okonskik69 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Tak jak kolega stwierdził "jak się dba tak się ma", ja ze swojej strony dodam że miałem ze cztery sztuki wolnychssaków z przelotami 280-300kkm i nic się groźnego z silnikami nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 (edytowane) No to mnie uspokoiliście To jak już pytam to dopytam czy ktoś jeszcze tak ma- przy odpalaniu na zimnym kontrolka oleju gaśnie od razu ale po sekundzie jeszcze mrugnie i póżniej już jest ok.(w innym aucie tez tak mialem i nic sie nie działo z tego powodu,na filtrach jednej marki tak robiło ,na filtrach innej nie) Olej i filtr nowe(olej Eneos,filtr jakis japoński zamiennik.Dzisiaj wrzuce filmik jak mój na zimnym odpala i chodzi. BTW czy w 2.0 N/A występuje problem z pękającym smokiem olejowym? Tak gaśnie kontrolka na zimnym rano i tak brzmi motor a tak gaśnie kontrolka oleju jak po chwili zgasiłem(ok 2 minut) i ponownie odpaliłem Jest się czym martwić? Edytowane 2 Lipca 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Zobacz czujnik oleju moze powoli jest juz ap i dlatego mruga po zapaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) Bo_Lo niema się czym martwić, czytając ten temat mam wrażenie że czytam o swoim aucie Płyn w zbiorniczku jak pałujesz się podnosi jak już wczesniej powiedziano. Taki piston to nie piston, posłuchał byś u mnie to byś zwątpił przelotu już 308000km. Słabszy nadmuch może być spowodowany zapchaniem nagrzewnicy tylko troche roboty z tym żeby ją wyjąć i oczyścić. Nalot na trójnikach jest spowodowany nieszczelnością i jest koloru zielonkawego od chłodziwa. Polecam metalowe trójniki bo pewnie masz plastik i dobrze skręcić. Kontrolka oleju gaśnie tak jak u Ciebie że czasem mrygnie po dłuższym postoju. Ja zmieniałem czujnik i wydaje mi się że to przez niego bo wcześniej tak nie miałem. Zakładałem używkę z WRXa. Stuknięcie przy zmienie biegu lub puszczeniu gazu i dodaniu spowodowane albo zużytym dyfrem (luz na wałku i talerzu) albo gumy zawieszenia dyfra. Dodaj jeszcze do tego dudnienie z tyłu przy hamowaniu i mamy komplet bolączek Edytowane 3 Lipca 2014 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 MY99 ma 220tys i smiga,ze lol mlodsze nawet nie daja rady oczywiscie nie masz wplywu na to jak eksploatowali ja poprzednicy ,natomiast jesli sam powoli wszystko doprowadzisz to bedzie super stan i sie nia nacieszysz ,zacznij od wymiany wszystkich plynow hamulcowy,ukladu kierowniczego,skrzyni,dyfry,chlodnicy, olej+filtry nastepnie posprawdzaj i powymienial swiece,kable,itd da to bardzo duza roznice w uzytkowaniu ,nastepnie jedz do zaufanej kontroli pojazdow ktora ci go sprawdzi na szarpakach i bedziesz wiedzial co z zawiasem masz itd. masz co robic ale jak to ogarniesz to naprawde bedzie spoko i notoryczny baban z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 (edytowane) Spoko Panowie,dzięki za słowa otuchy ;-) co do wymian to jestem spokojny-wszystkie płyny,oleje,kable,świece i filtry są w miarę świeże-poprzedni właściciel jest pracownikiem serwisu volvo i dbał o te auto aż do przesady,z trzech lat jego użytkowania ma faktur na kilka tysięcy.Z tym że ja jestem jeszcze większym ''pedantem'' i mimo to np wymieniłem juz olej i filtry mimo że olej miał 8tyś nakulane Jedyne co tak naprawde musze zrobic to czujnik stuku wymienic i powinno być wsio.Na wszystkie wymiany /naprawy mam faktury i są prawdziwe-opony,amortyzatory(kayaba excelG) kable i inne rzeczy które widać gołym okiem pokrywają się z fakturami.Po prostu za dużo zacząłem czytac o remontach GTeków Z tym ogrzewaniem to jeszcze musze znależć info gdzie się znajdują klapki nawiewów i sprawdze czy się domykają,jak nie to wyczyszcze układ jakąś płukanką i wymienię płyn żeby się porządnie odpowietrzyła nagrzewnica,ale to na jesień dopiero,teraz ciepło jest Po urlopie wymienię ten czujnik oleju.Co do tegu szrpnięcia to w jakimś wątku czytałem że właśnie ten stukowy może być winny bo powoduje opóżnienie w reakcji na gaz i faktycznie na postoju jak kopne w pedał gazu to chilke trwa zanim zareaguje.Poza tym orientujecie się czy w N/A 125 był dwumas?bo w książce jak jeszcze właścicielem był gość który prowadzi nieautoryzowany serwis subaru mam wpis wymiana sprzedła na jednomas Edytowane 4 Lipca 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Bo_Lo w subarce olej sie wymienia co 7 tys,a jak katujesz to co 5 tys najlepiej Motul,Milers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Poza tym orientujecie się czy w N/A 125 był dwumas?bo w książce jak jeszcze właścicielem był gość który prowadzi nieautoryzowany serwis subaru mam wpis wymiana sprzedła na jednomas Jednomas w sensie zwykłe sprzęgło i zamach. Z nagrzewnicą to chodzi o to że nie w srodku gdzie płynie ciecz jest zabita tylko te żeberka z blaszkami sa zasyfione bo zazwyczaj nie ma filtra kabinowego i nie oddaje ciepła. A z klapkmi to i jak sprawdze u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Pytanko,jestem zmuszony przejechać ok 200km na oponach innego producenta z przodu i innego z tylu.(rozmiar jak i stopień zużycia identyczny na wszystkich czterech.)beda to odcinki ok40km z prędkością ok 100\h W poniedzialek odbieram komplet 4takich samych opon. Cos sie stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Bo_Lo wazne aby byl ten sam rozmiar na wszystkich 4 kolach to jest krotki dystans i jak nie bedziesz dawa;l do poieca to spoko mozna jechac,oczywiscie docelowo wszystkie jednakowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Dzięki,w pon wlatuja cztery jednakowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Zastanawiam się czy to normalne że po otwarciu okna jak jadę koło innego auta czy np między budynkami to słyszę dżwięk jakbym jechał...garbusem Tzn silnik niby chodzi cichutko,ale słychać charakterystyczne delikatne cykanie zaworów(poprzedni właściciel mówił że ustawił odrobinkę większy luz zaworowy ze względu na LPG) Dodatkowo zaczynam się doktoryzować ze słynnej miarki oleju subaru co pomiar to inny stan Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 To proste Ustaw samochód i idealnych poziomach używając dwóch poziomic Wyjmij bagnet. Włóż znaczkiem do siebie. Poczekaj 5 sekund i sprawdzaj tylko po stronie na której są literki L i F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się