mmarcinek Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam, krótkie 2 pytania, które nurtują mnie już dłuższy okres czasu... Które części z STi można bezinwazyjnie montować do WRX'a...? I które części z WRX'a można bezinwazyjnie montować do RS'a...? Jest jakiś wykaz, może wątek który przeoczyłem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Które części z STi można bezinwazyjnie montować do WRX'a...? wszystkie I które części z WRX'a można bezinwazyjnie montować do RS'a...? prawie wszystkie a poważnie, to staraj się konkretnie zadać pytanie, co chcesz zmienić i co chcesz osiągnąć ... wiele części pasuje pomiędzy modelami, ale nie zawsze jest sens tak kombinować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Większość gratów, można przerzucać bez większej rzeźby, w zależności jaki masz dokładnie model. Wizualnie naprawdę wiele można zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Subaru jest jak klocki Lego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nic wizualnie. Chodzi mi o zawieszenie-całe-od wahaczy, po drążki, dalej hamulce (wiadomo, felga inna i w sti rozstaw), skrzynie, silnik... Mam plan przełożyć do mojej idealnej budy od R'ki, WRX'a, z niektórymi tematami od STI'ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Chodzi mi o zawieszenie (...) hamulce (...) skrzynie, silnik... zdajesz sobie sprawę że to nie będzie łatwe i tanie, może długo potrwać i .... lepiej kupić gotowego WRX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 W takim razie jeśli nie wizualnie tylko mechanicznie, to tak jak powiedział kolega wyżej. Temat rzeka, dużo razy było to poruszane na forum. Przełożyć można wszystko tak jak wymieniłeś (hamulce, skrzynię itd), ale jest to bardzo droga zabawa, która nigdy się nie zwróci oczywiście. Lepiej kupić gotowca i dopieszczać go pod siebie, niż przerabiać wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Koniec końców, pewnie wyjdzie drożej niż STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Czyli idąć krok dalej, najlepiej kupić STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Wszystko zależy za ile można mieć wyda na przełożenie... Dzięki Panowie, przemyśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się