arnoldpe Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam, posiadam wynik pomiaru powłoki lakiernicznej Forka, którym jestem zainteresowany. Pomiar wykonywany w ASO Subaru. Czy można w związku z tym powiedzieć coś więcej ? Myślicie, że mocny dzwon z boku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Czy ja dobrze widzę i tam jest 1050 -lewy tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forekfan Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam, posiadam wynik pomiaru powłoki lakiernicznej Forka, którym jestem zainteresowany. Pomiar wykonywany w ASO Subaru. Czy można w związku z tym powiedzieć coś więcej ? Myślicie, że mocny dzwon z boku ? Poza tylnym lewym bokiem auto wyglada na posiadajace oryginalna powloke lakiernicza... Grubosc 1050 to duzo ale na pewno byla tam szpachla stad tez grubsza powloka teraz... Autko pewnie mialo szkode parkingowa lub felikatne uderzenie w bok... Nic szczegolnego i nie powinno to przekreslac Twojego zainteresowania tym forkiem... Jesli wszystko inne jest ok to mozna sie zastanawiac.... 100% nie bylo tam duzego wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Szpachli nie pożałowali.Wydzwoniony zacnie, naprawiony jak widać kiepsko bo zamiast wymienić element kowal poklepał byle jak resztę z gipsu wyprowadzili i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Grubość fabryczna lakieru to max 140. Powyżej 300 to już sporo szpachli. Do 200 to raczej tylko cieniowanie. Tak mi mówiono w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zwróć uwagę ze lewy tylny narożnik oberwal a szpachli poszło tez trochę na górny element miedzy dachem a drzwiami po lewej stronie. Przedni prawy narożnik był tez naprawiany a cały przód cieniowany. Oryginalny lakier to ok 90nm, 140 i wyżej to juz druga warstwa lub dodatkowy klar czyli bezbarwny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dzięki wszystkim za odpowiedź. Większość z Was potwierdza to samo, co ASO, że nie był mocno trzepnięty (podłóżnice całe nie ruszane), więc chyba warto się zainteresować. Dzięki wielkie za pomoc. Jak pojadę obejrzeć wrzucę foty z wyjazdu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidu85 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 witam tez interesuje sie tym forkiem warto jechac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 witam tez interesuje sie tym forkiem warto jechac? Jechać zawsze warto. Ogólnie historię ma praktycznie całą. Z tego co mi wiadomo bok nie był specjalnie dobrze zrobiony. Jednak technicznie jest w BDB stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się