Skocz do zawartości

czy sprowadzicie SAUBER EDITION?


Artur STI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Jest to wersja limitowana przeznaczona na rynek szwajcarski. Przeróbki sa wykonywane na miejscu. Jej wprowadzenie na rynek polski nie jest przewidziane. Trzbe w tym miejscu pamiętać, że przeróbki dodatkowo zwiekszają wartość celną, a co za tym idzie nieproporcjonalnie cenę samochodu. Ponadto Szwajcaria ma bardzo wysokie ceny zakupu samochodów (jak to juz swego czasu wyjaśniałem). Oficjalne sprowadzanie samochodów przeznaczonych na tamten rynek nie jest ekonomicznie uzasadnione (stosunkowo niskie ceny brutto wynikają z niskich ceł i podatków).

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli kupiłbym tam samochód i przyjechał nim do Polski?? Nie znam się za bardzo na prawie ale chyba też musiałbym cło zapłacić???

 

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w/w samochód kupić w Sz. i sprowadzić do Polski. Inna sprawa, że opłaty wyniosą tyle ile kosztuje nowe Justy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że opłaty wyniosą tyle ile kosztuje nowe Justy

 

A to chyba bym jednak wolał taką zwykłą(jeżeli ten samochód można nazwać zwykłym) STi zamiast jakichś tam full wypas super tetris fajting fors. A jak wejdziemy do Unii i otworzą się granice to jak będzie wyglądał zakup samochodów w innych krajach i jak z opłatami dodatkowymi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... Ponadto Szwajcaria ma bardzo wysokie ceny zakupu samochodów (jak to juz swego czasu wyjaśniałem). Oficjalne sprowadzanie samochodów przeznaczonych na tamten rynek nie jest ekonomicznie uzasadnione ( stosunkowo niskie ceny brutto wynikają z niskich ceł i podatków).