MaciekGX Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Witam!Mam problem z check a wyglada to tak:cztery,piec dni jazdy jest ok nastepnie potrafi sie zapalic i swieci jeden dzien po czym nastepnego dnia jest ok nie swieci i tak w kolko.Przy zapalonym checku autko chodzi normalnie tak jak powinno. Wymienilem swiece,kable tez, sondy dobre czujnik spalania stukowego ok i ja stawiam na zawory ktore trzeba wyregulowac. Co o tym myslicie?Pacjent to:GX 2.0 125km Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Myślimy,że najlepiej odczytać kod błędu,wtedy będzie wiadomo gdzie szukać jego przyczyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Tak tak oczywiscie robilem to i wychodzilo wypadanie zaplonu po kodzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATRIX Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 No i masz odpowiedź. Wypadanie zaplonu-cewka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Jeśli obroty silnika na biegu jałowym dodatkowo lekko falują,poszarpuje czasem przy przyspieszaniu,to regulacja zaworów jak najbardziej wskazana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 Czyli moze byc jeszcze cewka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Sprawdź zawory jak pisał Ci Cybel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 OK sprawdze bo slyszalem tez ze od zaworow lubi sie tez zaswiecic,mam nadzieje ze nie cewka bo nowa okolo 450zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łewap30 Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Może coś to wniesie ale ja miałem wypadanie zapłonu przy przestawionym rozrządzie. Dokładnie lewy wałek wydechowy o jeden ząbek. W Gx są chyba tylko dwa wałki nie cztery. Ale warto też sprawdzić rozrząd. Na pewno nie zaszkodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Tak w GX sa 2 wałki ale czy wtedy gdybym mial przestawiony walek to check by swiecil caly czas czy moze swiecil tak jak ja mam co jakis czas co pare dni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łewap30 Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 U mnie nie świecił się cały czas. Raz się zapalał a czasami parę dni nic. Na pewno na początku migał. Ale tak jak powiedzieli poprzednicy mogą być również zawory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 U mnie nie miga tylko sie czasami swieci auto chodzi normalnie nie ma spadkow mocy nie szarpie i pali normalnie itp. niby wszystko ok a czasami zaswieci,gdy swieci check to powinen isc na trybie awaryjnym czyli z bogatsza mieszanka,moze to jakies styki trzeba przeczyscic z jakiegos czujnika,albo faktycznie gdy zaciasne zawory tez zaswieci.No zobaczymy najpierw wyreguluje zawory dobrze ze na "srubke" warto je sprawdzic.Powodow moze byc duzo. I chyba jak znowu zaswieci to pojade pod kompa a zawory i tak wyreguluje Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Dziwne, że świeci na stałe przy wypadaniu zapłonów na jednym cylindrze. Chyba, że masz wielokrotne wypadanie zapłonów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 Witam ponownie szanownych kolegów! Dzisiaj pożyczyłem od ojca kompa i podpiołem się i co się okazało stary znany problem P 0328 czyli spalanie stukowe, przeczyscilem styki i jest ok zobaczymy jak długo. Przed wymiana świec i kabli miałem wypadanie zapłonu co udało się wyeliminować ale zaświecił sie znowu co mnie trochę zmylilo ale to był właśnie knock sensor P 0328 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łewap30 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Myślę że stało się tak że ECU przyspieszył zapłon bo stare świece i przewody nie wyrabiały. Stąd to spalanie stukowe. Pojeździj trochę a na pewno się dostosuje do nowych warunków tj. nowe świece i przewody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted March 16, 2015 Author Share Posted March 16, 2015 Czasami po zmianie oleju lubi sie zaswiecic P 0328,i niby niektore Subaru mialy bledy w oprogramowaniu gdzie po zmianie oleju oprogramowanie ECU braly bledna interpretacje szmerow silnika,ktore braly za spalanie stukowe przynajmniej przez jakis okres. Tak wyczytalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Zawory wyregulowane check nie świeci od dłuższego czasu,jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Protix Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Ale czy P0328 to nie jest dokładnie "Za duży sygnał wejścia" ? Czyli że gdzieś jest zwarcie do plusa? Sam miałem taki problem mimo iż oleju ani niczego nie zmieniałem a reszta była ok U mnie po prostu wymiana czujnika załatwiła sprawę bo póki co od kilku dni spokój mam ( wcześniej zaświecał się codziennie ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGX Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 Przyczyn może być kilka.mi pomogła regulacja zaworów Link to comment Share on other sites More sharing options...
5t4w3k Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Witam. Nie bedę zakłada nowego tematu. Wtrące swoje trzy grosze w tym Dzisiaj pojawił sie problem z uruchomieniem samochodu. Polega on na tym, że przy przekreceniu kluczyka wogóle nie zapala sie kontrolka checkengine. Żadnej reakcji. Inne kontrolki się zapalają. Nie słychać pompy paliwa. Diagnostyka przewodami nic nie daje. Chech wogóle sie nie zapala. NIe mam pojęcia w czym problem. Impreza 1996 wersja kombi (GL), 2.0 115KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now