kuśma Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Urban Ninja RR - 2000 PLN to BARDZO REALNA wartość przy przebiegach, o których piszesz, a nie wliczając w to wyjazdów "za miasto". Ja do pracy jeżdżę 15 minut dziennie w jedną stronę, plus do tego do centrum na trening, kawkę (mam do centrum jakieś 10km), w weekendy jeżdżę trochę więcej. Zmieszczenie się w 1500 PLN przy takim - bardzo niskim* - przebiegu, jest niezwykle trudną sprawą. Fakt, mój samochód pali więcej, niż WRX, ale gdybym codziennie robił 25 km w jedną stornę do pracy, bak starczałby mi na 3 dni... :roll: Plus, jak słusznie napisał devlin - dodatkowe koszty. A i tak nie napisał o wszystkich, typu: olej (na stacji: 75 PLN za litr, na dolewkę), a rzadziej, sprzęgło raz na jakiś czas, regularnie klocki hamulcowe... Te koszty są po prostu gigantyczne, nawet, jeśli ma się samochód na gwarancji (czyli zakłada się, że jedyne koszty to paliwo i standardowe przeglądy). * - łączny przebieg mojego samochodu od 6 stycznia 2006, gdy go odebrałem, to 13400 km, czyli prawie dokładnie 1500 km miesięcznie. kogo by nie spytać mówi, że dużo ta subaryna kosztuje, ale zaraz po tym dodaje, że i tak warto ja również mam chyba jakąś wade oprogramowania przyjdzie mi jeszcze poczekać jeszcze stety alebo niestety trochę więcej jeżdze więc jak tak liczę w warunkach laboratoryjnych 15/100 km to daje jakies ok 70 zł dziennie czyli bez dodatkowych jazd 2100 miesiecznie, no i właśnie tu pojawia się wspomniana wada oprogramowania, która odczytuję jako "trudno" to taka luźna dygresja była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urban Ninja RR Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Faki it ,że tak powiem nie interesuje mnie już nic,eszelkie potrzebne inormacyje pobrałem jeśli mnie nie będzie stać to go sprzedam.Trudno..ide szukać kandudata na auton PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 A to już tylko z ciekawości ,czy waszym zdaniem gas w subaru to profanacja,a jeślni nie to jak na to silnik z turbiną(plus że nie firmy greddy autor.) Tyle,pozdrawiam. Pozostawiając wątek profanacji w spokoju, wrx-y które znam jeżdżą na LPG całkiem nieźle również po podkręceniu ciśnienia doładowania do 1,2 bara ostatnio przetestowane i dostrojone. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Pozostawiając wątek profanacji w spokoju, wrx-y które znam jeżdżą na LPG całkiem nieźle również po podkręceniu ciśnienia doładowania do 1,2 bara ostatnio przetestowane i dostrojone. Z czystej ciekawosci: czy hamowales kiedys jakies auto przed i po zagazowaniu? Bardzo jestem ciekaw jak to wyglada - wiem, ze Godula w Krakowie robi to notorycznie, ale on zaklada LR. pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Pozostawiając wątek profanacji w spokoju, wrx-y które znam jeżdżą na LPG całkiem nieźle również po podkręceniu ciśnienia doładowania do 1,2 bara ostatnio przetestowane i dostrojone. Z czystej ciekawosci: czy hamowales kiedys jakies auto przed i po zagazowaniu? Bardzo jestem ciekaw jak to wyglada - wiem, ze Godula w Krakowie robi to notorycznie, ale on zaklada LR. pozdrawiam, Hamowałem auta na benzynie i gazie w celu uzyskania homologacji sposobu montażu oraz 115. Są to jednak badania związane z emisją a ciebie pewnie interesuje kwestia porównania osiągów. Takich prób na hamowni nie robiłem ale może jeszcze trafi się ktoś zainteresowany. Nie wiem jak teraz hamownia Goduli ale kiedy u nich byłem około półtorej roku temu to subaru hamowali w taki sam sposób jak ja, to jest na drodze. