Bo_Lo Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Witam,prawie rok temu zakupiłem moją pierwszą ''świnkę''.Była to brardzo zadbana sztuka,z pełną historią serwisową itp. Wersja season ,czyli klima,elektryka i tyle.Mimo że to wersja już 125hp,to niestety nie posiadała pakietu RX jak sedany(dokładki i zderzaki z GT) Ponieważ przytrafiła mi się ostatnio stłuczka,postanowiłem zrobić lift/konwersję do RX ,z tym że zamiast zderzaka z GT jest maska z GT bo to ona ucierpiała Z dotychczasowych zmian -Pakiet dokładek,spoilerów i maska z GT -Felgi 16'' -kolektor bulgot -back box WRX -hamulce z GT dwutłoczek(czekają na montaż) -sprężyny z GT/WRX + amorki kayaba excelG -tylny stab z GT(czeka na montaż) -chlapacze(czekają na montaż) -dach pomalowany na czarną perłę -Delikatne oklejenie w motywy subarowe(czekają na montaż) -skórzane fotele podgrzewane i kanapa -kiera momo z GT -wskażnik ciśnienia oleju Depo(czeka na wkręcenie czujnika w blok ) Plany? jeśli mi nie przejdzie- za rok 2.5 sohc lub jakiś soft T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzi Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Zderzak jakos sie wpasowuje jak poczekasz do przyszlego roku to najwyzej ja zamiast uturbiac swoje 2.5 to Ci je sprezentuje a sam wymienie na cos 2.0T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 O i to jest niezła myśl .Zderzak zostawiłem też troszkę celowo,żeby nie było wątpliwości że to NIE GT.Wolałbym sytuację odwrotną- zderzak z GT a maskę z N/A,ale cóż,tak wyszło . Zresztą fajnie się jedzie mając przed oczami ten kurnik,przypominają mi się czasy jak na widoku miałem otwierane lampy w mażdzie.Poza tym chłodzi się filtr powietrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Widzę, że kolega przymierza się do podobnej operacji jak ja w swojej Wanience Z tym, że ja jednak byłbym bardziej skłonny na ten swap 2.5 SOHC - tylko niestety nadal nie wiem, czy jest to tak proste jak mi się wydaje (czyli zostawiamy wszystkie graty z 2.0 i zmienamy sam silnik ). Jeśli będzie to dla mnie osiągalne finansowo w przyszłym roku to ustawiam się drugi w kolejce po ten silnik 2.5 Tym bardziej, że to jeszcze większy zastrzyk mocy, niż w przypadku silnika z Legacy (156KM) A sama wanna elegancka, z tym zestawem ssakowy zderzak + maska z turbo jest... oryginalnie Ale nieźle się to komponuje A sama lista modów i planów - bardzo słuszna, praktycznie zbieżna z moją Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Nawet seryjnie tak wychodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Nawrt myślałem przez chwilę o takim malowaniu ala outback.Albo iść na całość i zrobić Gravel Express z kołem zapasowym na klapie Ale zostaje jak jest.Wizualnie już nic nie robię zbytnio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzi Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Nawrt myślałem przez chwilę o takim malowaniu ala outback.Albo iść na całość i zrobić Gravel Express z kołem zapasowym na klapie Ale zostaje jak jest.Wizualnie już nic nie robię zbytnio. Mógłbyś dorwać z czasem tylne lampy z JDM-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
lkurach Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Dawaj foty z tymi antracytowymi kołami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 Lampy JDM to troszkę cena poza zasięgiem,ale kto wie w przyszlosci.Zastanawiam sie nad lekkim przydymieniem obecnych. Co do kół to we wtorek montaż Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Dzisiaj nastała wiosna A taka była rok temu w dniu zakupu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzi Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Dobrze siadła ta felga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted March 11, 2015 Author Share Posted March 11, 2015 Dzisiaj przyszła paczuszka od Otoczaka,umyłem paskuda i wleciała świnka na lusterko.Robią się już też rozpórki na przód i tył Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzi Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 (edited) Fajnie wygląda z tym zderzakiem do kombi pasuje. Ogólnie mógłby pójść jeszcze trochę w dół. Edited March 11, 2015 by Ozzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Był na HRach -50 i stał niżej,ale beton był straszny,a mam 4tygodniową córkę i z lekka podskakiwała w nosidełku ;-)Poza tym nie dało