Radek Dudek Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam, Byłem dzisiaj w ASO i wyciek mam oleju z plastra silnika. OBK MY09 Cena w Aso za naprawę tego to 2300 zł. Trzeba wyjac silnik zeby to zrobic. Mam dwa pytania: -czy taki wyciek moze oznaczac problemy z walem i na pryszlosc kwestie wymiany shortbloka...? Autko ma 126 tys km sprzeglo wymieniane przy 104 tys. - czy ktos z was wie na czym polega taka naprawa dokładnie ? i czy mozna robiąc to nie w aso zejsc o powiedzmy polowę ceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 A możesz przybliżyć i wyjaśnić określenie: "wyciek z plastra silnika"? Jeśli dotychczasowe naprawy i przeglądy były dokonywane w ASO i potwierdzone jest to wpisami w książce gwarancyjnej auta,to masz wszelkie podstawy do skorzystania ze sporej pomocy SIP-u,w razie uszkodzenia silnika z powodu pęknięcia wału czy awarii shortblocku w przyszłości. Cena w niezależnym warsztacie będzie pewnie niższa,ale wtedy już pomoc SIP-u w razie awarii będzie problematyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Dudek Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedź, mechanik mi to nawet pokazywał na wyciągniętym silniku, który akurat mieli na zewnatrz, Umieszczone mniej więcej w centralnym miejscu, na połączeniu dwóch wiekszych elementów (niestety nie wiem co to było) ale to wygladao na uszczelkę i ona chyba nie wytrzymała. Co do serwisów to jednego niestety brakuje do 100 tyś km. W salonie Subaru powiedziano mi że do 200 tys mozna liczyć na wymiane silnika jesli zachowane sa wpisy w ASO (nie wiem czy dobrze zrozumialem ale chyba wystarczy że dzieje się to w okresie gwarancyjnym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Radek Dudek, spojrzałem w Twoje posty i nie wiem, czy jesteś zainteresowany kupnem takiego egzemplarza, czy już go kupiłeś. Jeśli nie jesteś jeszcze właścicielem, wstrzymaj się z zakupem do czasu usunięcia usterek. No chyba że właściciel opuścił cenę o koszt kompletnego remontu motoru. W innym przypadku grasz w ruletkę. Co będzie, jeśli uszkodzenia są rozleglejsze? Będziesz po sądach się włóczył? Właściciel miał na nowe auto, na serwis, a teraz 2300 na naprawę nie wyłoży? Dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 czy taki wyciek moze oznaczac problemy z walem i na pryszlosc kwestie wymiany shortbloka...? jeżeli dobrze rozumiem.."plastry silnika" tzn. poziome.? element łaczący miskę z blokiem uszczelniany silikonem..? ....to nie ma to związku z wałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Dudek Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Jeszcze nie kupiłem, Sorry nie napisałem tego wcześniej ale to auto jest z komisu nie bezpośrednio od właściciela. Poprzednim właścicielem była firma (auto z leasingu) Tak Panie Andrzeju był to element poziomy, na 95% to co Pan wspominał. Generalnie mechanik nie mówił że jest to jakaś tragedia, raczej spokojnie do zrobienia ale wymaga wyjecia silnika i cena za to dosc wysoka. Jak rozumiem to nie jest problem tego typu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61481-forester-20d-my2010-wyciek-oleju-z-bloku-silnika/ Edytowane 19 Lutego 2015 przez Radek Dudek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się