Jump to content

23.08 (sobota) - Zostaw Ten Ręczny na Ułężu II - Szkoła Jazdy Racing


czwartek

Recommended Posts

10468081_10152637025233828_5129270001818

 

Zapraszamy na imprezę Zostaw Ten Ręczny na Ułężu 2, organizowaną w Motopark Ułęż. Pożegnajmy wakacje z SJR – połączenie zdrowej rywalizacji sportowej oraz pożytecznego treningu w piknikowej atmosferze - oczywiście bez ręcznego :)

 

Specjalnie dla wszystkich uczestników będziemy układać długą i bardzo ciekawą trasę, która będzie przygotowana do jazdy w kilku konfiguracjach. Technicznych miejsc i zakrętów z pewnością nikomu nie zabraknie a dodatkowe szybkie partie pozwolą zaspokoić „głód prędkości”.

 

Planujemy możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Podczas imprezy będzie przeprowadzony Time Attack (pomiar czasu przeprowadzony w celach szkoleniowych), który składać się będzie z przejazdów po 2 różnych próbach sportowych.

Jesteśmy gotowi na każde warunki pogodowe. Dużo słońca – zrobimy fantastyczny, wakacyjny piknik. Deszcz, wiatr – wykorzystamy na ciekawej trasie sportowej. Grill ze smakołykami „naciętymi na slick” oraz inne atrakcje będą dopasowane do klimatu :)

 

Zapraszamy amatorów oraz zawodników – gwarantujemy warunki do szkolenia jak i intensywnego treningu. Dla tych co pierwszy raz wezmą udział w tego typu imprezie dajemy możliwość bezpiecznego szkolenia w przyjaznej atmosferze. Jeśli chcesz ostro potrenować, przetestować samochód sportowy, czy sprawdzić swoje możliwości to proponujemy sportową jazdę po lotnisku o dystansie 300km lub więcej!

Nasza oferta:

  • Tym razem jest plan pojeździć szybko i technicznie w pięknym stylu po mocno zróżnicowanych sportowych trasach!
  • Time Attack - przejazdy z pomiarem czasu na 2-óch różnych próbach.
  • Instruktorzy SJR - dla zainteresowanych opcją szkoleniową, nasi instruktorzy służą dobrą radą oraz będą krzyczeć „Zostaw Ten Ręczny” :)
  • Kiełbasa na odwagę, napoje chłodzące, opcjonalnie zabawy zależnie od pogody.
Harmonogram

Sobota – 23.08.2013

9:30 Rejestracja
10:00 obowiązkowa odprawa uczestników i zapoznanie z trasą
10:30 Time Attack
13:00 „Kiełbaska na odwagę”
13:30 Time Attack II
16:00 Podsumowanie imprezy

 

Termin zgłoszeń on-line (płatność przelewem) mija dnia 21.08.2013 (czwartek).
Informację z danymi do przelewu wysyłamy w potwierdzeniu zgłoszenia.

 

Zgłoszenia w późniejszym terminie możliwe w dniu imprezy.

 

Jazda w kaskach obowiązkowa dla samochodów z klatką lub przerobionych do imprez sportowych! W samochodach seryjnych jazda w kaskach jest zalecana.

 

 

Rejestracja:
http://racing.pl/2014/zostaw-ten-reczny-na-ulezu-2/

 

 

Film z poprzedniej imprezy:

 

Edited by czwartek
Link to comment
Share on other sites

Formularz dla opcji szkoleniowej za 400 PLN nie bangla, 3 razy próbowałem, wszystko wpisałem poprawnie :rolleyes:

Podejrzewam, że liczba miejsc na ten wariant jest ograniczona to poproszę o rezerwację miejsca do momentu aż na stronie zacznie wszystko działać.

 

@czwartek mam nadzieję, że Ty będziesz szkolił :D

Link to comment
Share on other sites

Formularz dla opcji szkoleniowej za 400 PLN nie bangla, 3 razy próbowałem, wszystko wpisałem poprawnie :rolleyes:

Podejrzewam, że liczba miejsc na ten wariant jest ograniczona to poproszę o rezerwację miejsca do momentu aż na stronie zacznie wszystko działać.

 

@czwartek mam nadzieję, że Ty będziesz szkolił :D

 

Juz sprawdzam... dlaczego nie bangla, dziekuje za sygnal  :rolleyes:

Poprawie się i dam znać - na tą chwilę można 'w wątku' zrobić listę społeczną.

UPDATE - Zgłoszenia już działają..  zapraszamy   :D

 

 

Tak, ja bede szkolił, podpowiadal... ciągnął za ręczny i krzyczał "spokojnie"  :biglol:  ale jeśli bedzie odpowiednia frekwencja to będą też mocno doświadczeni koledzy  :yahoo: 

Plan szkoleniowy jest taki żeby każdy instruktor pojeździł kilka obowiązkowych okrążeń z Wami.

