Czlapus Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam Interesuje mnie budowa danego w temacie silnika co w nim jest wyjatkowego? Dlaczego tak sie nazywa czym różni sie od np 2.0 z Imprezy WRX STI. i jaki jest koszt złożenia od podstaw takiego cacka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 To silnik o powiększonej pojemności. Pojemność w tym wypadku się zwiększa skokiem tłoka (stroke), stąd jego nazwa. Nowy wał, nowe korbowody itd. Drogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 To silnik o powiększonej pojemności. Pojemność w tym wypadku się zwiększa skokiem tłoka (stroke), stąd jego nazwa. Nowy wał, nowe korbowody itd. Drogo. Wszystko ładnie,prócz korbowodów,nie potrzeba nowych,jeśli dotychczasowe są dobre.Skok tłoka zwiększa się wałem,inne wykorbienia w 2,5 niż w 2,0.Trochę inna budowa tłoka,krótszy płaszcz i gotowe. Czy drogo?Koszt budowy silnika jest taki sam jak remontu silnika 2,0,no może parę stówek więcej. Co wyjątkowego?Większa pojemność,to i większy moment obrotowy na dole.Przy zastosowaniu odpowiedniego osprzętu,otrzymujemy silnik o sporych możliwościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A to juz mniej wiecej wiem o co chodzi czyli to niejest dokladnie powiedziane ze musi to byc dokladnie silnik 2.2 ? Ale ten zas podobno ma pancerny blok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Strokera składasz na bloku 2,0,wkładasz wał z 2,5,odpowiednie tłoki i już jest.Pojemność takiego silnika oscyluje w okolicach 2,1 z jakimś haczykiem,lub prawie 2,2 jak robisz ostatni szlif bloku. Blok zamknięty 2,2 uważany jest za bardzo trwały i znoszący wiele,ale ich dostępność jest ograniczona i cena też wyższa.Budowa silnika na bloku zamkniętym 2,2,to już faktycznie sporo droższa zabawa,ale wtedy to raczej idzie się w kierunku strokera 2,35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Musze sie jeszcze duzo nauczyc:) i co najwazniejsze duzo pieniazkow nazbierac a potem... zaczac budowe cudu swiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Co jest lepszym rozwiązaniem? Budować strokera na bazie 2.0 czy kupić i wyremontować silnik 2.5? Pytam z ciekawości i czysto teoretycznie, liczy się jedynie efekt końcowy. Wydaje mi się, że raczej opcja druga, ale ja się nie znam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Co jest lepszym rozwiązaniem? Budować strokera na bazie 2.0 czy kupić i wyremontować silnik 2.5? Pytam z ciekawości i czysto teoretycznie, liczy się jedynie efekt końcowy. Wydaje mi się, że raczej opcja druga, ale ja się nie znam . sprawa jest dosc prosta , jesli auto ma słuzyc wyłacznie do upalania zdecydowanie stroker 2,2 lub 2,35 , . Jesli na co dzien auto to tylko 2.5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się