Skocz do zawartości

duże wibracje w trybie "D"


mikeanonim

Rekomendowane odpowiedzi

tylko, że ja nie mam założonych półosi ( ani osłon, zawsze wymieniam na ori z ASO ) made in china. Nie wyglądają też na nadmiernie zużyte... nie ma też żadnych nadmiernych luzów w wewnętrznych przegubach o czym mowa w tekście :)

 

No to może u Ciebie konwerter ;)

 

Ja muszę na razie sprawdzić prostsze rzeczy, które Ty najwyraźniej już sprawdziłeś bo ja nie wiem jakie przeguby mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A więc wydaje się, że na razie koniec (a przymajmniej przerwa) w tym temacie - po wymianie przednich przegubów wewnętrznych (Febest) i wieloklinów (OEM) auto nie wibruje na postoju na biegach. Co ciekawe czuć teraz lekkie wibracje gdy się przyspiesza, ale są naprawde znikome a więc nie będę się nimi przejmował.

 

Tak więc dla potomnych - wibracje na biegu na postoju MOGĄ być spowodowane przegubami ;)

 

Dodatkowo, obecnie przy wrzucaniu na D albo R nie ma takiego szarpnięcia (nie zawsze) jak zdażało sie wcześniej więc to może być też zawsze wskazówka dla innych - zanim wyjmiesz konwerter sprawdź przeguby. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również dziękuję. U mnie bardzo podobna sytuacja. Zaczęło się od drgań w czasie jazdy i skończyło wymianą przegubów wewnętrznych, które rozsypały się po 200 km. Po kolejnej wymianie pojawiły się te drgania postojowe na pozycjach D i R, ale zniknęły te podczas jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...