Skocz do zawartości

Obiecałem Monice, więc... (Miedziana Góra)


zyga

Rekomendowane odpowiedzi

Czyja?

 

Srebrny Kliller.

 

Jeżeli chodzi o Cinka to stawiam, że nie będzie na sprzedaż:) Ale może chodzi o kogoś innego...

 

[ Dodano: Sro Sie 30, 2006 1:05 am ]

 

Mąćku - ja bym powiedział (też jechałem chociaz niewiele) że mają świetnie dobrany zawias do opon. Przy lepszej oponie byłyby zdecydowanie za miekkie, ale taki miękki stosunkowo zawias daje bardzo przewidywalne i spokojne prowadzenie na tak kijowej oponie. W ogóle KIAnki są fajne, tez chcę :-(

 

Ja tam się nie znam za bardzo, ale ja lubię jak zawias trochę pracuje. Może na slicku by było znacząco gorzej... W każdym razie jakiś czas temu przeprowadziliśmy doświadczenie ciekawe na krótkiej próbie betonowej z zacieśniającymi się zakrętami. Zeszperowane i twarde Seicento o jakieś 35KM mocniejsze, uzyskiwało porównywalne, a nawet trochę gorsze czasy niż Kijanka. Mam wrażenie, że właśnie dzięki zawieszeniu. Brzmi to dośc niewiarygodnie, ale na torze w Poznaniu obserwowałem, że Picanto na podłych oponach szybciej pokonuje niektóre zakręty niż Seje na slickach. Na prostej oczywiście nie ma szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Picanto ma chyba lepszy rozkład masy - Seje są tragiczne pod tym względem. Jedyne co mi przychodzi do głowy.

 

A co do zawiasu oczywiście teoretyzuję bo nikt nie wie jakby się Picanto zachowywalo na innym. Wiem ze im przyczepniejsa opona tym się daje sztywniejsze sprężyny,aa za spręzyanmi musi iśc przynajmenij tłumienie odbicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie..prosilam..czekalam..a teraz nie moge zobaczyc? 8)

prosię

jeszcze tu:

http://rapidshare.de/files/31042539/dac ... .mpeg.html

obiecane zdjęcia też będą, może jutro

 

img2480mn0.jpg

tłoczno

 

img2485fl2.jpg

mniam

 

img2499qw3.jpg

brat właśnie startuje

 

img2563ba2.jpg

yyyyyyyyyy

 

img2564zj1.jpg

wdychaj to co spaliłem

 

img2585az3.jpg

długa droga przed nim

 

img2588vn8.jpg

ziuuuuuuu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ankolracing
no wlasnie..prosilam..czekalam..a teraz nie moge zobaczyc? 8)

prosię

jeszcze tu:

http://rapidshare.de/files/31042539/dac ... .mpeg.html

obiecane zdjęcia też będą, może jutro

 

a jeśli chodzi o ten dach, to:

1. źle "wzięty" zakręt

2. za szybko

3. źle dohamowany

4. nierozgrzane opony

Moze powstrzymaj sie od analizowania "dacha" bez brania pod uwage szczegolow o ktorych mowilem !

 

[ Dodano: Sro Sie 30, 2006 6:30 pm ]

Moze Wam opisze jak to bylo z dachem.

Po pierwsze moge powiedziec ze to byla po czesci moja wina. Bede sie bil we wlasna piers a nie cudza... A wiec, tarcze byly przetoczone i zalozone nowe klocki. Przejechalem tym samochodem moze 2 km. Pojechalem tak na tor. Przy docieraniu tarczy "syf" z niej zostal na klockach i nie rowno mnie dohamowalo przed zakretem. Jedno kolo slabiej drugie mocniej. A jak juz mnie postawilo bokiem to nic nie mozna bylo zrobic. I nie ma co gdybac... Na tralce mnie podbilo i dach gotowy. Uczucie jak na dobrym Wesolym Miasteczku :) Po zmianie klockow na nowe (inny komplet) wszystko bylo ok. Hamulec zyleta...

Predkosc na zakrecie mysle ze kolo 100km/h. Wjezdza sie go 3'ka na wysokich obrotach i zaraz za zakretem zapina 4. Co by nie mowic to jazda w Pucharze to niezla zabawa i mozliwosc zdobywania doswiadczenia.

 

Pozdrawiam wszystkich:

Krystian Zarzecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...