Skocz do zawartości

Paweł.C

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Paweł.C

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 27.06.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Świętokrzyskie
  • Auto
    Robal 2.0 NA kombi

Ostatnie wizyty

473 wyświetleń profilu
  1. Paweł.C

    Do czego służy ta osłona?

    Jak dla mnie to szpetny wynalazek.
  2. Jeżeli kopci na biało po prze gazowaniu to na 99% uszczelka pod głowicą.
  3. Paweł.C

    hill holder się zblokował?

    To raczej hamulec jest winny a nie hill holder. Może puści jak ostygnie ale bez zdjęcia bębna się nie obędzie. trzeba przejrzeć, wyczyścić szczęki a może i nawet wymienić tłoczek bo to on może się nie cofać.
  4. 2,5 czemu nie. Ale w tym momencie mam 2.0 AT na oku i się zastanawiam czy jest sens się napalać bardziej czy sać sobie spokój.
  5. Dane techniczne znam. A może ktoś jeździł takimi i ma porównanie o ile jest słabiej. Zastanawiam się również jak automat się sprawuje. Jak działa tryb zimowy i power.
  6. Miałem jakiś czas temu Imprezkę GF 2.0 125km z manualną skrzynią i jeździło mi się nią bardzo dobrze, czy robal 2,0 w automacie będzie bardziej zamulony od niej?
  7. Ja miałem w swojej imprezie ET35 i przy oponach 205/55/16 potrafiło otrzeć na większej hopie, z dwiema osobami z tyłu na pokładzie. W razie tarcia proponuje rolowanie rantów.
  8. Może mało jestem w temacie, bo jakoś się tym specjalnie nie interesowałem, ale raczej nie słyszałem o takowych, poza tymi na torze.
  9. Paweł.C

    Swap silnika

    Ludzie to mają pomysły...
  10. Sprawdź ten wężyk, może faktycznie za długi. W drugiej kolejności dolej płynu do chłodnicy i patrz co się dzieje, wygląda na mocno zapowietrzony układ- prawdopodobnie przez uszkodzony wcześniej korek. UPG to już chyba na końcu bym podejrzewał. Według mnie zawsze zaczynam diagnozę od najprostszych rzeczy.
  11. Ale teraz powiedz czy w zbiorniczku płynu jest coraz więcej tzn wylewa się nim, czy tylko brakuje w chłodnicy? Bo jeśli w zbiorniczku jest ok to możesz mieć zapowietrzony układ przez ten stary korek i teraz wystarczy uzupełnić płyn w chłodnicy i wszystko wróci do normy.
  12. Sprawdź stan płynu w chłodnicy i zbiorniczku. Jeśli w zbiorniczku jest a w chłodnicy mało to raczej na 100 korek do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...