wojtekmzks Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Witam, autko jest akutalnie po wymianie amortyzatorów na nowe, pierwszy raz od nowości, a przebieg ponad 350tyś Wiadomo było, że sprężyny swoje dostaną, ale zdecydowaliśmy, że zobaczymy jak będzie po wymianie amorków. Teraz mimo, że zawieszenie pracuje lepiej to auto się dosyć mocno buja, tj. po wjechaniu na jakąś dziurę lub garb buja się jak bryczka czy coś takiego. No i chyba wina tutaj leży po stronie sprężyn. Chciałbym wstawić jakieś twardsze, żeby tył już tak nie osiadał. Moglibyście polecić coś porządnego? amortyzatory są firmy KYB. Pozdrawiam Dodam tylko, że nie szukam rozwiązań typu podkładanie tulejek, sprężyny podnoszące auto o kilkanaście mm. Chciałbym żeby tył wyrównał się względem przodu i żeby sprężyny był twardsze od seryjnych. Wtedy można by w ludzkich warunkach jeździć w więcej niz 2 osoby Edytowane 5 Września 2014 przez wojtekmzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam Na forum znajdziesz wątek o tym, proponują tam sprężyny firmy LESJÖFORS (wzmacniane) podobno zapobiegają siadaniu tyłu auta. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/72439-obni%C5%BCony-ty%C5%82/ pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Dzięki, takiego rozwiązania szukałem Znalazłem sprężyny LESJOFORS ale zwykłe, nie heavyduty, Numery katalogowe to: 4288331 tył, 4288314 tył, 4088311 przód. Jest jednak problem bo występują one jako sprężyny do Legacy IV kombi, a ja niestety mam w sedanie. Czy ktoś jest w stanie stwierdzić czy będą one pasować? Sprężyny znalazłem na stronie moto integrator.A więc tak, dzięki użytkownikowi AR2R_K19DLA dowiedziałem się, że sprężyny 4288314 pasują na tył. Czy ktoś ma doświadczenie ze sprężynami przednimi tej firmy? Muszę niestety wymienić komplet sprężyn i wolałbym mieć wszędzie tej samej firmy, niż z przodu oryginalne a z tyłu grubsze LESJOFORS. Panowie nikt nie ma żadnego doświadczenia z tymi sprężynami ? Sytuacja wygląda tak, że na tył zamówiłem sprężyny LESJOFORS 4288314, a na przód wejdą zamienniki oryginalnych, prawdopodobnie KYB. Nie chciałem wkładać do przodu tych od LESJOFORS z obawy, że przód się podniesie i nie będzie to wyglądać zbyt dobrze. LESJOFORS zamówione w cenie 210 zł za sztukę, więc cena bardzo w porządku. Dam znać jak to będzie wyglądać przed i po (zdjęcia). Pozdrawiam Edytowane 7 Września 2014 przez wojtekmzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) @up Daj znać jak to wyszło. Z drugiej strony zastanawiam się nad rozciągnięciem sprężyn moich tylnych - jak to widzicie? Ktoś miał z tą technologią do czynienia? Co nieco poczytałem o tym i ile ludzi tyle opinii. Edytowane 17 Września 2014 przez Szymon Chowicki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Moim zdaniem lepiej kupić nowe tutaj wymienione i mieć na dłuższy czas spokój, nie mam zaufania do takich rozwiązań Mam pytanie czy sprężyny w spec B są takie same jak w Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 A więc tak, okazało się, że sprężyny LESJOFORS 4288314 nie pasują, były o jakieś 15 cm dłuższe od seryjnych. Na stronach internetowych sklepów podają, że sprężyny tej firmy z numerem katalogowym 4288313 (z tego co pamiętam) pasują. Jednak nie chce mi się już w to bawić. Mechanik ma kogoś, kto pracował/pracuje w ASO i ogarnia ten problem, za 1200 zł robią przód i tył, auto się wyrównuje i robi się trochę twardsze. Trzeba będzie pogadać jak to wygląda i się poważnie nad tym zastanowić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Kupę kasy... Ja spróbuje z dystansem, tylko nie mogę znaleźć czy ktoś już tak robił w legacy i ewentualnie rysunek tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Za komplet sprezyn zaplace jakies 800-900 zl, z robocizna to zakreci sie okolo tysiaca albo i wiecej. Tutaj za 1200 zl mam komplet twardszych sprezyn z wliczona robocizna, wiec nie jest to jakas astronomiczna cena. Gdy bede juz wiedzial dokladnie jak oni to robia to dam znac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 To z ciekawosci, czy ktos zna w Warszawie kogos kto dorabia sprezyny do Legacy? Z tego co mi wiadomo chlopak pracuje/pracowal w ASO ale zajmuje sie wlasnie dorabianiem sprezyn. Robie to przez P.B. z b a d y c a r s wiec nie mam bezposredniego kontaktu z tym kims, a fajnie byloby poznac jakies opinie. Podobno robi juz to dlugo i wiele razy przerabial opadniety tyl w Legacy. No i czy ktos widzial/jezdzi/ma Legasia ze sprezynami od innego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się