się szybko jechać bo co rusz trzeba było chamować przez jakieś tory czy inne nierówności na drodze.Teraz są z przodu springi z GT a z tyłu z GC WRX(podobno) i jest w miarę komfortowo,prowadzi się jak trzeba. Nie ukrywam że jak nadarzy się okazja na jakiś ''szuter'' to chciałbym polatać,a na HRach było to średnio możliwe.Jedyne co to teraz dupka siedzi ok 1,5-2 cm niżej niż przód,ale to może być kwestia sprężyn z sedana.Prawdopodobnie dorobię jakiś Lift kit żeby tył podnieść o te 2 cm. Hamulce z GT i chlapacze on board Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 łaaaadna wanna..mody jak najbardziej na plus...te springi hr może na sprzedaż? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Dzięki HRy juz sprzedane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted April 19, 2015 Author Share Posted April 19, 2015 (edited) Up Wlecialy tylne chlapacze. Sprzęgło zmienione(valeo) i lekki zamach założony. Wrażenia?jeździ sie inaczej,bardziej "rasowo" ;)trzeba pilnować obrotów,szybciej/sprawniej zmieniać biegi itp Z plusów: -szybciej odpala/kreci rozrusznikiem -szybciej/chetniej wchodzi na obroty Z minusów: -gorzej/slabiej hamuje silnikiem -łatwiej zdusić silnik(trzeba ruszac z większy gazem) -przy redukcji w zakręcie trzeba dać lekko gazu inaczej czuć lekkie uuderzenie. Resztę wrażeń poznam pewnie niedługo na malej pojezdzawce na "OeSie" to dam znac cos więcej. Oczywiście zeby nie było za różowo -na zamachu były mikropęknięcia i Otoczak lekko podtoczył powierzchnię styku z tarcza sprzęgła,co skutkuje tum ze mimo nowego sprzegla linka jest juz przy końcu zakresu regulacji i nie przejedzie tylu km do wymiany co powinno.Po prostu wczesniej będę musial zdjąć skrzynie i dać tarcze do obicia ciut grubiej niż oryginał. No i żeby bylo śmieszniej sprzęgło sobie "ćwierka" na puszczonym sprzegle jak jest zimny,a jak jest cieply to podczas jazdy i jak hamuje silnikiem.Dotkniecie sprzęgła "wyłącza" ćwierkanie.Miał ktos tak?może to wina tego zamachu ze jest splanowany? Edited April 19, 2015 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grexik Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Byłbyś w stanie wrzucić fotkę całej Świni z tymi chlapaczami? To te z Alledrogo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Spoko.dzisiaj cos ogarnę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Piknie działasz kolego...same fajne mody...pomalutku acz cały czas do przodu...też czekam na foty Gratki :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 (edited) Dzięki za propsy,ale ostatnio paskud mnie wnerwia.NIe dość że sprzęgło(nowe) ćwierka,to tydzień po tym jak było wszystko rozebrane zaczęło rzygac olejem z uszczelniacza w skrzyni(wyjście na wał) i znowu rozbiórka( w piątek działam).W dodatku zlokalizowałem wyciek z pod korka spustowego silnika i delkatnie spod kap(rok temu wymieniane). Ogólnie autko śmiga aż miło,ale pomału staje się za ciasne dla 2+2 i rozważam sprzedaż na jesień . Za niecałe 2 tyg jadę na zlot mazdaspeed polatać po OeSie i zobaczymy co te wszystkie mody zawiasowo hamulcowe dały . Generalnie to chyba się starzeję- zaczyna mi brakować komfortu,ciszy w aucie itd.Rozglądam się za volvo V70 R5 lub e39 2.8i Na razie zamówiłem do świniaka bagażnik dachowy ... Bo jakos nie mogę sobie wyobrazić braku bulgotu i tej świadomości 4x4 mimo że pewnie ani razu z tego dobrodziejstwa nie skorzystałem Dzisiaj dzięki mojemu 6 zmysłowi zapobiegłem tragedii- Ostatnnio mialem dwa razy sytuacje ze cos mi stawialo opór na sprzegle-nie moglem wcisnać,był jakiś taki dziwny opór,po którymś razie znikał,mysle sobie kurza twarz sprzegło kijowe albo zle założone-trza bedzie motyla noga skrzynie sciagać,albo łapa pęka...Dzisiaj zajrzalem pod filtr powietrza i pa co znalazłem-łapa od sprzęgła chaczyła sonie o wąż od ''wody'' od parownika.Już go prawie przetarła ... Foty z chlpaczami zrobie w weekend jak umyje paskuda Edited April 29, 2015 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Lepiej zedytuj te przekleństwa bo passsski polecą :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 (edited) Kurczę nie zauważyłem jak przeklejałem :'( Dzięki,już poprawione Edited April 29, 2015 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Hahahah...motyla noga :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now