nie cztery. Ale warto też sprawdzić rozrząd. Na pewno nie zaszkodzi.

Link to comment
Share on other sites

U mnie nie miga tylko sie czasami swieci auto chodzi normalnie nie ma spadkow mocy nie szarpie i pali normalnie itp. niby wszystko ok a czasami zaswieci,gdy swieci check to powinen isc na trybie awaryjnym czyli z bogatsza mieszanka,moze to jakies styki trzeba przeczyscic z jakiegos czujnika,albo faktycznie gdy zaciasne zawory tez zaswieci.No zobaczymy najpierw wyreguluje zawory dobrze ze na "srubke" warto je sprawdzic.Powodow moze byc duzo.

I chyba jak znowu zaswieci to pojade pod kompa a zawory i tak wyreguluje 

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie szanownych kolegów!

Dzisiaj pożyczyłem od ojca kompa i podpiołem się i co się okazało stary znany problem P 0328 czyli spalanie stukowe, przeczyscilem styki i jest ok zobaczymy jak długo.

Przed wymiana świec i kabli miałem wypadanie zapłonu co udało się wyeliminować ale zaświecił sie znowu co mnie trochę zmylilo ale to był właśnie knock sensor P 0328

Link to comment
Share on other sites

Myślę że stało się tak że ECU przyspieszył zapłon bo stare świece i przewody nie wyrabiały. Stąd to spalanie stukowe.  Pojeździj trochę a na pewno się dostosuje do nowych warunków tj. nowe świece i przewody.

Link to comment
Share on other sites

Czasami po zmianie oleju lubi sie zaswiecic P 0328,i niby niektore Subaru mialy bledy w oprogramowaniu gdzie po zmianie oleju oprogramowanie  ECU braly bledna interpretacje szmerow silnika,ktore braly za spalanie stukowe przynajmniej przez jakis okres.

Tak wyczytalem 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ale czy P0328 to nie jest dokładnie "Za duży sygnał wejścia" ? Czyli że gdzieś jest zwarcie do plusa? Sam miałem taki problem mimo iż oleju ani niczego nie zmieniałem a reszta była ok :)
U mnie po prostu wymiana czujnika załatwiła sprawę bo póki co od kilku dni spokój mam ( wcześniej zaświecał się codziennie :D )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam. Nie bedę zakłada nowego tematu. Wtrące swoje trzy grosze w tym ;)  Dzisiaj pojawił sie problem z uruchomieniem samochodu. Polega on na tym, że przy przekreceniu kluczyka wogóle nie zapala sie kontrolka checkengine. Żadnej reakcji. Inne kontrolki się zapalają. Nie słychać pompy paliwa. Diagnostyka przewodami nic nie daje. Chech wogóle sie nie zapala. NIe mam pojęcia w czym problem.

 

Impreza 1996 wersja kombi (GL), 2.0 115KM.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...