Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jak w temacie na ryznku malezyjskim pojawił się bodykit od STI do XV'a http://www.youtube.com/watch?v=Y5pSvttKwAM http://paultan.org/2014/07/11/subaru-xv-sti-performance-edition-debuts-malaysia/ Co o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 "Hidden under the hood is STI’s Flexible Tower Brace."Read more: http://paultan.org/2014/07/11/subaru-xv-sti-performance-edition-debuts-malaysia/#ixzz3A1MvvIzu chyba jedna "sensowna" zmiana w całym tym pakiecie można ją kupić oddzielnie numer części E4010FJ000 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Dzieki ketivv . Juz wiem co bedzie moim nastepnym prezentem dla XV'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 wczoraj jade sobie wieczorkiem, juz ciemno bylo, przede mna XV, tylko jakas taka niska... mysle sobie: springi sciete, czy jakiego diabla? a potem patrze, toz to nie XV, tylko Impreza to samo z tym pakietem stylistycznym / bodykit'em XV, ktory znaczaco zmniejsza przeswit - po co to komus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 XV to taka uniesiona i odrobinę "zabezpieczona" Impreza choć podobno było odwrotnie projektowano XV, który stał się bazą dla nowej Imprezy hatchback i sedan swoją drogą to ciekaw jestem czy kanapa z nowego STI (auto na bazie Imprezy sedan) wejdzie bez przeróbek do XV ? choć ciekawszy byłby silnik z WRX do XV benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ja wogole nie wiem po co zrobili model Impreza skoro jest XV. Nie dość ze XV jest po prostu ładniejszy od Imprezy to jeszcze bardzo praktyczny - mozna wszedzie wjechac nie trzeba sie schylac zeby cos włozyc/wyciagnac z bagaznika itp ( roznica w wysokosci Imprezy a XV nie jest wcale taka duza) Jezeli zrobią XV'a nawet tylko z silnikiem 2.0dit z nowego forka XT - bez chwili zastanowienia sprzedaje swojego białasa i kupuje mocniejszego. ( silnik 2.0i w XV nawet daje rade - osiagi ma lepsze niz katalogowe jak sie jedzie samemu. Fakt trzeba go krecic jak Honde do odcinki ale mi to akurat nie przeszkadza bo jestem do tego przyzwyczajony , niestety "puchnie" w przypadku jazdy z pełną załogą i bagazem ) A rozporke przednią górną z STI sobie sprawie, bo jak głosi stare tjuningowe przysłowie : zeby sztywna była fura, w furze musi byc rozpura" hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 nie każdy potrzebuje "uniesionego kompakta" zawsze to jakiś wybór różnica w prześwicie jest raczej dość duża Impreza ma 15 cm XV 22 cm nie wiem czy ma to wpływ na skok zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się