bukaj Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witam, W samochodzie słyszę cykanie z silnika. Diagnoza - któryś tam popychacz do wymiany. Pierwsze pytanie - jeździłem tak rok i nic z tym nie robiłem - ruszać to wogóle ? Jeśli tak to drugie pytanie - Wymieniać tylko jednej komplet uszkodzony (2 sztuki) , jedną stronę (8 sztuk) czy po dwóch stronach (16 sztuk). Cena jednego popychacza około 100 zł Do wymiany popychaczy potrzebuje wyjąć silnik (2.5XT) Co przy okazji wymienić żeby nie mieć z tym później problemu ? Samochodem będzie jeździła moja żona dla której raczej to jest obojętne czy stuka czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wymieniać tylko jednej komplet uszkodzony (2 sztuki) A co jest w nim uszkodzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 A co jest w nim uszkodzone? Pewnie popychanie. W samochodzie słyszę cykanie z silnika. Diagnoza - któryś tam popychacz do wymiany. Pierwsze pytanie - jeździłem tak rok i nic z tym nie robiłem - ruszać to wogóle ? A cykanie się nasiliło,nasila czy ma od roku stały poziom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukaj Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Ma stały poziom. Wysłane z mojego A1-810 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Jak dobrze rozumiem to chodzi o Forka 2.5xt. Szklanka popychacza w tym silniku to element regulujący luz zaworowy. Co mogło ci się w nim popsuć? Chyba że masz na myśli wykonanie regulacji zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Skoro żonie bez różnicy , ja bym nic nie ruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Skoro żonie bez różnicy , ja bym nic nie ruszał Wie co mówi. Może wystarczy Dr Marcusa wymienić ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukaj Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jak dobrze rozumiem to chodzi o Forka 2.5xt. Szklanka popychacza w tym silniku to element regulujący luz zaworowy. Co mogło ci się w nim popsuć? Chyba że masz na myśli wykonanie regulacji zaworów? Nie wiem co mogłoby się popsuc. Mechanik który do tej pory mnie nie zawiódł stwierdził ze popychacz do wymiany i to jest objawem cykania. Mi to ogólnie nie przeszkadza ale przy okazji innych napraw może warto to zrobić. Chyba ze cykanie to od nie w niewyregulowanych zaworow. Nie chciałbym słuchać później głupich uwag od zony ze czegoś nie dopilnowalem i zostaje remont silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jak dobrze rozumiem to chodzi o Forka 2.5xt. Szklanka popychacza w tym silniku to element regulujący luz zaworowy. Co mogło ci się w nim popsuć? Chyba że masz na myśli wykonanie regulacji zaworów? Nie wiem co mogłoby się popsuc. Mechanik który do tej pory mnie nie zawiódł stwierdził ze popychacz do wymiany i to jest objawem cykania. Mi to ogólnie nie przeszkadza ale przy okazji innych napraw może warto to zrobić. Chyba ze cykanie to od nie w niewyregulowanych zaworow. Nie chciałbym słuchać później głupich uwag od zony ze czegoś nie dopilnowalem i zostaje remont silnika Z powyższego sądzę, iż ów mechanik nie ma pojęcia o popychaczu zaworowym w Twoim aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Może uświadomić mechanika ze tam nie ma hydraulicznej regulacji :-) a cykanie to pewnie od wtryskiwaczy jest ;-) bo w xt to one dość głośne są . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A przy okazji mam takie pytanie. Czy niewyregulowane zawory w 2.5T mogą się przyczyniać do nieco zwiększonego zużycia oleju?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 bukaj, przyłóż ucho do sprężarki klimy, czy to aby nie ona Ci hałasuje, możesz pomóc sobie kijaszkiem od miotły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A przy okazji mam takie pytanie. Czy niewyregulowane zawory w 2.5T mogą się przyczyniać do nieco zwiększonego zużycia oleju?... Nie. Olej w tych rejonach nie krąży. Przynajmniej nie powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Nie. Olej w tych rejonach nie krąży. Przynajmniej nie powinien. