wojo02 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 (edited) Słabo chłodzi. Przy ustawieniach dmuchawy na 2-kę leci w czasie jazdy ok 12 C, (na zewnątrz było 25) a w czasie postoju 16-17. To są najniższe temp, na innych biegach dmuchawy jest gorzej- jaka powinna być? W domowym splicie mam ok 4 C. Czynnik chłodniczy sprawdzony i jest ok, chłodnica klimatyzacji czysta. Mierzyłem termometrem do piekarnika, takim co się wbija w pieczeń Edited May 30, 2014 by wojo02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł.C Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Poniżej 12 stopni to raczej nie zejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojo02 Posted May 31, 2014 Author Share Posted May 31, 2014 Poniżej 12 stopni to raczej nie zejdzie. W korku mam jak jest upał to leci ponad 20C, normalne to jest że jak auto jedzie to dmuch zimniejszym? W starej primierze jak włączyłem klime to trzeba było swetry ubierać Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Zawór rozprężny do sprawdzenia , może być uszkodzony Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojo02 Posted May 31, 2014 Author Share Posted May 31, 2014 (edited) a ten zawór to gdzie jest? przy sprężarce? aha, zapomniałem napisać że to jest 2,5na US-spec, wydawało mi się że na amerykę dają dobrą klimatyzację, bo w takim teksasie nikt by nie kupił edit już znalazłem https://www.google.pl/search?client=firefox-a&hs=5Qe&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=sb&biw=1280&bih=637&tbm=isch&q=zaw%C3%B3r%20rozpr%C4%99%C5%BCny%20zasada%20dzia%C5%82ania&revid=1278879756&ei=Y3WJU6aeOuPQ0QWxrYGIAg&ved=0CCEQsyU Edited May 31, 2014 by wojo02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 ile schłodzisz na skraplaczu tyle samo uzyskasz na parowniku - zasada termodynamiki , sprawdź wentylatory na skraplaczu bo możliwe ze nie schładzają go dostatecznie i czy aby na pewno jesteś pewien ze skraplacz nie jest zapchany ? sprawdź temperatury skraplacza na wejściu i na wyjściu różnica musi być około 20 c najmniej . A objawy które podałeś wskazują na źle działające wiatraki bo jak jedziesz to pęd powietrza schładza skraplacz a na postoju to robi wiatrak . następnie sprawdź różnice temperatur przy osuszaczu jeśli jest więcej niż 2 c to osuszacz do wymiany i na końcu sprawdź różnice temperatur rurek przy zaworze rozprężnym to będzie na grodzi komory silnika z kabiną po stronie pasażera. Jak możesz użyj cyfrowego termometru z zakresem od 0 do +75 minimum Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojo02 Posted May 31, 2014 Author Share Posted May 31, 2014 sprawa rozwiązana, pojechałem do warsztatu tylko od klimatyzacji spuścili to co miałem i się okazało, że było 100 g czynnika chłodniczego -powinno być 600-700g. po nabiciu 600 g (z barwnikiem) klima działa idealnie poprzedni gość to był jakiś dobijacz- naciągacz, który sprawdził tylko ciśnienie, ale nie spuścił czynnika z układu i nie zważył. teraz z kratki na dwójce dmucha 5 C sorry za zawracanie głowy pozdrawiam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Mam taki problem z klimą: Forek 2,5 na US Podczas jazdy potrafi sama się wyłączyć, wyłączam wtedy ją ręcznie(daje odpocząć), załączam i znowu chłodzi jak trzeba. Czynnik dobijałem, jakieś śladowe ilości weszły. Wiatraki obydwa chodzą, po włączeniu klimy, na zimnym silniku. Ostatnio był wymieniany pasek+kółko. Jakieś sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanekmac Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Jak się daje ostro to klima potrafi się wyłączyć.Miałem tak na autostradzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Nie jest dawane ostro, przy stałej prędkości i obr 2000-3000 jest ok. Gorzej jest jak zaczyna jechać wolniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojo02 Posted July 31, 2014 Author Share Posted July 31, 2014 jak zaczyna jechać wolniej. jak to rozkminiałem u siebie to mi kazali wyczyścić chłodniczkę klimatyzacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 jak zaczyna jechać wolniej. jak to rozkminiałem u siebie to mi kazali wyczyścić chłodniczkę klimatyzacji Czyli chłodnicę tą zaraz za atrapą/grillem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Najwięcej brudu zbiera się pomiędzy chłodnicami,warto tam zaglądać i czyścić co 2-3 sezony,choć niektórzy robią to częściej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Czyli chłodnicę tą zaraz za atrapą/grillem? tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
evi Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Forek trafił do warsztatu i zostało stwierdzone że sprzęgło w sprężarce jest padnięte. Samo sprzęgło nie występuje więc cała sprężarka do wymiany- zaczynam szukać pomału Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now