fester1986 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam, Mam problem z hamulcami w GT( bez ABS, przód tarcze zaciski STI new age, przewody w oplocie), jak robię parę agresywnych nawrotów to pedał hamulca wpada bardzo głęboko, zaskoczyło mnie to parę razy bo musiałem hamować na dwa razy. Przy jeździe na wprost wszystko ok, płynu nie ubywa. Co to może być?? Tylko jak ostro nawrócę na ręcznym i chcę dohamować to muszę szybko podpompować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Piasty i łożyska mówią że mają dosyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 (edytowane) Myślisz o przodzie czy tyle? Ale to raczej łożysko, jak piasta uszkodzona to też przy jedzie na wprost byłyby objawy? Edytowane 3 Czerwca 2014 przez fester1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Piasty i łożyska mówią że mają dosyć. a co mają piasty i łożyska do wpadającego pedału hamulca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 a co mają piasty i łożyska do wpadającego pedału hamulca?? A to,że jak jedziesz po ostrym łuku,to luz z łożyska,piasty powoduje odchylenie tarczy i odepchnięcie klocków,tłoczków.Po wyprostowaniu kół masz luz między klockiem i tarczą który musisz wykasować naciskiem na pedał hamulca. Chcesz wierz,nie chcesz - szukaj dalej. Przerabiałem temat,znany zwłaszcza przy piastach i łożyskach 5x100. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 (edytowane) a co mają piasty i łożyska do wpadającego pedału hamulca?? A to,że jak jedziesz po ostrym łuku,to luz z łożyska,piasty powoduje odchylenie tarczy i odepchnięcie klocków,tłoczków.Po wyprostowaniu kół masz luz między klockiem i tarczą który musisz wykasować naciskiem na pedał hamulca. Chcesz wierz,nie chcesz - szukaj dalej. Przerabiałem temat,znany zwłaszcza przy piastach i łożyskach 5x100. Dobrze prawi , polać mu miałem taki jeden przypadek. Edytowane 3 Czerwca 2014 przez Grzesiek79 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Myślisz o przodzie czy tyle? Przód idzie zawsze szybciej,szczególnie jeśli jeździsz na dobrej oponie i mocno hamujesz.Ale do tyłu też bym zajrzał. jak robię parę agresywnych nawrotów A to wskazuje na sposób użycia auta.Jeśli używasz również slicków,to nie bawiłbym się w szukanie innej przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Cybel dzięki za wyjaśnienie, nigdy bym na to nie wpadł, myślałem, że sobie żartujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 myślałem, że sobie żartujesz W temacie hamulców nie ma żartów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Dzisiaj miałem auto w górze brak jakiegokolwiek luzu na łożyskach - to da się wyczuć ręką? Czy dopiero jak zwrotnica z piasta będzie osobno na warsztacie? Czy to po prostu objawia się przy zupełnie innych siłach? A tak poza tym to odpaliłem auto bez felg z przykręconymi tarczami i przy 120km/h cała buda wibruje, czy to może był jakieś łożysko na wale? I faktycznie też mi się to objawiało przy normalnej jeździe koło 120km/h, myślałem że to opony a to coś w napędzie, Cybel to może być? Jutro jeszcze zrobię test bez tarcz, bo może to te piasty krzywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Dzisiaj miałem auto w górze brak jakiegokolwiek luzu na łożyskach - to da się wyczuć ręką? Czasem tych luzów nie wyczujesz,szczególnie bez obciążenia. Czy to po prostu objawia się przy zupełnie innych siłach? Pojawia się przy sporych obciążeniach,lekkie łuki nie wywołują takich objawów. Możesz mieć też kłopot ze zwrotnicami,zbyt długie używanie auta przy padniętych łożyskach,piastach powoduje ich uszkodzenie. Mogą też mocno bić tarcze jeśli są pokrzywione,piasty też się krzywią i biją.Nie masz wibracji przy leciutkim hamowaniu ze sporych prędkości? Co do wibracji,to przyczyn może być całe mnóstwo.Przeguby,półosie,podpora wału,mocowania skrzyni,dyfra itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Cybel dobrze prawi miałem to samo co Ty... Szukałem przyczyny rok czasu. Luzu nie wyczujesz. Na 99% przód, teraz mam na jednym z tyłu luz i z hamulcami nie ma problemu. I jeszcze jedno czasem wymiana samych łożysk nie pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fester1986 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 dzięki, tak zrobię, wymienię łożyska z przodu a piasty sprawdzę na tokarce czy proste, parę razy oparłem się o krawężnik:) To ma być oryginał łożyska czy może być zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 To ma być oryginał łożyska czy może być zamiennik? Może być zamiennik,byle dobrej jakości żeby zbyt szybko nie poległ w walce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się