Kuba Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Jezdze z tym od grudnia i nie bylo zadnego klopotu. Poza wieksza moca i spalaniem mniejszym o okolo 10%, auto jezdzi jak seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Kuba, musze sie rozeznac jak jest z europejskimi ECU... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 WRX 03 kombi -280hp i Mazda Miata 91 -116hp. Do pracy mam 13 km i jak dobrze idzie to schodze ponizej 20 minut (rano), po poludniu niestety z powrotem jest ze 40 minut. Swiatel jest tyle ze nawet nie podejmuje sie ich liczenia. Czemu ja nie skojarzylem, kim ty jestes PS. moje autko za 4 dni mnie opuszcza.....w poszukiwaniu mocy do kaliforni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 W ta niedziele na autocrossie byla L'ka kombi z kompletnym napedem STI, pod maska wygladala bardzo ladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 W ta niedziele na autocrossie byla L'ka kombi z kompletnym napedem STI, pod maska wygladala bardzo ladnie. czy moze byla to taka szara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Strone wczesniej bodajze aflinta pisal o tym, ze spalanie jest wieksze ze wzgledu na AWD. Ale niby czemu? Kol jest tyle samo, a opor na lozyskach jest raczej znikomy, co? A co do zalet boxera dochodzi jescze kultura pracy - minimalne wibracje, bo sily ruszajacych sie naprzeciw siebie tlokow niweluja sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 W Accordzie 2.0 też nie ma wibracji :roll: Opór na łożyskach? A wał? Ah, zapomniałem, że w subaru przy każdym kole jest silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 No jaka jest masa walu napedowego? Domyslam sie, ze wcale nie taka duza. A i co z tego, ze sa napedzane 4 kola, a nie dwa? To co - FWD ma tylko dwa kola? Nie! Tylne rowniez stawiaja opor. Wiec juz doszlismy do tego, ze zarowno 2WD, jak i 4WD maja, w przypadku samochodow osobowych, zwykle taka sama ilosc kol, czyli 4. Wiec z tego nie moze wynikac wieksze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Mysle ze za zwiekszonym zuzyciem paliwa stoja dyfry i szpery. Szczegolnie szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 ile to moze zwiekszyc? _____ Dla porownania: STI pali 11,1, a EVO VIII 10,9, cyli ja bym stawial na delikatne zwiekszenie ze wgledu na boxera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Totalnie nie mam pojecia. Ale tak strzelajac to Wrx okolo 1l, Sti okolo 2l. W Sti dochodzi jeszcze krotka skrzynia. Sti pali 2l wiecej niz wrx przy tym samym stylu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Jak widać - zawsze trochę... A kropla do kropli... Jak wymyślisz wał, który przeniesie moc z przodu do tyłu bez utraty mocy, to ja ci najpierw postawię flaszkę, potem poproszę o autograf - bo na pewno dostaniesz Nobla. P.S. Proszę, nie kompromituj się już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Owocku, ja sie naprawde staram nie kompromitowac :wink: O co mi chodzi to tylko to, ze przez taki wal to utrata mocy nie jest znow tak wielka, zeby w znacznym stopniu zwiekszyc spalanie. Oczywiscie to sa moje domysly, tylko i wylacznie. Przedstaw mi zmierzona moc w Imprezie z odlaczonym tylem i w zwyklej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dobra, nie w Imprezie (bo nie da się tego zmierzyć). Inny przykład: Audi A6 3.2 FSI Quattro: Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 15.6 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 10.7 Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 7.9 FWD: Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 14.3 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 9.7 Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 7.1 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dodajmy, ze pomiedzy nimi jest 100kg roznicy, tak zeby sie czepiac szczegolow OK, zrobiles krok w kierunku przekonania Chcialbym jednak wiedziec, jaki wplyw ma te 100kg roznicy, zeby wiedziec dokladnie (w miare mozliwosci) 8) Aha, no i dalej nie wiemy, czy to dzieki szperom czy dzieki walowi P.S. swoja droga ciekawe, ze dla FWD podaja spalanie 7,1 - 7,3 i ze ma az o 0,2 sek. lepsze przyspieszenie od AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 0,2 sek. lepsze przyspieszenie od AWD Na suchym . Przez wał i układ przeniesienia napędu. To 100 kg również przemawia na moją korzyść. AWD jest cięższe, co powoduje to, że więcej pali... (Ale wg ciebie dalej się toczy ) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 boxera dochodzi jescze kultura pracy - minimalne wibracje, bo sily ruszajacych sie naprzeciw siebie tlokow niweluja sie. Chyba nie jechales samochodem z minimalnymi wibracjami... Mnie to pasuje ale umowmy sie, ze Impreza czesie sie jakby miala rozwolnienie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 W Twoim przypadku to to chyba kwestia wydechu i przenoszonych wibracji od niego. Bo jakbys sie przejechal Legacym, Forysiem albo nawet wolnossaca Impreza to bys zauwazyl mniejsze drgania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Than_Junior, chyba jednak nie bo w seryjnym WRX lub STi jest tak samo... Moze w Legacy i Forysiu sa mniejsze drgania, ale drgan nie powinno byc w ogole skoro mowimy o zaletach boxera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 OGS - przewiozę cię kiedyś moim legasiem... Nie ma żadnej różnicy pomiędzy rzędówką, a bokserem. Plusem boksera jest lepsze rozłożenie masy i niższy środek ciężkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 A ja dzisiaj jadac na spotkanie to pewnej firmy consultingowej tradilem na opuszczona fabryke, a ze w bagazniku mialem aparat, to postanowilem strzelic kilka fotek niebieskiemu. Oto one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Zdecydowanie lepiej, IMHO, prezentuje się jako niebieski... Nie próbowałeś go zostawić w kolorze? Czy już zdjęcia robiłeś w sephii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 nie..takie maja swoja magie.. ciekawe i bardzo mile dla oka foteczki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 I te felgi Prodrive - piekne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 jest tu taki jeden co mial wkleic foty swojego nowego potworka i do tej pory sie nie wywiazal michal - miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się