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukaj Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 bukaj, przyłóż ucho do sprężarki klimy, czy to aby nie ona Ci hałasuje, możesz pomóc sobie kijaszkiem od miotły. Sprężarka to nie jest na pewno , dźwięk dobiega od strony kierowcy mniej więcej na wysokości puszki bezpieczników. Jedno juz wiem w takim razie to nie popychacze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 bukaj, przyłóż ucho do sprężarki klimy, czy to aby nie ona Ci hałasuje, możesz pomóc sobie kijaszkiem od miotły. Sprężarka to nie jest na pewno , dźwięk dobiega od strony kierowcy mniej więcej na wysokości puszki bezpieczników. Jedno juz wiem w takim razie to nie popychacze :-) Daj to do osłuchania komuś, kto się zna na subaru. Najprościej - najtaniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukaj Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jade i tak do ASO zobaczymy co powiedza, Wysłane z mojego A1-810 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jak byś chciał to możemy sie spotkac to ci go posłucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bukaj Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 bukaj, przyłóż ucho do sprężarki klimy, czy to aby nie ona Ci hałasuje, możesz pomóc sobie kijaszkiem od miotły.Sprężarka to nie jest na pewno , dźwięk dobiega od strony kierowcy mniej więcej na wysokości puszki bezpieczników. Jedno juz wiem w takim razie to nie popychacze :-) Daj to do osłuchania komuś, kto się zna na subaru. Najprościej - najtaniej. Jak byś chciał to możemy sie spotkac to ci go posłucham Daj znać kiedy Tobie pasuje i gdzie to podjade. Dzieki Wysłane z mojego A1-810 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfrankie Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A przy okazji mam takie pytanie. Czy niewyregulowane zawory w 2.5T mogą się przyczyniać do nieco zwiększonego zużycia oleju?... Nie. Olej w tych rejonach nie krąży. Przynajmniej nie powinien. Ze się wtrącę: olej smaruje cały układ rozrządu i MUSI tam być Natomiast jedyną mozliwością aby zwiększone zużycie oleju bvło związane z zaworami, to zużyte/stwardniałe uszczelniacze trzonków zaworów, ew. luz prowadnic zaworowych (ale to już w Subaru przypadek ekstremalny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A przy okazji mam takie pytanie. Czy niewyregulowane zawory w 2.5T mogą się przyczyniać do nieco zwiększonego zużycia oleju?... Nie. Olej w tych rejonach nie krąży. Przynajmniej nie powinien. Ze się wtrącę: olej smaruje cały układ rozrządu i MUSI tam być Natomiast jedyną mozliwością aby zwiększone zużycie oleju bvło związane z zaworami, to zużyte/stwardniałe uszczelniacze trzonków zaworów, ew. luz prowadnic zaworowych (ale to już w Subaru przypadek ekstremalny). To był skrót myślowy, którego nie udało Ci się zrozumieć. A zamysł myśli był taki, iż oleum nie krąży w szklance mechanicznej tak jak w popychaczu hydraulicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 oleum nie krąży w szklance mechanicznej tak jak w popychaczu hydraulicznym. A w popychaczu hydro olej krąży, czy tam po prostu jest ? Bo o ile pamiętam, tam jest tylko jedna dziura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 oleum nie krąży w szklance mechanicznej tak jak w popychaczu hydraulicznym. A w popychaczu hydro olej krąży, czy tam po prostu jest ? Bo o ile pamiętam, tam jest tylko jedna dziura. Dobrze pamiętasz. Wlotowa czy wylotowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Wlotowa czy wylotowa? Taka z systemem "wte i we wte". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Skoro Taka z systemem "wte i we wte". to raczej popychaczu hydro olej krąży niż tam po prostu jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się