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 A, zapomniałem. Homologacja 115 przewiduje porównanie osiągów. Z tego co pamiętam to różnica wachała się w granicach 3-8 % w samochodach, które badaliśmy na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Hamowałem auta na benzynie i gazie w celu uzyskania homologacji sposobu montażu oraz 115. Są to jednak badania związane z emisją a ciebie pewnie interesuje kwestia porównania osiągów. Takich prób na hamowni nie robiłem ale może jeszcze trafi się ktoś zainteresowany. Nie wiem jak teraz hamownia Goduli ale kiedy u nich byłem około półtorej roku temu to subaru hamowali w taki sam sposób jak ja, to jest na drodze. Dokladnie - interesuja mnie osiagi. A co do hamowni Goduli - mieli hamownie tylko na oske, stad pewnie metoda "tradycyjna" : ) pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 -> jarmaj WRX na pewno nie rozpędza się do 240-245. Przynajmniej fabryczne. To jest prędkość STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urban Ninja RR Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 -> jarmaj WRX na pewno nie rozpędza się do 240-245. Przynajmniej fabryczne. To jest prędkość STI. łahahahahahahaha,choć niemam Subbaryny miałem okazje jeżdzić STi 240-245 to jest prędkoś wrx-a pozatym przeczytaj sobie jakieś fachowe pismo na temat współczynnika oporu w samochodzie i tego że za pomocą ,wagi i mocy można obliczyć v-max.A pozatym Subaru zawsze zawyż dane w danych fabrycznych kur.....cze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Subaru Impreza 2.0 WRX 2001-2003 - prędkość maksymalna: 225km\h (kombi) i 230km\h (sedan) Subaru Impreza WRX STi 2003 - prędkość maksymalna: 238km\h WRX STi WR1 "Solberg" 2003 - prędkość maksymalna: 249km\h Subaru Impreza WRX STi 2006 - prędkość maksymalna: 255km\h Skoro Subaru zawyża dane, to może choć STi 2006 idzie te 240-245km\h... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 A co sądzicie o oponach Continental'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 -> jarmaj WRX na pewno nie rozpędza się do 240-245. Przynajmniej fabryczne. To jest prędkość STI. łahahahahahahaha,choć niemam Subbaryny miałem okazje jeżdzić STi 240-245 to jest prędkoś wrx-a jezdziles sti i znasz v-max wrx? nic nie kumam. pozatym jarmaj wyraznie napisal licznikowe pozatym przeczytaj sobie jakieś fachowe pismo na temat współczynnika oporu w samochodzie i tego że za pomocą ,wagi i mocy można obliczyć v-max. chyba to nie takie znowu proste. o ile pamietam byl kiedys watek na forum. co np z awd i przelozeniami? A pozatym Subaru zawsze zawyż dane w danych fabrycznych kur.....cze. w przypadku forestera 2.5xt zanizali chyba, ale zeby zawyzali to pierwsze slysze jakies konkrety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 O remku! Byłeś na Regałowisku? Uczęszczsz? Bo ja jak na razie tylko raz parę lat temu, ale jeszcze tam wrócę! Cudownie było... Ta atmosfera, Ci ludzie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 -> jarmaj WRX na pewno nie rozpędza się do 240-245. Przynajmniej fabryczne. To jest prędkość STI. Przeczytaj proszę jeszcze raz, to co napisałem wcześniej: Licznikowo rozpędza się do jakiś 240 - 245 km/h Więc chodziło mi tu o prędkość wskazywaną przez licznik, która zawsze obarczona jest błędem. I można założyć, że te wskazania odpowiadają prędkości zbliżonej do tej z danych fabrycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No widzisz. A ja z kolei piszę o prędkości rzeczywistej (deklarowanej przez Subaru), bo chyba tylko ta ma jakieś znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 No widzisz. A ja z kolei piszę o prędkości rzeczywistej (deklarowanej przez Subaru), bo chyba tylko ta ma jakieś znaczenie. Widzę jedynie że mnie wcześniej nie zrozumiałeś. Rzeczywistej nie mam jak sprawdzić, ale były na ten temat już dyskusje i pamiętam, że padały tam dla WRX wartości