maciej123414 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam, czy jest duza roznica w prowadzeniu auta na stabach whitelinea, w porownaniu do serii ? z tylu mam stabilizator 20mm z przodu nie mierzylem. Mam do kupienia staby whitelinea 22mm przod i tyl i zastanawiam sie czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 różnica jest ja mam w wrx taki zestaw z tym że tylni jest regulowany więc na zimę ustawiam na mniejsze spięcie na suchy na maksa. Ale różnice widać szczególnie na suchym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej123414 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Chcialem zainwestowac w eibacha tyl 24mm przod 22mm, ale mam okazje kupic niedrogo whitelinea wiec chyba sie skusze. Na co zwrocic uwage przy kupnie uzywanych stabow? moga byc one zuzyte lub cos w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 na korozję 24 mm na tył to troche gruby, auto będzie prowadziło się troche kwadratowo, lepszy byłby zestaw z 22mm na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej123414 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 tzn. że jak jest troche przyrdzewiały to odpuścić temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Musiałby być przeżarty, żeby nie działał, ale wtedy by pękł. Jeżeli jest tylko nalot, to ja bym się nie przejmował i brał. PS: Jeżeli się nie zdecydujesz, to daj mi namiary na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 nalot w niczym nie szkodzi, często stare skorodowane stabilizatory nie trzymają wymiaru w miejscu mocowania tuleji tj sa wytarte i nawet na nowych stukają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej123414 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zobaczymy co bedzie, gdyz juz je nabylem. Z tylu jest regulacja staba, duza roznica na poszczegolnych ustawieniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 ja swiezy w subaru ale temat stabow stary jak subaru;) napewno jak juz zmienisz staby to jedz do Sylwka na geometrie. Jak po zmianie w WRX z serii na grube KW, mialem wrazenie pogorszenia prowadzenia w zakretach. Dopiero po geometrii czulem, ze pewniej wchodzi w zakrety. Napewno tej wymien seryjne laczniki na jakies sztywniejsze no i tuleje stabow zmien na poli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej123414 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Łączniki mam już whitelinea z poliuretanami. Gdzie stacjonuje Sylwek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się