nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 W związku z licznymi spekulacjami na temat awarii mojego auta, oznajmiam co następuje: - auto jest bezawaryjne - przechodzi konieczne modyfikacje i upgrade'y - auto NIE jest użytkowane intensywnie, a doznania forumowicza sasiad sa zafałszowane przez niski poziom odporności na stres - auto jeździ - nie jest unieruchomione - białas jest obecnie najwolniejszym STI RA w kraju napędzanym przez silnik 2.0 N/A ze sterowaniem 2.0T - teoretycznie w obecnej konfiguracji jestem w stanie dotoczyć się na ślub, co jednakowoż odradzają mi bardziej doświadczeni forumowicze Dla zainteresowanych :arrow: SZCZEGÓŁY Pocieszam się, że z drogich napraw zostanie mi już tylko skrzynia, bo sprzęgło wymieniam "przy okazji" na AP Racing (za radą Janka i nie tylko) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nikko, skladaj fure i przybywaj 8) Co powiecie na Kopaniewo 27 maja :?: tj niedziela, byc moze pare prosiakow zjawi sie pobawic na lotnisku z klubu porsche :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nikko, skladaj fure i przybywaj Jeszcze nie doszła nowa turbinka, więc na razie nie ma czego składać... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Sam załatwiłeś turbinę czy mogła być umierająca? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 A skąd mnie to wiedzieć? :roll: Auto raczej użytkowane zgodnie z zaleceniami, torbo-timer jest, olej sprawdzany, rozgrzewane przed pałowaniem itp. Podejrzewam, że zbyt świeża ta turbina już nie była. Prawie rok jeździłem z doładowaniem 0,7 z powodu braku przewodów podciśnienia i jakoś wiatrak dawał radę. Potem był remont silnika, a później ok 2 miesięcy jazdy z doładowaniem 1,1 - no i turbinka się wysypała. Czy w 15-letnim aucie można mówić, że turbina wcześniej już była trafiona - nie wiem. Będę się cieszył z nowej - mam nadzieję, że długo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Aloha, jako że moje pędzidło wystawione na otomłoto, wybierałem się na jakiegoś pożegnalnego spota do 3miasta, chociaż biorąc pod uwagę, że moje poprzednie doświadczenia z bracią trójmiejską, mieszczą się w okolicach ... 1'szej strony tego wątku to raczej "powitalnego spota".... ergo, rozumiem że bokserami się burczy w czwartki na pasie startowym? W godzinach raczej wieczornych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nikko, a nie miałeś blowoffa? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull418 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Aloha, jako że moje pędzidło wystawione na otomłoto, wybierałem się na jakiegoś pożegnalnego spota do 3miasta, chociaż biorąc pod uwagę, że moje poprzednie doświadczenia z bracią trójmiejską, mieszczą się w okolicach ... 1'szej strony tego wątku to raczej "powitalnego spota".... ergo, rozumiem że bokserami się burczy w czwartki na pasie startowym? W godzinach raczej wieczornych ? 21 na Jana Pawła przed wiaduktem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nikko, a nie miałeś blowoffa? Pozdrawiam Miałem, a czy to coś zmienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 oj bardzo! toż to bardzo przeciąża turbinę !!! w normalnym aucie kiedy odpuszczasz gaz zamyka się przepustnica, powstaje podciśnienie w kolektorze dolotowym i to podciśnienie otwiera bova i powietrze z turbo leci drogą powrotną z powrotem do dolotu przed turbiną i powietrze wtedy krąży a turbina spokojnie wyhamowuje. Jak masz bowoff-a ciśnienie turbiny siłowo otwiera blowa gdy przepustnica jest zamknięta ale też tylko tyle na ile jest ustawiony bow, a turbina brutalnie wyhamowuje bo bo ma zamknięty wylot. dlatego blowoff nie jest fajna opcją, bo skutecznie skraca życie turbiny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 chłodnica wymieniona więć wygląda na to, że w sobotę doturlam się dziadkiem. mam nadzieję, że uszczelką to mnie tylko postraszyliście ..... Może i w tym roku jakieś grupowe