Guest Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Pacjent impreza jdm 1996 silnik 260 koni turbo aktualne TD 05, komputer Z4 , Potrzebuję szybszy wiatrak! teraz jaki? i co radzicie? komp Z4 pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 Szybszy, więc niżej wstający? Po co? Uwierz na słowo, TD05H to najlepsza turbosprężarka jaka pasuje plug&play do twojego wozu. Ciągnie górą jak przeciąg i wstaje wcale nieźle. Z każdą mniejszą stracisz moc w górnym zakresie obrotów. Jeśli wstaje rzeczywiście strasznie późno, pomyśl o regeneracji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 chcesz zmieniać turbo - to się najpierw zatroszcz o strojenie. bez tego nawet nie próbuj nic zmieniać, bo źle się to skończy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Sprężarka pracuje bez zatrzeżeń, fakt trochę póżno wstaje, ale kiedy to zrobi idzie jak przeciąg! właśnie w tym problem że dół jest taki jak bym jechał hondą civic Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 Zauważyłem kiedyś taką prawidłowść w Subaru 2,0T, że im starszy silnik z dokręconą stosunkowo dużą sprężarką, tym większa jego długowieczność. Im młodszy, im mniejsze turbo, tym szybciej poddają się panewki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 5, 2014 Share Posted July 5, 2014 darecki, znajomy niedługo będzie składać jakieś turbo hybrydowe - kilka tematów niżej jest info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Zauważyłem kiedyś taką prawidłowść w Subaru 2,0T, że im starszy silnik z dokręconą stosunkowo dużą sprężarką, tym większa jego długowieczność. Im młodszy, im mniejsze turbo, tym szybciej poddają się panewki. coś w tym jest zresztą japończycy słyneli z niezawodności, dopóki niemce nie zaczęli konbinować Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatiKTP Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Im większy moment obrotowy przy coraz mniejszych obrotach, tym większe obciążenie na panewki. Jeśli wykres momentu wygląda jak przekrój przez góry stołowe, to owszem, jeździ się fajnie, ale silnik mocno dostaje w tyłek. Prosta zależność. Zostaw dużą sprężarkę i nie wypadaj z powerbandu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekK Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 TD05 powinno starczyć do okolic 300KM, nawet z lekkim plusem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 A przy okazji zapytam jakie "opinie" ma seryjna TD04 z GTków 99-00 ? Jak wypada "wstawanie" i góra w porównaniu do innych seryjnych i do ilu KM wystarcza jak się ludzie bawią w remapy ? I dlaczego jest dobra, a dlaczego zła ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Jak mnie pamięć nie myli, to do okolic 300KM wystarczy, ale nie po samym remapie. Ale jeśli pytasz w kontekście zmiany, to uderz temat od drugiej strony - jakie masz oczekiwania(realne) i jaki budżet, potem będzie można się bawić w szukanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Pytam bardziej w kontekście jakie opinie ma to TD04 czy z założenia dobrze i wcześnie "wstaje", a kiedy puchnie i jak się ma do innych montowanych w GC8 seryjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now