coocer Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Problem pojawił się dopiero 2 razy ale trochę mnie zaniepokoił. Po 30 min wizycie w sklepie musiałem dłużej podkręcić żeby zapalił a jak zapalił to przez parę sekund wolne obroty były bardzo wolne. Dzień wcześniej prawdopodobnie tankowalem v-powera 100 żeby mu dobrze zrobić. nastepnego dnia bez problemów przejechałem 300 km i stałem na mrozie. Nic się nie działo. Dziś żona zameldowała taki sam przypadek . Mechanik sugeruje wtryski do czyszczenia. Mieliście taka przypadłość? Co wlać żeby bezpiecznie przetkac?
siwy_001 Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Podobne objawy miałem jak padał jeden wtrysk gazu.
Paweł.C Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 A ja bym jeszcze obstawiał opadające paliwo. Może jakaś drobna nieszczelność i łapie powietrze.
tremba Posted March 4, 2015 Posted March 4, 2015 Pompa paliwa albo nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Jak przekrecasz kluczyk (ale tylko zeby wlaczyc prad, bez odpalania) powinienes uslyszec pompe paliwa podnoszaca cisnienie-tak ok. 2-3 sekundy. Wlacz tak stacyjke kilka razy podpompowujac paliwo do ukladu. Jesli wtedy odpali od razu to juz wiesz ze albo pompa, albo gdzies cieknie, albo moze filtr paliwa. W moim przypadku byla to pompa. Nie pamietam czy jest tam regulator cisnienia paliwa, a przeciek mogl wystapic pod maska, w przyblizeniu nad kolanami kierowcy-tam ida przewody paliwa.
coocer Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 dzięki. czy przez obd można jakoś to sprawdzić?
tremba Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Nie mam pojęcia- ja odkryłem to "łopatologicznie" :-). Komp pewnie pokaże jak ciśnienie spadnie bardziej drastycznie-w końcu musi być jakiś sygnał do obliczania dawki paliwa.
coocer Posted March 9, 2015 Author Posted March 9, 2015 spoko na razie zgodnie z zaleceniem wlalem płyn do czyszczenia wtryskow. zobaczymy czy pomoze
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.