dareckiislandia Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 I jak tam postępy ? Wszystko czeka na święta wielkanocne bo wtedy będę miał kilka dni wiecej czasu na przełożenie głowic Z STI i złożenie na spokojnie sprzęgło tez nowe jest shortblock złożony tylko muszę jakiś klucz pneumatyczny pożyczyć by odkrecic kola walków rozrządu i nowy klucz dynamometryczny bo ten co mam jest od 25 funtow a glowice trzeba od minimum 11 i srodek do 25 dokreciac.Takie tam pompe nie wiem z sti czy z wrx zapodac lezy i czeka na ten wielkanocny weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jeśli chodzi o odkręcenie śrub w kołach wałków rozrządu to sugerowałbym przeciąć łby śrub fleksem cienką tarczą aż do powierzchni koła. Tak zrobiłem na krzyż i dopiero jak utrąciłem pocięte dwie ćwiartki łba to reszta się lekko wykręciła.Zainwestuj w nowe śruby bo uszkodzisz koła z tworzywa albo wałki. Na wałku jest sześcian na klucz 30 (lepszy byłby 29) ale po ciągnięciu śruby metrową przedłużką dałem spokój bo bałem się o wałek, ponacinałem śruby i poszło. Wewnątrz tego bakielitowego koła jest zatopiona stalowa wkładka i moment dokręcania przeokrutny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 No nameczylem sie jak odkręciłem w głowicy z wrx oby te z sti poszły lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Napiszcie mi jeszcze jaki jest prosty sposób na sprawdzenie szczelności zaworów gdy juz wyciągnę te nieszczesne glowice bo mie wiem czy to pierścienie czy zawory są nieszczelne no ale jak zalałem gniazda nafta to nafta stała a jak zalałem tłoki to szło w miskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Czyli raczej pierscienie jeszcze zalezy w jakim czasie zeszla ta nafta z cylindrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Sprawdzanie stanu pierścieni tłokowych nafta to raczej slaby sposób. Nawet na nowych pierścieniach jest przerwa na zamku i tamtędy zawsze płyn zleci. Jedyny miarodajny sposób to pomiar szczeliny na zamku pierścienia i porównanie z serwisowka. Edytowane 23 Marca 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Na początku odrazu. Potem juz stała jakis czas to możliwe ze glowice są ok i nie bede miał roboty z nimi. No i po płukaniu ciśnienie znacznie sie zmniejszyło. Moze pierścienie zapieczone albo juz zużyte. Myśle ze najlepiej bedzie wyjąc walki wkręcić świece i zalać nafta albo ropa i poczekać jak nic nie ubędzie to znaczy ze szczelne. No tak sobie moze zmierzyć jak juz rozbiorę silnik. Jak najbardziej Najleprzy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam witam jak juz pisałem ze w święta zacznę robić ten nieszczęsny silnik no i robię niestety jedna głowice bo z drugiej nie mogę odkręcić kol rozrządu imbus sie wyrobił macie jakiś patent jaka śrubę najlepiej wspawać blokuje paskiem. Temat można zamknąć silnik naprawiony juz nie chodzi jak dizel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się