buras Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 OK Sławo nie będę Cię przekonywał, teraz mam jeszcze mieksze zawieszenie niż wtedy, a z twardych betonów już się wyleczylem szczególnie na torze mam podobne odczucia jak Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASTO Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Premo według tego co mówisz wychodzi, że wszyscy inżynierowie w wyścigach idą w złym kierunku utwardzając i obniżając samochody no i audi niepotrzebnie zrezygnowało z quattro na rzecz rwd w DTM Miękki zawias jest lepszy tylko wtedy gdy jest nierówno,mokro itp. A żeby zrobić lepszy czas czasami lepiej odjąć gaz - tak mnie uczono Ps. większość evo nie ma szpery z przodu i ma sztywniejszy zawias i na asfalcie są szybsze od sti - i teraz sie zacznie Edytowane 16 Września 2014 przez MASTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo2000 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Premo według tego co mówisz wychodzi, że wszyscy inżynierowie w wyścigach idą w złym kierunku utwardzając i obniżając samochody Może raczej chodzi o to, że ludzie często bezsensu utwardzają i obniżają auto nieadekwatnie do warunków, w których jeżdżą. Gdzieś czytałem, że zwykle kierowcy którzy dopiero zaczynają "karierę" wybierają bardzo twarde zawieszenie, a ci bardziej doświadczeni jeżdżą na relatywnie bardziej miekkim.Rzecz była o rajdach, nie wyścigach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASTO Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Mowa była o torze typu kielce jak wnioskuję z filmu a nie o trasach rajdowych...chyba że o takim jak w Mikołajkach to wtedy rozumiem bo seryjny zawias w wrx spisywal się nie najgorzej na tych wyjebach po wrc Też nie jestem zwolennikiem "betonu" na kjsy, ale na ułęż itp.tak, ogólnie to temat rzeka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Masto mi bardziej chodziło o to, że tu koledzy bardziej skupiali się na zawiasie niż na tym co chciałem pokazać: co dają szpery. Nie wiem może ten filmik do końca tego nie oddaje, ale dla mnie przez te kilka lat zmian w napędzie stało się to oczywiste - co to daje, jakie są tego plusy i minusy. Tego dotyczy temat i na tym mieliśmy się skupić. Co do samego zawiasu to można o tym sporo gadać, zaczynałem od jakiegoś betonowego gwintu LEDA a teraz jestem na AGX . Najważniejsze żeby ten zawias działał, pracował a nie fruwał na byle wyboju, i działał zero-jedynkowo. Najważniejsze znaleźć swój kompromis, tyle Ps. większość evo nie ma szpery z przodu i ma sztywniejszy zawias i na asfalcie są szybsze od sti - i teraz sie zacznie A za takie herezje możesz dostać bana na forum To że Evo pierwsze przekracza metę wynika tylko i wyłącznie z grzeczności i dobrego wychowania użytkowników Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo2000 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 koledzy bardziej skupiali się na zawiasie niż na tym co chciałem pokazać: co dają szpery. To ja w takim razie pociągnę jeszcze temat szper Jak te zmiany w "szperunku" wpływają na zachowanie auta na mniej przyczepnych nawierzchniach typu szuter, śnieg? Mieliście okazję potestować auta w takich warunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASTO Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Im jest mniej przyczepnie tym bardziej czuć ( i widać po czasach) różnice na korzyść szper - zawsze masz 4x4, a nie 4x2 czy 4x3 bo zewnętrzne dociążone koła są (w zależności od spięcia) tak samo napędzane jak wewnętrzne odciążone i takie auto łatwiej jest ustawić w zakręcie czy pojechać boczurem. Chociaż na lodzie czy deszczu szpery powodują podsterowność i trzeba uważać - ja odpuszczam na dccd ...a na wyłączonym zamiata tyłem lepiej niż e30 z "elektro-szperą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się