dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Ja nie wiem czy to z wrx czy to jakiś składak ręce opadają może ktoś pomoże mi go rozpoznać. http://images69.fotosik.pl/578/1fe587ae2dfd19ad.jpg http://images67.fotosik.pl/579/905e440e50df19a9.jpg http://images66.fotosik.pl/577/385e9a833c4e1bbe.jpg http://images69.fotosik.pl/578/765fda4c89462041.jpg http://images69.fotosik.pl/578/cf305a4c89cb41c8.jpg Edytowane 2 Lutego 2015 przez dareckiislandia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Nie wiem czy to dobry trop, ale znalazłem coś tutaj: http://www.scoobynet.com/general-technical-10/901142-help-identifying-heads-and-blocks.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 No dzieki na to wychodzi ze glowice sa od wrx ale co do ej20 to nie kumam na ebay sa tez oznaczenia ej20 i nawet w wrx 2004 one sa. Zdejme glowice miske zobacze luzy itp jak byscie napisali jeszcze jaki moment przykręcania jest na walki glowic i same glowice.A zdjelem kolanko dolotowe jedna klapka w srodku mozna palcem otworzyć a druga nie drgnie nawet wtf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Jestem po rekonesansie głowica zdjęta tyko jedna bo drugiej nie mogę ruszyć imbusy pękają od kola rozrządu. Wiec zmierzyłem cylinder ma jakoś 92.5 skok tłoka to 75 to chyba tak jak powinno być. A tu fotki jednej strony jak myślicie zdjąć tłoki sprawdzać pierścienie kompresje miał dobra 150 psi olej nie śmierdział paliwem.Cos dziwnie cyka jak krece lewo prawo walem możliwe ze to papa oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To raczej zwykły otwarty ej205 po 2001 roku... Tłoki HBR w starych ej205 byly HB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 To raczej zwykły otwarty ej205 po 2001 roku... Tłoki HBR w starych ej205 byly HB. To teraz kwestia otwierać dalej czy nie szczerze mówiąc nie chce mi się zaglądać do środka rozkręcić łatwo gorzej złożyć hahahaha.A jak ruszam tłokami to dotykają ścianek cylindrów to normalne. Ok rozebrałem wszystko teraz doradźcie co robić czy tak powinny wyglądać panewki i jak mam dokupić takie same po numerach starych czy jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Co do panewek to musisz pomierzyć czopy walu . Czy trzymają wymiar i czy nie ma owalu . W serwisowce znajdziesz wszystkie wymiary i limity zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Wał jak nowka wyglada. Przegrzane są tylko panewki na korbach. Juz zamówione są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) On nie ma wyglądać ,mówimy tu o różnicy wymiaru rzędu 0,01mm , tego nie zobaczysz na oko.A panewki główne chcesz zostawić? Edytowane 10 Lutego 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Nie no wszystkie nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Pomierz sobie cylindry i tłoki bo jest duza szansa ze są w limicie i mógł byś je zostawić. Ważne jest aby stare rzeczy które zostają trafiły z powrotem na swoje miejsca (tłok z cylindra 1 do cyl 1 , korba , sworzeń tak samo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Tak oczywiście wszystko zaznaczone tłoki karzą śruba jest w torebce zapisana skąd wyjęta. Tłoki pierścienie są ok bo trzymał ciśnienie silnik a te ćwiartki bloków to jak terz trzeba szlifować czy ładnie tylko wyczyścić i potem silikon i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 te ćwiartki bloków to jak terz trzeba szlifować czy ładnie tylko wyczyścić i potem silikon i jazda. Nie rozumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 No tam gdzie wał łączenie bloków skrobaczka tylko wyczyścić brud i bedzie ok. A co do wału to zwykła sufmiarka nie wymierzysz trzeba miec sprzęt do tego. Niechce mi sie blok piaskować chyba go tylko wymyje jak pomyśle ile to roboty teraz to sie jeść odechciewa hahaha a potem srake masz bo nie wiesz hak to bedzie chodziło hahaha. Nie wsadze go do miski z ropa albo nafta i wymyje potem wyczyszcze by nie był tłusty i bedzie można składać tylko ze jeszcze czesci nie ma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Połówki bloku silnika musisz tylko dokładnie wyczyścić te powierzchnie którymi będą się stykać , oczywiście przed montażem położyć "silikon" . Wal obmierzysz mikrometrem (suwmiarka się nie nada). Jak nie masz czym pomierzyć to podjedz z gratami do pierwszego z brzegu zakładu tokarsko frezarskiego to ci to wszystko w 30min pomierzą za pifko. A tak z ciekawości to ile ma przejechane ten silnik? Edytowane 10 Lutego 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Hahaha toc na smalec nie złoże. No byłem wczoraj u tokarza miał taki sprzęcik wyglądał jak zacisk i na gwincie miał numery i wyszło 60 i 52 i sie pytam co sadzi o wale a on ze jak nowy napisz jaki masz patent by odkręcać koła z głowicy i zakręcać. Toc ja z Islandii tu za piwko to tylko laski dają d...y a reszta kosztuje krocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Odkręcać kluczem pneumatycznym , dokręcać dynamometrycznym. A jak mierzył to w kilku miejscach czy tylko w jednym (każdy czop walu)? Edytowane 10 Lutego 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 W jednym to co to za mierzenie oczywiście ze do okoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Panewki juz w drodze uszczelki tez pomyślałem by kupić nowe sprzęgło co myślicie o tym zestawie . http://www.ebay.co.uk/itm/381149987415?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Zestawik fajny tylko ta cena jakaś taka niebezpiecznie niska , śmierdzi tandetna chińszczyzną.Tyle to sama ori tarcza do WRX (wiem bo mam do sprzedania za 500zl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 No zobaczymy jak złoże silnik jak to działa moja ma juz wibracje i bierze zewnętrzna częścią tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Short block zrobiony tylko ze teraz bardziej coś napierdyka jak ruszam walem jak tłoki sa na wylocie możliwe ze to pierścienie bo co to może być innego albo jestem już przewrażliwiony na punkcie tych stuków. Korby ładnie chodziły po założeniu panewek żadnych luzów itp a i wal jakby ociera o ścianki ale to chyba standart bo na bank się ułoży . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 a i wal jakby ociera o ścianki ale to chyba standart bo na bank się ułoży . A to z pewnością nie jest standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 a i wal jakby ociera o ścianki ale to chyba standart bo na bank się ułoży . A to z pewnością nie jest standard. Nie to po co 5 panewka ma ścianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 I jak tam postępy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się