 

 

Dla pozostałych wymiataczy chcemy tak skonfigurować trasę aby można było się wyszaleć... i to zarówno technicznie jak i przyzwyczaić się do dużych prędkości.

Edited by czwartek
Link to comment
Share on other sites

No to ja również dołączam do listy oczekujących na wariant szkoleniowy za 400 pln i proszę o rezerwację do czasu ogarnięcia formularza.

W zeszłym roku było bardzo zacnie, szykuje się fajny dzień :)

 

[edit]

Wszystko już działa - zgłoszenie poszło :)

Edited by tarant
Link to comment
Share on other sites

Ja bym tez z chęcią pojechał ale nie sądzę żebyśmy się do 28 z Mańkiem z mapą zmieścili biorąc pod uwagę to, że docieranie zacząłem dopiero wczoraj:(

Na 100% pisze się na kolejny raz;)

Link to comment
Share on other sites

gdybym mial czym jezdzic to bym chetnie pojechal:)

 

zawsze mozesz nasza rajdowka pojezdzic lub wpasc na co-drive  :D

 

 

 

można towarzysko przyjechać ?

 

no jasne placisz za parking i jestes  :yahoo:  

a tak naprawde to bede potrzebowal pomocy wiec pozostane z Tobą jeszcze w kontakcie  B)

 

 

 

 

Odpowiadam takze na inne pytania:

 

Na miejscu robimy ognisko lub grilla i pyszne kielbaski. Zazwyczaj jest ich pod dostatkiem i nikomu nie brakuje. Osoby towarzyszace moga przyjechac bez dodatkowej oplaty i dobrze jak cos zjedza… zawsze jest tez mozliwosc wykupienia udzialu w loterii rajdowej czyli Co-Drive  B)
 
Kaski sa zalecane, jezdzimy na wlasne ryzyko! Jesli ktos przyjezdza seryjnym samochodem nie musi kupowac specjalnie kaskow... instruktora tez slabo wtedy slychac.... natomiast jesli przyjezdzamy potrenowac jazde sporowa samochodem pozbawionym wygluszen w srodku i z pol-klatka to kask jest obowiazkowy i zdroworozsadkowy.

 

Opcja Time Attack to caly dzien treningu - bedzie kilka przerw technicznych zwiazanych z zmiana konfiguracji trasy oraz przerwa na kielbaske.
Opcja szkoleniowa zaklada dodatkowa opieke intruktorow SJR podczas imprezy - czyli instruktorzy beda do Ciebie wsiadac na przejazdy szkoleniowo/treningowe oraz podpowiadac co najlepiej pocwiczyc. Zakladam, ze kazdy instruktor pojedzie kilka - kilkanascie okrazen co najmniej 2 roznych tras. Jesli bedzie odpowiednia frekwencja bedziecie mieli okazje uslyszec duzo wskazowek dot. jazdy samochodem! Przypominam, ze dobre efekty szkoleniowe uzyskuje sie na "najgorszych oponach" i nie szkoda je zniszczyc na miejscu.

 

 

Na ta chwile nie ma ograniczen jesli chodzi o ilosc miejsc na imprezie. Trasy sa bezkolizyjne i przy stosowaniu sie do wspolnych zasad bez problemu mozemy pomiescic 35 samochodow lub wiecej. Jesli bedzie taka koniecznosc beda tez kontrolowane odstepy miedzy samochodami - czyli przed wlaczeniem sie na trase trzeba bedzie pare minut poczekac. Na miejscu uczestniczy przejezdzaja srednio od 100km do 350km podczas cale dnia imprezy.

W poblizu jest stacja Bliska (Pb95 i Pb98 zwykla nie verva), kawalek dalej mozna zatankowac BP Ultimate.

 

 

Dobrze jest rozlozyc odpowiednie tempo czyli ilosc okrazen przejechanych “na ostro, na raz” tak aby pojezdzic do konca imprezy! Przy upale nalezy pamietac aby nie przegrzac silnika czy turbiny - caly czas trzeba kontrolowac stan opon oraz kolockow hamulcowych. Pelny sukces jest jak sie wroci w calosc do domu! 

 

 

 

 

 

 

Lista zgłoszeń:

1. MichalB – Subaru Impreza STI

2. Ayu – Subaru Impreza STI

3. Dartmoor – e30

4.

5.

 

 

 

Zapraszam do rejestracji:

 
Event na facebooku:
Link to comment
Share on other sites

Już parę dni temu otrzymałem sms o tej imprezie od Otoriego, poprzedniego właściciela mojej Subarki.

Z największą przyjemnością wybiorę się na te bliskie spotkanie z motoryzacją ale jako, że będzie to mój debiut chciałbym zapytać Was jak wygląda sprawa opon i klocków a dokładnie czy rzeczywiście przy moich pierwszych próbach pojeżdżawkowych jestem w stanie zjechać to co mam założone ? Nie wiem czy prócz tych 400pln czekają mnie dodatkowe wydatki po takiej imprezie jesli chodzi o te właśnie, zużywalne elementy ?

