Martinez3433 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Sprzedać hehe te auto to już ma dożywocie u mnie chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Popieram co cybel napisal o odchudzaniu. Traktujesz auto jako woz do nauki i upalania, a o ile pamietam, to nadal masz tapicerke Przy takiej mocy, moze wielkiej roznicy nie poczujesz wywalajac to wszystko, ale bedziesz mial wrazenie, ze pare KM przybylo i na pewno to bezpieczniejsze niz robienie 600 Nm Edytowane 4 Lutego 2015 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 No dobra mam tapicerkę przylapaleś mnie , a nawet siedzenia z tyłu Chyba tak trzeba zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 W kosztorysie widzę seryjny smok oleju,poproś o obspawanie w newralgicznych miejscach,przyda się wzmocnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Cybel dzięki za radę tak ma ponoć mechanik zrobić Jak to wogóle widzisz dobre graty co jeszcze byś dał żeby było dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Ty robisz remont do serii, a nie modyfikacje, tak? ...urwiesz kilka zł na pasku gatesa zamiast coswortha, smoka seryjnego to trzeba zmodyfikować, żeby miał sens (albo to skrót myślowy tylko), na TD16 taczej 800Nm nie będzie a gdzie intercooler i kolektor równoodległościowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Robię w miarę bezpieczne 550 Nm , pasek cosworth będzie , smok tez wzmocniony po malutku do celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 TD05 16G fajna turbinka na moce 320-330KM,tylko raczej do 2,0 czy 2,1 silnika.Sam mam taką u siebie i ze strokerem 2,1 się sprawdza.Ale do silnika 2,5 to chyba trochę za mała dmuchawka.Nie wiem czy polecił Ci ją mechanik czy tuner.Może zasugeruj ciut większą turbinę,np.TD05 18G czy nawet 20G.Mają ciut większy potencjał i wydajność. Ta proponowana turbina z silnikiem 2,5 będzie pracowała na granicy swej wydajności,dół i spool z 2,5 będzie fajny ale górą może słabnąć.Tamte są ciut większe,to i górą auto będzie dobrze jechało. a gdzie intercooler I zastanów się nad dobrym chłodzeniem powietrza,może faktycznie większy intercooler się przyda,ale to wszystko do uzgodnienia z tunerem który będzie stroił auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) aki001 ma rację, przydałby się większy intercooler , kolektor równoodległościowy ze stopu 321 (304 pęka,polecam firmę KillerB motorsport,robią też dobre smoki i większe miski olejowe + 2l-przy upalaniu ma znaczenie ),lekkie koła pasowe np.unorthodox racing,pompa oleju JDM - 12mm,większa chłodnica np KOYO racing itd itd.Turbo na pewno większe.Jeśli chodzi o panewki to zostałbym przy Cosworth-cie,nigdy nie miałem z nimi problemów Nie bardzo wiem za co jest te 6400zł -brak wyszczególnienia za co. Obróbka i robocizna do mnie nie przemawia. Edytowane 4 Lutego 2015 przez fedex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się