Simon WRC Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Na ostatnim treningu trafiłem dokładnie w to samo miejsce , obyło się bez strat (tylko zarysowana felga) , miałeś koła na powrót ? Brat mi dowiózł A swoja drogą powinni tą dziurę zakleić, bo leży na idealnym torze jazdy . Edytowane 22 Marca 2015 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ja po tym jak wracałem z Kielc na pożyczonych kołach to nie wybieram się bez dodatkowego kompletu kół na pojeżdzawkę/trening . A dziura do załatania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ja po tym jak wracałem z Kielc na pożyczonych kołach to nie wybieram się bez dodatkowego kompletu kół na pojeżdzawkę/trening . Teraz też już wiem . Zakładałem, że będzie równo i spokojnie. A tu ani równo ani spokojnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stick Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Matsil straty w boju muszą być pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Już jest! https://www.facebook.com/events/383038398570270/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Terminy lecą - jak z frekwencją? 12.04 Czwartek zapraszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Pewnie odkurzę mazdę rx7 legac niestety cały czas w kilku miejscach w Warszawie i nie wyrobię się aby poskładać (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Lemiech - nie pitol Bierz Madzię i ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Lemiech - bierz dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Ivan - ty też jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lososs Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No ja to zdecydowania będę Oponę muszę jeszcze ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Oktan ma dużo towaru - jego gnęb albo bierz jak mówiłem KU36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mówisz ogień masz ogień Mazda 1150 cm3 a na Twojej Starej 5 spalanie 48 l / 86 km trasy ... Legac palił ok 30 / 100 ... wychodzi na to, że to bardzo oszczędne kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No i legac cichszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lososs Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 @@Lemiech, Pytanie czym większy fun, bo z tego co widzę to te Miaty fajnie latają po torze i nie ukrywam, że też mi chodzi co jakiś czas taka po głowie bo jak by nie było to fajny lekki tylny napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Artur - to nie (stay-gay ) Miata tylko RX7 z Wanklem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mazda RX7 1.1 silnik rotacyjny i moja to totalna seria tylko z podkręconym motorem na 130 koni z seryjnych 113 ( o ile można w ogóle mówić, że tyle zostało po upływie lat ) brak szpery niepozwala na dobre wyjście za zakrętu, mieli odciążonym kołem ;( na prostych też dostawałem baty ale Iwan potwierdzi na zakrętach Mazda trzyma się super i o zgrozo seria hebel też spokojnie wyrabiał... tylko RX-7 w dobrym stanie i z sprawnym motorem który zniesie takie traktowanie to koszty powyżej 20-25K, sam remont wankla kosztował ponad 10 a trafienie na zdrową 30 letnią budę to już kwestia loterii... Miata przygotowana troszkę ... moim zdaniem wyrobi się w 15K i to dość dobry setap do zabawy RXem brakuje szpery i umiejętności... mocy pewnie i też by zabrakło jak by były umiejętności nie jestem w stanie odpowiedzieć czym większy fan... RX drze japę do ponad 10000 obrotów, pierdzi marchewkami jak szalona i teraz jest w miarę cicha, zwraca uwagę na ulicy ale na tor nie taka moc Legacem jechałem dopiero 2 track day więc też się nie wypowiem czym lepszy fun, pierwszy z Iwanem był na Jaszczombie z pół śniegiem Mazdą tylko raz jechałem track day mogę jeszcze wziąć leone turbo kombi na zawieszeniu pneumatycznym ale Iwan odradza, że będzie mi brakowało i mocy i hebli i będę pływał na tym zawieszeniu i w ogóle chyba trzęsie portkami, że jego Legaca spiorę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 bierz jak mówiłem KU36 No nie wiem czy to dobry wybór na Ułęż. To zwykła opona drogowa, więc boki zejdą dość szybko. O wiele lepiej zainwestować w semislicka ze wzmocnionymi bokami. Tu sprawdzi się super R888 czy 959 RSR, nawet RE070. Ja już nie pojadę więcej na pojeżdżawki na zwykłej oponie - nie trzyma i szybko sie niszczy . A na 12-go chyba się jednak nie wyrobię - impreza ale rodzinna . Dodatkowo zaciski muszę zregenerować przed oddaniem auta do Edwina, więc na Ułężu ciężko byłoby bez hamulców . