Jump to content

inny stany oleju silnika na bagnecie


Wojciech Ciesielski

Recommended Posts

Nie wiem czemu tak jest ale mam podobnie, z tym ze u mnie różnica nie jest wielka jakies 2-3mm ale wyraźnie widać ze z jednej strony bagnetu jest poziom wyżej a z drugiej niżej, obojętnie jak włożę bagnet. U mnie od low do full jest z 1,5cm skalinwiev takich cudów nie mam.

Link to comment
Share on other sites

TTTM, musicie wkładać tak żeby 'konewka' była prawidłowo i odczytywać z tej strony gdzie są oznaczenia - to jest faktyczny stan.

 

No i wiadomo, że auto musi stać maksymalnie równo, bo już na niewielkich pochyłościach pomiar będzie przekłamany.

Link to comment
Share on other sites

A ja mam tak, ze po nocy wyjmuje bagnet i jest z dobry centymetr ponad te zalamania czyli grubo ponad wszystko, wycieram go,wkladam,wyjmuje i jest max czyli ok.i zawsze jest go tyle samo...najpierw tak samo za dużo a po wytarciu w sam raz..takze sam nie wiem czy jest ok czy nie

Link to comment
Share on other sites

A ja mam tak, ze po nocy wyjmuje bagnet i jest z dobry centymetr ponad te zalamania czyli grubo ponad wszystko, wycieram go,wkladam,wyjmuje i jest max czyli ok.i zawsze jest go tyle samo...najpierw tak samo za dużo a po wytarciu w sam raz..takze sam nie wiem czy jest ok czy nie

Jest ok, u mnie jest tak samo. Miejsce styku bagnetu z olejem jest pod kątem i dlatego z jednej strony pokazuje mniej, z drugiej więcej. Zawsze sprawdza się po tej stronie z oznaczeniami

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...