tremba Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Czy ktos przerabial juz temat zalozenia dodatkowej chlodnicy oleju silnika? Mam akurat wyjety silnik i chcialbym wprowadzic kilka usprawnien. Jaka chlodnice zalozyc (wymiary)? Skad to ewentualnie zakupic-wiatraki maja ale budzet moze tego nie udzwignac :-). I nie bijcie ze nie szukalem-wprost nic nie wyskakuje, no i czas mnie goni. Bede wdzieczny za podpowiedzi w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Kup z innego auta....nie musi być przecież OEM ważne żeby miała przepustowość odpowiednią + dobry montaż .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Tylko musze wiedziec wlasnie jak duza powinna byc . Dlatego licze na doswiadczenia kogos kto juz przerobil temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Zastanawiam się tylko po co Ci to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 No właśnie po co? Nie masz wymiennika ciepła (taka mała chłodniczka)? To twój forek w oesie bez silnika stoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Zastanawiam się tylko po co Ci to? Na przypadek dluzszego przelotu autostradowego, i na wszelki wypadek-forek nieco dlubniety. To twój forek w oesie bez silnika stoi? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Na przypadek dluzszego przelotu autostradowego, i na wszelki wypadek-forek nieco dlubniety. To sobie kup większą/wydajniejszą chłodnice wody ........ temp. oleju również spadnie a będzie bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 To sobie kup większą/wydajniejszą chłodnice wody Ooo, a o tym nie pomyslalem . Czy moglbys podpowiedziec gdzie cos takiego dostac? Tzn. czy sa dostepne takie co pasuja P&P, czy tez trzeba zamawiac cos specjalnego i rzezbic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ale przecież przy większych prędkościach jest lepsze chłodzenie. Chłodnice dostaniesz u carfita, pytaj go. Jest P&P do forka. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Juz zapytalem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się