Skocz do zawartości

inny stany oleju silnika na bagnecie


Wojciech Ciesielski

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czemu tak jest ale mam podobnie, z tym ze u mnie różnica nie jest wielka jakies 2-3mm ale wyraźnie widać ze z jednej strony bagnetu jest poziom wyżej a z drugiej niżej, obojętnie jak włożę bagnet. U mnie od low do full jest z 1,5cm skalinwiev takich cudów nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TTTM, musicie wkładać tak żeby 'konewka' była prawidłowo i odczytywać z tej strony gdzie są oznaczenia - to jest faktyczny stan.

 

No i wiadomo, że auto musi stać maksymalnie równo, bo już na niewielkich pochyłościach pomiar będzie przekłamany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam tak, ze po nocy wyjmuje bagnet i jest z dobry centymetr ponad te zalamania czyli grubo ponad wszystko, wycieram go,wkladam,wyjmuje i jest max czyli ok.i zawsze jest go tyle samo...najpierw tak samo za dużo a po wytarciu w sam raz..takze sam nie wiem czy jest ok czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam tak, ze po nocy wyjmuje bagnet i jest z dobry centymetr ponad te zalamania czyli grubo ponad wszystko, wycieram go,wkladam,wyjmuje i jest max czyli ok.i zawsze jest go tyle samo...najpierw tak samo za dużo a po wytarciu w sam raz..takze sam nie wiem czy jest ok czy nie

Jest ok, u mnie jest tak samo. Miejsce styku bagnetu z olejem jest pod kątem i dlatego z jednej strony pokazuje mniej, z drugiej więcej. Zawsze sprawdza się po tej stronie z oznaczeniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...