Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

WRX 03 kombi -280hp i Mazda Miata 91 -116hp. Do pracy mam 13 km i jak dobrze idzie to schodze ponizej 20 minut (rano), po poludniu niestety z powrotem jest ze 40 minut. Swiatel jest tyle ze nawet nie podejmuje sie ich liczenia.

 

Czemu ja nie skojarzylem, kim ty jestes :lol:

 

PS. moje autko za 4 dni mnie opuszcza.....w poszukiwaniu mocy do kaliforni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Strone wczesniej bodajze aflinta pisal o tym, ze spalanie jest wieksze ze wzgledu na AWD. Ale niby czemu? Kol jest tyle samo, a opor na lozyskach jest raczej znikomy, co?

 

A co do zalet boxera dochodzi jescze kultura pracy - minimalne wibracje, bo sily ruszajacych sie naprzeciw siebie tlokow niweluja sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jaka jest masa walu napedowego? Domyslam sie, ze wcale nie taka duza. A i co z tego, ze sa napedzane 4 kola, a nie dwa? To co - FWD ma tylko dwa kola? Nie! Tylne rowniez stawiaja opor. Wiec juz doszlismy do tego, ze zarowno 2WD, jak i 4WD maja, w przypadku samochodow osobowych, zwykle taka sama ilosc kol, czyli 4. Wiec z tego nie moze wynikac wieksze spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać - zawsze trochę... A kropla do kropli... Jak wymyślisz wał, który przeniesie moc z przodu do tyłu bez utraty mocy, to ja ci najpierw postawię flaszkę, potem poproszę o autograf - bo na pewno dostaniesz Nobla. :twisted:

 

 

P.S. Proszę, nie kompromituj się już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owocku, ja sie naprawde staram nie kompromitowac :wink:

 

O co mi chodzi to tylko to, ze przez taki wal to utrata mocy nie jest znow tak wielka, zeby w znacznym stopniu zwiekszyc spalanie. Oczywiscie to sa moje domysly, tylko i wylacznie. :) Przedstaw mi zmierzona moc w Imprezie z odlaczonym tylem i w zwyklej :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, nie w Imprezie (bo nie da się tego zmierzyć). Inny przykład:

 

Audi A6 3.2 FSI

 

Quattro:

 

Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 15.6

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 10.7

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 7.9

 

FWD:

 

Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 14.3

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 9.7

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 7.1

 

;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodajmy, ze pomiedzy nimi jest 100kg roznicy, tak zeby sie czepiac szczegolow :twisted: OK, zrobiles krok w kierunku przekonania :) Chcialbym jednak wiedziec, jaki wplyw ma te 100kg roznicy, zeby wiedziec dokladnie (w miare mozliwosci) 8) Aha, no i dalej nie wiemy, czy to dzieki szperom czy dzieki walowi :twisted:

 

 

P.S. swoja droga ciekawe, ze dla FWD podaja spalanie 7,1 - 7,3 i ze ma az o 0,2 sek. lepsze przyspieszenie od AWD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,2 sek. lepsze przyspieszenie od AWD

 

Na suchym ;).

 

Przez wał i układ przeniesienia napędu.

 

To 100 kg również przemawia na moją korzyść. AWD jest cięższe, co powoduje to, że więcej pali... (Ale wg ciebie dalej się toczy :mrgreen:)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boxera dochodzi jescze kultura pracy - minimalne wibracje, bo sily ruszajacych sie naprzeciw siebie tlokow niweluja sie.

 

Chyba nie jechales samochodem z minimalnymi wibracjami... Mnie to pasuje ale umowmy sie, ze Impreza czesie sie jakby miala rozwolnienie... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, chyba jednak nie bo w seryjnym WRX lub STi jest tak samo... Moze w Legacy i Forysiu sa mniejsze drgania, ale drgan nie powinno byc w ogole skoro mowimy o zaletach boxera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...