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 @@Matsil - poczytaj w wątku oponiarskim w tym roku to oficjalna opona na IS Cup dobrze potestowana na Torze Poznań A technicznie rzecz biorąc 595RS-R to też opona UHP a nie semi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 ale Iwan odradza, że będzie mi brakowało i mocy i hebli i będę pływał na tym zawieszeniu i w ogóle chyba trzęsie portkami, że jego Legaca spiorę A mazda to cicha woda - mam dowody na to, że utrzymuje się za pugiem 205 S16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No właśnie czytałem trochę o tej KU36 i nigdzie nie spotkałem się z jej torowymi aspiracjami. Wszędzie piszą, że to opona drogowa i nie jest jakoś specjalnie wzmocniona. No, ale może słabo szukałem . Mniej więcej w tej samej cenie jest federal, który zbiera świetne opinie, więc ja raczej celuję tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Macie wiedzę / opinie na temat Kumho KU36? Poważnie ją rozważam na lato/upalanie...Jutro postaram się coś dowiedzieć, zaznaczam tylko, że testowali je w RWD i na torze Poznań. Update Jak ktoś chętny to wrażenia z jazdy Kumho Ku36 można znaleźć na profilu FB BMW Is Cup https://facebook.com/bmwiscup Jednak charakterystyka pucharu jest inna niż naszych pojeżdżawek, tam szuka się przede wszystkim wytrzymałej opony, jak najmniej zmieniającej charakterystykę po kilku okrążeniach TP. Dla mnie ważniejsze jest żeby opona potrzebowała jak najmniej czasu na dogrzanie, a to że zaczyna płynąc po 15 min. jazdy jest drugorzędne. Niemniej jeśli to komuś pomoże, to pewne na 90% oponą dedykowaną na tegoroczny Is Cup będzie właśnie Kumho. Tu info z wątku oponiarskiego. Gadałem też z kilkoma osobami co na tym jeździły i potwierdzają A tu opis z profilu FB: TESTY OPON DO PUCHARU Dzięki uprzejmości AW w niedzielę udało nam się przeprowadzić pierwsze przedsezonowe testy opony pucharowej. W przerwach między treningami koła Youngtimer przy AW na tor ruszała "nasza testówka" użyczona przez Roberta Boruszaka. Próby rozpoczęliśmy o godzinie 11:00 przy temp. zewnętrznej 9 stopni i asfaltu 6 stopni celsjusza. Mistrz sezonu 2014 Mateusz Bartkowiak zatwierdził warunki atmosferyczne, jako wystarczająco miarodajne. Jako oponę referencyjną użyliśmy oczywiście Federala FZ-201 (opona I) w rozmiarze 195/50r15, czyli dotychczasowe ogumienie pucharowe. Jak druga (opona II) w naszym teście wystartowała nalewka Extreme VR1 w rozmiarze 195/50r15. (Opona III) to Kumho Ecsta Ku36 w rozmiarze 205/50r15. (Opona IV) Achilles 123 w rozmiarze 195/50r15. W przypadku wszystkich opon staraliśmy się wykonać test w tej samej metodyce: - rozgrzewka - kontrola ciśnienia - uzyskanie najlepszego czasu okrążenia - i utrzymanie go do momentu, gdy opona zacznie zdradzać oznaki zmęczenia. Za każdym razem auto było tak samo obciążone, ze zbliżoną ilością paliwa, a na pokładzie, oprócz kierowcy znajdował się pilot, który komunikował się z bazą przez radio. Czasy były mierzone za pomocą GPS na pokładzie auta i przez nas ręcznie z bazy. Orientacyjnie mogę napisać, że opona II uzyskała czasy zbliżone do opony I, czyli referencyjnej. Opona III uzyskała czasy średnio o 1 s. gorsze od opony I. Opona IV uzyskała czasy od 2-3 s. gorsze od opony referencyjnej. Myślę, że jednak bardziej obrazowe będzie dla Was podsumowanie Mateusza Bartkowiaka: Opona I (referencyjna) – standardowo – dobrze Opona II - szybka ale prawdopodobnie ze względu na niski profil. Z założenia omijałbym nalewki ze względów zbyt wysokiego ryzyka. Na teście po 6 okrążeniu opona nie nadawała się do bezpiecznej jazdy. Opona III – Kumho - nie za szybka, trakcja gorsza od FZ i ogólnie nie najlepsza ale za to bardzo równa. 12 okrążeń zrobionych równo mieszcząc się w 0,5 sek. Na plus równe trzymanie, na minus trakcja. Biorąc pod uwagę warunki pucharowego równego ścigania – na razie poza Fz to jest faworyt Opona IV – drogówka - bardzo fajnie skręcała i szybko trzymała, a zatem jak będzie cieplej to nie ma szans aby wytrzymała wyścig co było widać po zużyciu po kilku kółkach. Do tego bardzo wolna. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w przeprowadzenie niedzielnych testów. Do podjęcia ostatecznej decyzji w sprawie opon na sezon 2015 jeszcze nie doszło, być może poprzedzimy ją dodatkowymi testami, o czym z pewnością dowiecie się o niej jako pierwsi. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Marcin BladeRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemiech Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 RX zgłoszony o ile dam radę poskładać mojego "parts cara" to Iwan pojedzie w białej Madzi rx7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Macie wiedzę / opinie na temat Kumho KU36? Poważnie ją rozważam na lato/upalanie...Jutro postaram się coś dowiedzieć, zaznaczam tylko, że testowali je w RWD i na torze Poznań. Update Jak ktoś chętny to wrażenia z jazdy Kumho Ku36 można znaleźć na profilu FB BMW Is Cup https://facebook.com/bmwiscup Jednak charakterystyka pucharu jest inna niż naszych pojeżdżawek, tam szuka się przede wszystkim wytrzymałej opony, jak najmniej zmieniającej charakterystykę po kilku okrążeniach TP. Dla mnie ważniejsze jest żeby opona potrzebowała jak najmniej czasu na dogrzanie, a to że zaczyna płynąc po 15 min. jazdy jest drugorzędne. Niemniej jeśli to komuś pomoże, to pewne na 90% oponą dedykowaną na tegoroczny Is Cup będzie właśnie Kumho. Tu info z wątku oponiarskiego. Gadałem też z kilkoma osobami co na tym jeździły i potwierdzają Poczytałem różne wątki, testy i fora, w tym zagraniczne i... generalnie federale lepsze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Nie upieram się. Sam wciąż rozważam to czy to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się