Legacy96 Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Witam. Jezdze od lat Foresterem XT 2.0 AT MY05. Do pracy mam 8 km, najpierw droga pozamiejska, potem autostrada. Auto ledwie zdazy sie zagrzac, tak ze nie mam wiele okazji do wykorzystania mocy silnika. Jak szybko w takich warunkach nagrzewa sie Outback MY04-08 2.5 i 3.0 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 no nie wiem, mialem 2.0XT przez prawie 3 lata i o ile pamietam, nagrzewal sie dosc szybko, szczegolnie jak sie juz ruszylo... ale mam wrazenie, ze Tribeca z 3.0 H6 nagrzewa sie jeszcze szybciej (ale to tak na oko, nie robilem zadnych pomiarow - oba auta zawsze nocowaly na dworze) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Temperatura oleju czy wody? Bo u mnie jak woda ma 90 to olej jakieś 65. I jeszcze sporo trzeba przejechać zanim będzie miał 80... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surfordie Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Outback H6 teraz w lecie po przejechaniu 3-4km w jeździe miejskiej osiaga właściwą temp na wskaźniku temperatury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Dziekuje za odpowiedzi. Oczywiscie chodzi o temperature wody. Wiem ze olej potrzebuje wiecej czasu, a jego temperatura jest szczegulnie wazna dla silnikow z turbo. Zastanawiam sie nad zmiana Forestera na Outbacka z tendencja do 3.0... ale w przystepnej cenie sa tylko modele z poczatkow produkcji, a model poliftingowy ma sporo fajnych rozwiazan. Wiec poki co chyba na razie pozostane przy Foresterze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Outback H6 teraz w lecie po przejechaniu 3-4km w jeździe miejskiej osiaga właściwą temp na wskaźniku temperatury. Ale pamiętaj ,że w subaru wskaźnik jest tak wyskalowany,że pokazuje nominalna temp. od 60/70 do 100 stopni. Lepiej przyjąć nie kilometry, ale czas od rozruchu zimnego auta. minimum 2 razy dłużej od osiągnięcia nominalnej temp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Tak, wiadomo. Chodzilo mi o porownanie. Mysle tez ze lepiej zniesie gwaltowne przyspieszanie (w sytuacji awaryjnej) silnik wolnossacy niz turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now