w okolicy 235 i ciut więcej, zmierzone GPS-em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 No widzisz. A ja z kolei piszę o prędkości rzeczywistej (deklarowanej przez Subaru), bo chyba tylko ta ma jakieś znaczenie. Miałem się przez jakiś czas nie odzywać, ale ktoś podrzucił mi linka do tego wątku... Jak już rozmawiamy o prędkości - to powiedz mi, jakim cudem zrobiłeś 92 km w 25 minut? (Tarnów-Kraków) Bo jak dla mnie - to wychodzi średnia ~220 km/h. Jechałeś SLR'em? A nawet jak - to potrafisz fruwać nad TIRami i innymi samochodami? Światła Cię nie obowiązują? Przez Wojnicz i Łapczycę przeleciałeś 250 km/h? A może trochę czasu nadrobiłeś na dziurawej, bocheńskiej obwodnicy? Zdradź mi tą tajemnicę bycia papieżem szybkiej jazdy... Może chociaż część - tak, żebym speed-kardynałem mógł zostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 B-777, czepiasz się. Tam nie ma nic o jeździe, kolega zapewne helikopterem lata ;-) I dzięki temu, automatycznie, jest też bliżej Nieba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urban Ninja RR Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Pies to srau ,nieważne nie v-max jest tupriorytetem. Mam pytanie,szukam subaru wrx 2001-2003 z przebiegiem max 100 000 ,nie macie może jakiegoś,albo nie wiecie gdzie moge znaleźc taki do kupienia.(większoś aukicjii internetowych ju obczaiłem) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vero Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Mam pytanie,szukam subaru wrx 2001-2003 z przebiegiem max 100 000 ,nie macie może jakiegoś,albo nie wiecie gdzie moge znaleźc taki do kupienia.(większoś aukicjii internetowych ju obczaiłem) pzdr a to już się nadaje do działu kupię/sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Więc tak owoc: - to było 5 lat temu (przed remontem E4). Od mniej więcej granicy jednego miasta do drugiej, czyli około 70 km. Ścigałem się z Xantią V6 jadąc przeciętnie między 150 a 200 i ani razu nie wolniej niż 100km\h. Było popołudnie ale na drodze całkiem spokojnie. Oprócz nas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Więc tak owoc: - to było 5 lat temu (przed remontem A4). Od mniej więcej granicy jednego miasta do drugiej, czyli około 70 km. Ścigałem się z Xantią V6 jadąc przeciętnie między 150 a 200 i ani razu nie wolniej niż 100km\h. Było popołudnie ale na drodze całkiem spokojnie. Oprócz nas... a nie E4 ? jesli chodzi o A4 to do katowic jedzie się 20-25 min w dół, zależy czym rzecz jasna ,a tam i dwa pasy i poniekąd autostrada, jako że mam żone Tarnowiankę i dość często śmigam w tamte strony to przyznam ,że musiałeś nisko lecieć. Można to podsumować słowami S.Zasady, który mawiał kiedyś, że na podstawię czasów przejazdów deklarowanych przez różnych kierowców z miasta A do B, można by wnioskować, że pierwszy z brzegu kierownik mógłby konkurować ze światową czołówką rajdów lub wyścigów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Można to podsumować słowami S.Zasady, który mawiał kiedyś, że na podstawię czasów przejazdów deklarowanych przez różnych kierowców z miasta A do B, można by wnioskować, że pierwszy z brzegu kierownik mógłby konkurować ze światową czołówką rajdów lub wyścigów... Dobre (i bardzo prawdziwe!), nie słyszałem tego wcześniej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrKatharsis Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Tak, E4. Poprawione. Nie żeby złośliwie, ale nie wiem w czym rzecz. Może chodzi o "TylkoClio"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Zdarzyło mi się zajechać w 15 minut do Bochni. Nawet 12. Od rogatek Krakowa. A z Bochni do Tarnowa jest sporo dalej + gorsza droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się