Skocz do zawartości

Klimatyzacja


wojo02

Rekomendowane odpowiedzi

Słabo chłodzi.

Przy ustawieniach dmuchawy na 2-kę leci w czasie jazdy ok 12 C, (na zewnątrz było 25) a w czasie postoju 16-17.

To są najniższe temp, na innych biegach dmuchawy jest gorzej- jaka powinna być? W domowym splicie mam ok 4 C.

Czynnik chłodniczy sprawdzony i jest ok, chłodnica klimatyzacji czysta.

Mierzyłem termometrem do piekarnika, takim co się wbija w pieczeń :)

Edytowane przez wojo02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten zawór to gdzie jest? przy sprężarce?

aha, zapomniałem napisać że to jest 2,5na US-spec,

wydawało mi się że na amerykę dają dobrą klimatyzację,

bo w takim teksasie nikt by nie kupił :)

 

edit

już znalazłem

https://www.google.pl/search?client=firefox-a&hs=5Qe&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=sb&biw=1280&bih=637&tbm=isch&q=zaw%C3%B3r%20rozpr%C4%99%C5%BCny%20zasada%20dzia%C5%82ania&revid=1278879756&ei=Y3WJU6aeOuPQ0QWxrYGIAg&ved=0CCEQsyU

Edytowane przez wojo02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile schłodzisz na skraplaczu tyle samo uzyskasz na parowniku - zasada termodynamiki , sprawdź wentylatory na skraplaczu bo możliwe ze nie schładzają go dostatecznie i czy aby na pewno jesteś pewien ze skraplacz nie jest zapchany ? sprawdź temperatury skraplacza na wejściu i na wyjściu różnica musi być około 20 c najmniej . A objawy które podałeś wskazują na źle działające wiatraki bo jak jedziesz to pęd powietrza schładza skraplacz a na postoju to robi wiatrak . następnie sprawdź różnice temperatur przy osuszaczu jeśli jest więcej niż 2 c to osuszacz do wymiany i na końcu sprawdź różnice temperatur rurek przy zaworze rozprężnym to będzie na grodzi komory silnika z kabiną po stronie pasażera. Jak możesz użyj cyfrowego termometru z zakresem od  0 do +75 minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa rozwiązana, pojechałem do warsztatu tylko od klimatyzacji

spuścili to co miałem i się okazało, że było 100 g czynnika chłodniczego -powinno być 600-700g.

po nabiciu 600 g (z barwnikiem) klima działa idealnie

poprzedni gość to był jakiś dobijacz- naciągacz, który sprawdził tylko ciśnienie, ale nie spuścił czynnika z układu i nie zważył.

teraz z kratki na dwójce dmucha 5 C :)

sorry za zawracanie głowy

pozdrawiam

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam taki problem z klimą:

Forek 2,5 na US

Podczas jazdy potrafi sama się wyłączyć, wyłączam wtedy ją ręcznie(daje odpocząć), załączam i znowu chłodzi jak trzeba.

Czynnik dobijałem, jakieś śladowe ilości weszły. Wiatraki obydwa chodzą, po włączeniu klimy, na zimnym silniku. Ostatnio był wymieniany pasek+kółko.

 

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...