Than_Junior Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Foch z przytupem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Czołowa ósemka zmieściła się w 1,1 sekundy na Killeri 2. Loebowi zabrakło jednej dziesiątej do pokonania Grönholma. W stawce JRC, za Patrikiem Sandellem i Martinem Prokopem sklasyfikowano na trzecim miejscu Michała Kościuszkę. Po etapie Michał jest ósmy - traci 3,8 sekundy do Tapio Suominena. I to są Mistrzowstwa Świata !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 21.5s na 18 odcinków to naprawdę niewielka różnica, ale w końcu chłopaki są u siebie. Loeb też nieźle jedzie, reszta w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 "Obaj", nie "oboje" :shock: --------------------- to co wyprawia Gronholm i Hirvo naprawde szacunek ogromny. szczególnie na "oninpoi",30 km zapie... bez czymanki, Loeb "wącha kurz". masakra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Foch z przytupem? Than_Junior, widzę emotikonkę, wiem, że się znacie osobiście, co pozwala stosować troszkę inne formy, ale mimo wszystko uważam post za mocno prowokacyjny i w rezultacie ostrzegam przed ostrzeżeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ok, juz siedze cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Than_Junior, booyaka! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Wygląda na to, że Kościuszko wreszcie nauczył się jeździć i może walczyć o pudło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 MARKO RALLY, może to zasługa pilota, lepiej się dogadali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Ważne że melduje się w czołówce. Bo jak nie teraz, to kiedy? Czas ucieka, a on wciąż się uczył i uczył i kontrolował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Rajd Orlen. http://www.autoklub.pl/16041,news.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Niedobrze http://autoklub.pl/16529,news.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Uuuu... Chociaż to na razie tylko plotki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 "WRC fan" Niedobrze Niedobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 a tam niedobrze...a ile tych miśkow było w WRC? Prywatnie i tak beda jezdzic. Jakos sie ostatnio zespol Mitsubishi nie liczy w WRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale miał wrócić. Poza tym wycofanie oznaczałoby także brak Mitsubishi na Dakarze. Gadanie, że nie szkoda oznacza, że ktoś ma naprawdę rajdy gdzieś. Im większa konkurencja tym lepiej. Najlepiej, żeby tylko Subaru jeździło tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 No ja rozumiem że Hyundai może się wycofać, ale Mitsubishi? Nie zgadzam się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Czy to oznacza śmierć Nek? Bo jak Mitsu nie będzie to Subaru wycofa się i będzie tylko w S2000..., więc jak zabiją klasę WRC to nie będą się ścigać zaturbione Imprezy... K........................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Witek, a jak nie będą ścigać się zaturbione imprezy to FHI wycofa zaturbione imprezy ze sprzedazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Gadanie, że nie szkoda oznacza, że ktoś ma naprawdę rajdy gdzieś. Im większa konkurencja tym lepiej. Najlepiej, żeby tylko Subaru jeździło tak ? Pomysl dobrze i przeanalizuj moja wypowiedz... Nie mam rajdów gdzies tylko ze w rajdach juz Mitsubishi nie jest tak widocznie jak za czasów Makinena. Widac golym okiem ze nie dominuje i ze sie wycofuje. Przestaje sie liczyc. Teraz Citroen sie liczy,Ford,Subaru...a na szarym koncu Mitsu. Mowie o klasyfikacji producentów. Fabryczne zespoly itd. BTW wogole jest jakis fabryczny zespoł Mitsu? Bo nie widze nigdzie w tabeli... :shock: A Mitsu mysle beda dalej jezdzic w rajdach ale w teamach prywatnych np. Cersanit Team czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Widac golym okiem ze nie dominuje i ze sie wycofuje. Przestaje sie liczyc.Teraz Citroen sie liczy,Ford,Subaru...a na szarym koncu Mitsu. Mowie o klasyfikacji producentów. Fabryczne zespoly itd. To znaczy, że liczą się tylko zespoły z czuba ? To tak jakby w F1 jeździł McLaren, Ferrari i BMW - reszta może nie jeździć. A nie jest widoczne, bo się wycofało tymczasowo - miało powrócić w 2009 roku. A nawet gdy Mitsu sie wycofa to przeciez bedą jezdzily dalej prywatne zespoly bo fabryczny sie wycofa. :shock: Ale samochód nie będzie rozwijany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale samochód nie będzie rozwijany. to znajdzie sie inny na jego miejsce. Tak samo jak nie ma juz Audi Quattro czy Lanci Integralle w rajdach...A Lancera to juz 10 evolucja. Lancia tylu chyba nie miala nawet. Na wszystko przychodzi czas. Niestety. Tez mi sie to nie podoba...Co zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ninja, kiedyś obudzisz się z ręką z nocniku zdziwiony, że tylu rzeczy nie ma już na świecie, a przecież powinny być... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Subaru Poland Rally Team juz jest w Rzeszowie, jutro BT, testy, a wieczorem prolog. Mieszkamy w fajnym hotelu z .... REWIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ninja, kiedyś obudzisz się z ręką z nocniku zdziwiony, że tylu rzeczy nie ma już na świecie, a przecież powinny być... :roll: no chyba mnie nie zrozumiales. Ja to sobie wlasnie zdaje z tego sprawe. Wydaje mi sie ze WRC Fan raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.