 

Domyślam się, że wszystko zależy od stylu, dynamiki, charakteru i prędkości przejazdów ale wyciągając taką "uśrednioną" wartość początkujących amatorów jest realna szansa na pozbycie się ogumienia czy klocuszków ? ;)

 

Z góry dzięki,

Błażej

Link to comment
Share on other sites

@blaiseC 

 

Przypominam, ze dobre efekty szkoleniowe uzyskuje sie na "najgorszych oponach" i nie szkoda je zniszczyc na miejscu.
Kup jakieś opony używane i dasz radę.

Ja jadę na nowych KU36 15.08 i potem na tych kołach 23.08 i nic złego nie przewiduję. Asfalt w Ułężu jest bardzo przyczepny i gryzie gumę ale trzeba być naprawdę rajdówką lub dawać meeega ogniem by załatwić komplet opon. Jeśli masz dobre klocki to spokojnie dasz radę.

Link to comment
Share on other sites

@blaiseC 

 

Przypominam, ze dobre efekty szkoleniowe uzyskuje sie na "najgorszych oponach" i nie szkoda je zniszczyc na miejscu.
Kup jakieś opony używane i dasz radę.

Ja jadę na nowych KU36 15.08 i potem na tych kołach 23.08 i nic złego nie przewiduję. Asfalt w Ułężu jest bardzo przyczepny i gryzie gumę ale trzeba być naprawdę rajdówką lub dawać meeega ogniem by załatwić komplet opon. Jeśli masz dobre klocki to spokojnie dasz radę.

 

"Prawdziwy Mistrz Wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe!"  :P

 

Bardzo dobrze, ze @blaiseC  zadaje takie pytania... dlatego, kazdy z osobna powinien miec "swoje tempo". Mozna smialo przyjechac Subarakiem i zachowac umiar - klocki starcza, opony napewno troszke zejda bo min. 100km zrobisz :D

 

Najwazniejszy jest nie najlepszy czas jednego przejazdu a powtarzalnosc na wielu okrazeniach. Czasem nadmierna walka z samochodem powoduje degradacje jego osiagow. Plynna i spokojna jazda pozwala z wieksza precyzja pokonywac zakrety! 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Najwazniejszy jest nie najlepszy czas jednego przejazdu a powtarzalnosc na wielu okrazeniach. Czasem nadmierna walka z samochodem powoduje degradacje jego osiagow. Plynna i spokojna jazda pozwala z wieksza precyzja pokonywac zakrety!
  O tototototo, i tego się będziemy trzymać, najpierw technika a potem cała reszta :D
Link to comment
Share on other sites

 

Najwazniejszy jest nie najlepszy czas jednego przejazdu a powtarzalnosc na wielu okrazeniach. Czasem nadmierna walka z samochodem powoduje degradacje jego osiagow. Plynna i spokojna jazda pozwala z wieksza precyzja pokonywac zakrety!
  O tototototo, i tego się będziemy trzymać, najpierw technika a potem cała reszta :D

 

 

Pełna zgoda. :)

 

Najpierw trzeba nauczyć się w ogóle jeździć, żeby potem móc świadomie się rozwijać i wiedzieć do czego dążyć.

Jak mi moja niewiasta nie będzie marudzić to również obowiązkowo się zjawię! :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

szubaru, o 05 Aug 2014 - 22:22, powiedział: można towarzysko przyjechać ?   no jasne placisz za parking i jestes    a tak naprawde to bede potrzebowal pomocy wiec pozostane z Tobą jeszcze w kontakcie 

 

chętnie pomogę, daj znać B)  

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiam się nad szkoleniem... ktoś uczestinczył, fajne to :P

 

Zależnie od wielkości imprezy, masz 2-5 instruktorów, którzy jeżdżą z grupą szkoleniową. Przez parę godzin można dużo skorzystać lub dowiedzieć się co jeszcze można poprawić :D Dodatkowo masz cały dzień treningu co pozwoli odrazu wyćwiczyć dobre nawyki. Do domu wrócisz raczej nasycony jazdą.

 

 

 

ja bylem kiedys w zimie, jeszcze jak mialem Honde - bardzo fajny event, polecam:)

 

"Śniegu nie ma ale też będzie zaje...." :D

Wpisuje Ciebie na jazdy naszą rajdówką. Mam nadzieje, że "będzie Pan zadowolony!"

 

 

Osoby zdecydowane Zostawić Ten Ręczny na Ułężu proszonę są do zapisów!
Plan imprezy trzeba doprecyzować a nie minimalną listę zgłoszeń zapełniać.
 
 
 
LISTA ZGŁOSZEŃ

szkolenie SJR:

1. MichalB – Subaru Impreza STI

2. Ayu – Subaru Impreza STI

3. alphaOne – rajdowe Saxo SJR

4.

5.

6.

7.

8.

9.

timeattack:

10. Dartmoor – e30

11. Kubeusz – Subaru Impreza

12.

13. –

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...