hamowanko ? - jestem ciekaw co wypluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 AdaSch, ale mi zamięszałeś we głowie... :roll: To po co się BOV'y wsadza? Tylko dla pssst? Ja myślałem, że to m.in. dla higieny turbiny właśnie... w normalnym aucie kiedy odpuszczasz gaz zamyka się przepustnica, powstaje podciśnienie w kolektorze dolotowym i to podciśnienie otwiera bova Tutaj chodziło Ci pewnie o DV? Może i w tym roku jakieś grupowe hamowanko ? - jestem ciekaw co wypluje Jak będę akurat miał wolny czas i sprawne auto, to bardzo chętnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 To po co się BOV'y wsadza? Tylko dla pssst? Ja myślałem, że to m.in. dla higieny turbiny właśnie... tylko i wyłącznie dla sssssyyyykkkk, gorzej dla ecu, bo gubi się ile jest powietrza w silniku, gorzej dla cata jeżeli jest bo robi się bardzo bogato i strzelanie w wydech, no i gorzej dla turbiny Tutaj chodziło Ci pewnie o DV? fakt, oczywiście blowoff jeden drugiemu nie równy, i może mniej lub bardziej szkodzić ale nigdy nie będzie zaworem DV Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Dzięki za wyjaśnienie. Strasznie mnie zdziwiłeś, bo tyle osób sobie bov'y wkłada do aut, że spodziewałem się z ich strony jakichś większych korzyści niż tylko dźwiękowych... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 do spota kolejno odlicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 AdaSch, czyli najrozsądniej byłoby zmienić bov'a na seryjny DV wg Ciebie? [edit] Czy taki od GT-ka by podszedł? :arrow: http://allegro.pl/bov-blow-off-zawor-upustowy-subaru-impreza-gt-i2331446524.html I co jeszcze oprócz DV bym potrzebował? Ktoś to ogarnia na tyle, żeby w razie czego pomóc mi to poprawnie podłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 spodziewałem się z ich strony jakichś większych korzyści niż tylko dźwiękowych jakbyś miał rajdówkę i doładowanie 1.5 - 1.8 bara, to może i... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Może i w tym roku jakieś grupowe hamowanko ? Piszę się ale po wymianie kolektora i końcowej trąbki. Jestem ciekaw czy to pogorszy osiągi czy nie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolomeo Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Może i w tym roku jakieś grupowe hamowanko ? Piszę się ale po wymianie kolektora i końcowej trąbki. Jestem ciekaw czy to pogorszy osiągi czy nie :roll: Ja także chętny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Dzisiejszy wieczór był poświęcony sobocie i forumowiczom. Takie małe spy photo 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Może i w tym roku jakieś grupowe hamowanko ? - jestem ciekaw co wypluje Moj od wtorku był 3 razy shamowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tomir, PS pierd$lnik pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jak masz bowoff-a ciśnienie turbiny siłowo otwiera blowa gdy przepustnica jest zamknięta ale też tylko tyle na ile jest ustawiony bow, a turbina brutalnie wyhamowuje bo bo ma zamknięty wylot. BZDURA. bov dla turbo jest obojętny! nie jest to techniczny, ale takiej edukacji mówię stanowcze nie. nikko, jeśli twój bov jest sensowny, sprawny i dobrze podłączony to na niego tej awarii nie sposób zrzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 pierd$lnik pasuje? Dziękuję za niego, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jak masz bowoff-a ciśnienie turbiny siłowo otwiera blowa gdy przepustnica jest zamknięta ale też tylko tyle na ile jest ustawiony bow, a turbina brutalnie wyhamowuje bo bo ma zamknięty wylot. BZDURA. bov dla turbo jest obojętny! nie jest to techniczny, ale takiej edukacji mówię stanowcze nie. nikko, jeśli twój bov jest sensowny, sprawny i dobrze podłączony to na niego tej awarii nie sposób zrzucić. Żeby nie mącić w "T.S.", to poruszę chyba temat w wątku o padniętej turbinie. Dzięki za porady. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się