Jump to content

Legacy IV przegląd olejowy


kudlatypawelek
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

czeka mnie za jakiś czas wymiana oleju w silniku (lano Casrola, wezme Motula). Zastanawiam się, czy przy okazji nie powinienem dokonać wymiany oliwy w skrzyni i tylnym moście. Autko miało "większy" przegląd olejowy w grudniu 2012 w ASO, ale niestety poprzedniemu właścicielowi wlali Lotos 75W90 do przekładni i teraz mam rozterkę, czy nie powinienem przesiąść się na Motula. Gacek am teraz niecałe 70tys przebiegu.

 

I drugie pytanie - czy wymiane oleju oraz hamulców (tarcze,klocki, płyn)  może zrobić zakład mechaniczny nie specjalizujący się w Subarakach?

 

AAA i jeszcze, czy możecie polecić mi dobrych mechaniorów w Poznaniu/Gorzowie, którzy będą potrafili ogarnąć mojego boxera (to już może być na priv)

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Link to comment
Share on other sites

czy przy okazji nie powinienem dokonać wymiany oliwy w skrzyni i tylnym moście

 

olej w napędach wymieniamy co 50kkm

 

 

niestety poprzedniemu właścicielowi wlali Lotos 75W90

 

coś złego się dzieje ze zkrzynią że chcesz go wymienić ?

 

 

czy wymiane oleju oraz hamulców (tarcze,klocki, płyn) może zrobić zakład mechaniczny nie specjalizujący się w Subarakach?

którzy będą potrafili ogarnąć mojego boxera

 

a jakie to trudności przewidujesz przy wymianie oleju ? :D

 

PS. nie panikuj, nie przesadzaj i nie daj się naciągać ..... subaru to nie prom kosmiczny, zwłaszcza wolnossące .... olej ma być "markowy", pewny, nie podrabiany i w odpowiedniej lepkości (jak w instrukcji) ... czyli 5w30 lub 5w40 .... a poza tym, to było to już opisywane milion razy ;)

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

 

czeka mnie za jakiś czas wymiana oleju w silniku (lano Casrola, wezme Motula). Zastanawiam się, czy przy okazji nie powinienem dokonać wymiany oliwy w skrzyni i tylnym moście. Autko miało "większy" przegląd olejowy w grudniu 2012 w ASO, ale niestety poprzedniemu właścicielowi wlali Lotos 75W90 do przekładni i teraz mam rozterkę, czy nie powinienem przesiąść się na Motula. Gacek am teraz niecałe 70tys przebiegu.

 

I drugie pytanie - czy wymiane oleju oraz hamulców (tarcze,klocki, płyn)  może zrobić zakład mechaniczny nie specjalizujący się w Subarakach?

 

AAA i jeszcze, czy możecie polecić mi dobrych mechaniorów w Poznaniu/Gorzowie, którzy będą potrafili ogarnąć mojego boxera (to już może być na priv)

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Ja bym wymienil tego Lotosa jak najszybciej na olej Subaru. Kiedys po wymianie polosi kupilem do zalania tego Lotosa, skrzynia zaczela chodzic strasznie ciezko a opinia aso byla ze tttm :(. Na szczescie mylili sie, zmnilem serwis i odrazu wlasciciel powiedzial mi, ze Subaru jest dosc czule na rodzaj oleju w skrzyni i oni leja tylko zalecany przez producenta. Po wymienia skrzynia zaczela chodzic duzo lzej.
Link to comment
Share on other sites

A jaki to jest olej Subaru? Ja myślałem o Motul Gear. Zapytam też od razu jak rozpoznajecie, że skrzynia chodzi ciężko - chodzi o jakieś wrażenia na drązku zmianu biegów?

Link to comment
Share on other sites

Tylko skąd ja wytrzasnę taką puchę :D ? Chyba wciągnę 5l Motul Gear 300, to będzie i do tylnego mostu...

Edited by kudlatypawelek
Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o olej to każdy mechanik ogarnie, ale inne rzeczy to słabo. Ostatnio wymienialem klocki i mechanik mi powiedział, ze ktoś założył poprzednio jakieś części od innego samochodu do tych hamulców i w ogóle to pytał mnie czy nie przyhamowywaly w trakcie jazdy. Ja mówię, ze nie zauważyłem, ale jak mi zmienił hamulce, to auto-rakieta. Także polecam udać sie do mechanika co ogarnia subaru...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...