Skocz do zawartości

Co to za silnik?


dareckiislandia

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzieki na to wychodzi ze glowice sa od wrx ale co do ej20 to nie kumam na ebay sa tez oznaczenia ej20 i nawet w wrx 2004 one sa. Zdejme glowice miske zobacze luzy itp jak byscie napisali jeszcze jaki moment przykręcania jest na walki glowic i same glowice.A zdjelem kolanko dolotowe jedna klapka w srodku mozna palcem otworzyć a druga nie drgnie nawet wtf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rekonesansie głowica zdjęta tyko jedna bo drugiej nie mogę ruszyć imbusy pękają od kola rozrządu. Wiec zmierzyłem cylinder ma jakoś 92.5 skok tłoka to 75 to chyba tak jak powinno być. A tu fotki jednej strony jak myślicie zdjąć tłoki sprawdzać pierścienie kompresje miał dobra 150 psi olej nie śmierdział paliwem.Cos dziwnie cyka jak krece lewo prawo walem możliwe ze to papa oleju.

48c6fca25371fc02med.jpg

c6231e5e76b3ef7amed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej zwykły otwarty ej205 po 2001 roku... Tłoki HBR w starych ej205 byly HB.

To teraz kwestia otwierać dalej czy nie szczerze mówiąc nie chce mi się zaglądać do środka rozkręcić łatwo gorzej złożyć hahahaha.A jak ruszam tłokami to dotykają ścianek cylindrów to normalne.

Ok rozebrałem wszystko teraz doradźcie co robić czy tak powinny wyglądać panewki i jak mam dokupić takie same po numerach starych czy jak.

407d5f6ca7c8d4fbm.jpg

380c0895f75d25bbm.jpg

ef91352b8f896d3bm.jpg

7966a8b26f13a02am.jpg

7966a8b26f13a02am.jpg

806ea26865764d6cm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On nie ma wyglądać :) ,mówimy tu o różnicy wymiaru rzędu 0,01mm , tego nie zobaczysz na oko.A panewki główne chcesz zostawić?

Edytowane przez blasterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierz sobie cylindry i tłoki bo jest duza szansa ze są w limicie i mógł byś je zostawić. Ważne jest aby stare rzeczy które zostają trafiły z powrotem na swoje miejsca (tłok z cylindra 1 do cyl 1 , korba , sworzeń tak samo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście wszystko zaznaczone tłoki karzą śruba jest w torebce zapisana skąd wyjęta. Tłoki pierścienie są ok bo trzymał ciśnienie silnik a te ćwiartki bloków to jak terz trzeba szlifować czy ładnie tylko wyczyścić i potem silikon i jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tam gdzie wał łączenie bloków skrobaczka tylko wyczyścić brud i bedzie ok. A co do wału to zwykła sufmiarka nie wymierzysz trzeba miec sprzęt do tego.

Niechce mi sie blok piaskować chyba go tylko wymyje jak pomyśle ile to roboty teraz to sie jeść odechciewa hahaha a potem srake masz bo nie wiesz hak to bedzie chodziło hahaha.

Nie wsadze go do miski z ropa albo nafta i wymyje potem wyczyszcze by nie był tłusty i bedzie można składać tylko ze jeszcze czesci nie ma.

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połówki bloku silnika musisz tylko dokładnie wyczyścić te powierzchnie którymi będą się stykać , oczywiście przed montażem położyć "silikon" . Wal obmierzysz mikrometrem (suwmiarka się nie nada). Jak nie masz czym pomierzyć to podjedz z gratami do pierwszego z brzegu zakładu tokarsko frezarskiego to ci to wszystko w 30min pomierzą za pifko. A tak z ciekawości to ile ma przejechane ten silnik?

Edytowane przez blasterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha toc na smalec nie złoże. No byłem wczoraj u tokarza miał taki sprzęcik wyglądał jak zacisk i na gwincie miał numery i wyszło 60 i 52 i sie pytam co sadzi o wale a on ze jak nowy napisz jaki masz patent by odkręcać koła z głowicy i zakręcać.

Toc ja z Islandii tu za piwko to tylko laski dają d...y a reszta kosztuje krocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcać kluczem pneumatycznym , dokręcać dynamometrycznym. A jak mierzył to w kilku miejscach czy tylko w jednym (każdy czop walu)?

Edytowane przez blasterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Short block zrobiony tylko ze teraz bardziej coś napierdyka jak ruszam walem jak tłoki sa na wylocie możliwe ze to pierścienie bo co to może być innego albo jestem już przewrażliwiony na punkcie tych stuków. Korby ładnie chodziły po założeniu panewek żadnych luzów itp a i wal jakby ociera o ścianki ale to chyba standart bo na bank się ułoży .

396153da313c26ebm.jpg

f27e38f0ab132f19m.jpg

6e7ada182dd8ae9bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...