PETER 555 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Powód opadania klapy znam. Pytanie mam,czy wymieniał ktoś druty/sprężyny WRX-owe na STI-owe? Czy to trudna operacja? Czy może jest patent żeby zębów nie wybiło Edytowane 16 Grudnia 2014 przez PETER 555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jedynie co może pomóc to wymiana drutów na te STI tak jak piszesz i z tego co kiedyś patrzyłem u Siebie w n/a to nie jest trudne najlepiej porobić sobie zdjęcia od spodu dokładnie jak to ma wyglądać i według zdjęć montować A jak to nie pomoże to dam numer do dobrego dentysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETER 555 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Wyciągałeś te sprężyny czy tylko patrzyłeś? Na pierwszy rzut oka łatwizna, ale dosyć mocno skręcone są. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Kiedyś wyciągałem, ale to było 4 lata temu więc nie bardzo pamiętam już co i jak dokładnie szło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zbyt dużej filozofi przy wymianie nie ma. Jeżeli drut do WRX pasuje od GC to jaco46vr ma takie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/user/8471-jaco46vr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Tutaj potrzebny z newage STI przynajmniej wiem, że ten pasuje bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETER 555 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dzięki za podpowiedzi. sprężynki od STI już mam, w sobotę wymiana. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja wymieniłem na sprężyny od STI jeszcze przed założeniem spojlera. Niezła katapulta z tego wyszła - jak położyłem szmatkę na klapie to po otwarciu z kabiny szmatka potrafiła dolecieć do połowy dachu Sama wymiana to jakieś 5 min roboty z tym że wymienialiśmy we 2 osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gonzaless Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Apropo sprężyn, może ktoś ma STIajowe na zbyciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja mam zwykle WRXowe i muszę ręcznie podnosić klapę i nie jest to jakieś mocno uciążliwe. Chcecie powiedzieć, że przy sprężynie z STI klapa sama się podnosi? Ciężko jest samemu założyć, mocno trzeba naciągać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETER 555 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Okazało się to bardzo proste, 5 min, ale w dwie osoby. Samemu dostaniesz klapą po plecach , teraz klapa po otwarciu powoli uchyla się do połowy przy zamykaniu nie trzeba jej podtrzymywać i oto chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 o ciekawe a mi nawet nalesnik się nie podnosił sam do góry. Gdyby wymieniałem spoiler i klapa była lżejsza o naleśnik i otworzyłem bagażnik to wystrzelił jak dziki - przyznam, że się trochę bałem, aby się sam nie urwał, więc ja chyba wolę sam podnosić klapę do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja mam zwykle WRXowe i muszę ręcznie podnosić klapę i nie jest to jakieś mocno uciążliwe. Mam tak samo i też nie widzę w tym nic uciążliwego. Potrzeba jedynie nieco większej siły, żeby unieść klapę do góry, a potem należy uważać, żeby ze zbyt dużej wysokości nie opuszczać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETER 555 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Uciążliwe nie jest, tylko po co pamiętać, uważać na taką pierdołę. Żonka kiedyś opuściła klapę z góry, to myślałem, że zawału dostanę, tak pierdyknęło szok. Teraz z góry sama opada i tylko leciutko ręką muszę dopchnąć żeby się zamknęła i tak powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 należy uważać, żeby ze zbyt dużej wysokości nie opuszczać... A niby dlaczego? U mnie delikatne trzaśniecie jeszcze nie zaszkodziło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się