areknh Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Na początek witam wszystkich. Mam problem związany z Subaru Foresterem 2010r. Nagle przestały mi działać wszystkie gniazdka zapalniczki w samochodzie. Gdzie nie podepnę nawigacji czy ładowarki nie ma żadnej reakcji. Dzisiaj jak sprawdzałem te gniazdka to przy odpaleniu pod domem zobaczyłem ,że świeci się kontrolka żółtego silnika oraz kontrolka kontroli trakcji. Cały dzień jeździłem i nie było problemu żadnego. Tankuje tylko diesla "ulepszonego" na stacjach i do teraz nie było żadnego problemu. Czy mogę coś zrobić ,aby to sprawdzić na miejscu - czy tylko serwis ? Dodam ,że nie jestem w tym biegły Ale sama myśl ,że mam jechać do serwisów Subaru w Krakowie przyprawia mnie o ból głowy. Nie mam dobrych doświadczeń ani z Emilem Freiem ,ani z Bełtowskim. Może znacie jakiś dobry serwis specjalizujący się w Subaru lub jest coś co mogę zrobić sam ? Pozdrawiam Areknh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) w nowym saczu jest takie miejsce:) Zadam laickie pytanie bezpieczniki sprawdzales??? Edytowane 18 Grudnia 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areknh Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Nie sprawdzałem ,ale mogą one mieć wpływ na świecenie tych kontrolek ? Bo ,że na działanie gniazdek to rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 A spróbuj odłaczyc akumulator na 2 minuty i podłącz go ponownie. Jeśli nie jest to faktyczna usterka, kontrolki powinny się zagasić. Co do zapalniczek to stawiałbym na bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Wymień bezpiecznik odpowiedzialny za zapalniczki, może coś jeszcze z nim jest podpięte, stąd błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areknh Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Byłem dziś w ASO. Bezpiecznik to rzeczywiście był - wymieniony. Ale kontrolki nadal się świecą. Po testach stwierdzili ,że to świeca żarowa padła. Mam mieć wymianę w poniedziałek ? Jak myślicie to trafna diagnoza ? Czy akumulator mam odpiąć poprostu tylko na uchwytach ? Pozdrawiam Areknh edit: Hmm - teraz poszedłem sprawdzić czy zapalniczka działa z ładowarką jakąś do telefonu i odpaliłem samochód i kontrolki nie świecą się Wytłumaczycie mi o co chodzi ? Jechać do ASO czy nie ? Chyba się wystraszył serwisu. Edytowane 19 Grudnia 2014 przez areknh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Nie jedź. Potraktuj jako incydent. Kuny nie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam Byłem dziś w ASO. Bezpiecznik to rzeczywiście był - wymieniony. Ale kontrolki nadal się świecą. Po testach stwierdzili ,że to świeca żarowa padła. Mam mieć wymianę w poniedziałek ? Jak myślicie to trafna diagnoza ? Czy akumulator mam odpiąć poprostu tylko na uchwytach ? Pozdrawiam Areknh edit: Hmm - teraz poszedłem sprawdzić czy zapalniczka działa z ładowarką jakąś do telefonu i odpaliłem samochód i kontrolki nie świecą się Wytłumaczycie mi o co chodzi ? Jechać do ASO czy nie ? Chyba się wystraszył serwisu. Ja bym jechał do ASO. Takie kontrolki świeciły się w moim poprzednim Forku Dieslu. czasem się paliły, czasem nie, raz był słabszy raz normalnie i wyszło że padł zawór EGR Wymienili problem już nie wrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szywoj011 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Czy akumulator mam odpiąć poprostu tylko na uchwytach ? odepnij obie klemy na jakieś 2-3 minuty a nie uchwyty po czym zapnij je tak jak były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Może być EGR, ale nie tylko - czujnik położenia wałka rozrządu jest zabrudzony np. lub nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się