arnoldpe Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Witam, posiadam wynik pomiaru powłoki lakiernicznej Forka, którym jestem zainteresowany. Pomiar wykonywany w ASO Subaru. Czy można w związku z tym powiedzieć coś więcej ? Myślicie, że mocny dzwon z boku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike85 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Czy ja dobrze widzę i tam jest 1050 -lewy tył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forekfan Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Witam, posiadam wynik pomiaru powłoki lakiernicznej Forka, którym jestem zainteresowany. Pomiar wykonywany w ASO Subaru. Czy można w związku z tym powiedzieć coś więcej ? Myślicie, że mocny dzwon z boku ? Poza tylnym lewym bokiem auto wyglada na posiadajace oryginalna powloke lakiernicza... Grubosc 1050 to duzo ale na pewno byla tam szpachla stad tez grubsza powloka teraz... Autko pewnie mialo szkode parkingowa lub felikatne uderzenie w bok... Nic szczegolnego i nie powinno to przekreslac Twojego zainteresowania tym forkiem... Jesli wszystko inne jest ok to mozna sie zastanawiac.... 100% nie bylo tam duzego wypadku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andre82 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Szpachli nie pożałowali.Wydzwoniony zacnie, naprawiony jak widać kiepsko bo zamiast wymienić element kowal poklepał byle jak resztę z gipsu wyprowadzili i gotowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Grubość fabryczna lakieru to max 140. Powyżej 300 to już sporo szpachli. Do 200 to raczej tylko cieniowanie. Tak mi mówiono w ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wally666 Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Zwróć uwagę ze lewy tylny narożnik oberwal a szpachli poszło tez trochę na górny element miedzy dachem a drzwiami po lewej stronie. Przedni prawy narożnik był tez naprawiany a cały przód cieniowany. Oryginalny lakier to ok 90nm, 140 i wyżej to juz druga warstwa lub dodatkowy klar czyli bezbarwny Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Dzięki wszystkim za odpowiedź. Większość z Was potwierdza to samo, co ASO, że nie był mocno trzepnięty (podłóżnice całe nie ruszane), więc chyba warto się zainteresować. Dzięki wielkie za pomoc. Jak pojadę obejrzeć wrzucę foty z wyjazdu. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sidu85 Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 witam tez interesuje sie tym forkiem warto jechac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted July 8, 2014 Author Share Posted July 8, 2014 witam tez interesuje sie tym forkiem warto jechac? Jechać zawsze warto. Ogólnie historię ma praktycznie całą. Z tego co mi wiadomo bok nie był specjalnie dobrze zrobiony. Jednak technicznie jest w BDB stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now