JD555 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 I ja rowniez pozdrawiam zespotowanych Wybaczcie ale jeszcze przedwczorajszy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 i pozamiatane, to była jednostronna walka :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Z całym szacunkiem i sympatią dla Adamka ale moim zdaniem to nie ta liga co Kliczko...było wiadomo jak się skończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayo Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 nastepna Adamek - Haye ? ciekawe ile w ticolocie by mi wyszlo, mam nadzieje ze przy nastepnej okazji uda sie byc na miejscu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiad Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 No Tomek dostal baty. Wydaje mi sie, ze Kliczko gdyby przyszarzowal skonczyloby sie to kilka rund wczesniej juz nie technicznym... Twarz Kliczki nie drasnieta, a Adamka; yhh... Co nie zmienia faktu, ze byl dzielny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Adamek był bardzo dzielny i ambitny, wytrzymały na ciosy, ale to po prostu nie ta kategoria wagowa - jak to jeden z Kliczków powiedział "niestety nie wystarczy 'przytyć' żeby być w wadze superciężkiej"... Co nie zmienia faktu, że Adamek dał z siebie wszystko i wcale - przynajmniej mnie - nie zawiódł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 racja to był kawał dobrego, bardzo czystego boksu. No ale różnice fizycze były ogromne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaroma Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dzięki za spot Turbowanna całkiem ładnie wypadła Kilka fotek http://imageshack.us/g/27/image01ude.jpg/ Młody mam filmik HD, tylko ze to 520MB...na maila nie wejdzie .. ...mam jeszcze czerwone Daihatsu no i 555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dalej tam jest tak że auto stoi nosem do wewnątrz a tyłem do bramy i wentylatory są wewnątrz przed autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dalej tam jest tak że auto stoi nosem do wewnątrz a tyłem do bramy i wentylatory są wewnątrz przed autem? Tak Mega ciepło po próbie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ale psikają na IC na na pędzące powietrze wodą, robiąc wilgotną mgiełkę przed autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To i tak jest dupa bo nie chodzi tylko o temp. ani o chłodzenie IC tylko o zawartość tlenu w powietrzu i to jest najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 ja nie wiem skąd oni biorą ten nawiew, bo to nie jest zwykły wentylator, a przynajmniej nie wygląda tak, może do swojej turbiny nawiewowej mają podłączoną rurę dostarczającą powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Ten mały do nawiewu na IC miał powietrze doprowadzone kibel-rurą z zewnątrz a ten wielki nawiewający na chłodnice zza ściany przed autem. Tam było jakieś małe pomieszczenie. Powietrze pewnie też z zewnątrz zasysane. (mam taką nadzieję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Auto pożera ogromną ilość tlenu co wynika z samego stosunku AFR i w takim pomieszczeniu jak tam na bank jest go za mało po kilku pomiarach. Jak tam byłem to była sauna i duchota po kilku hamowaniach. Dlatego wiele hamowni ustawia auta nosem na zewnątrz razem z wentylatorami i to jest najlepsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Kruk, nikt nie twierdzi, że Vtech ma to wszystko idealnie rozwiązane, niestety jest jak jest, to chyba jedyna hamownia 4x4 w okolicy i z braku laku korzystamy a pomiary odbywają się w powtarzalnych (mimo, że może nieoptymalnych) warunkach i dzięki temu zachowana jest porównywalność być może jakbym się zhamował w Poznaniu cz Warszawie, wyszły by mi inne wyniki, kto wie?! nie spędza mi to snu z powiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 tzd, mi chodzi o co innego, widzę jak analizujecie te pomiary, lekki olej, itp. i zwracam uwagę na ten chyba najważniejszy czynnik. Byłem tam raz i był duży problem z nadmuchaniem się auta, było za ciepło, AFR kłamał. Uważam że macie na miejscu dużo lepszą i tańszą alternatywę sprawdzenia parametrów auta i że wyniki będą zdecydowanie bardziej wiarygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 dużo lepszą i tańszą alternatywę sprawdzenia parametrów auta jaką? G-tech Kaszmira? miał się pojawić i nas pomierzyć, ale się nie pojawił poza tym ja analizuję to, jakie było doładowanie, i czy są oczekiwane przyrosty, wpływu oleju czy czystego filtra powietrza bym nie przeceniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To ja już wiem dlaczego miałem serie+1hp. Po prostu pierwszy wjechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Nie żaden G-tech tylko hamownia na koło DynoMet, pomiary bardzo dokładne porównywalne z hamownią obciążeniową ale pod jednym warunkiem: musi być podana bardzo dokładna waga więc trzeba przed pomiarem dokładnie zważyć auto. Pomiar odbywa się w warunkach naturalnych czyli na wolnym powietrzu więc nie ma problemów temperatury, nawiewów, zawartości tlenu, itp. Urządzenie proste i jak się dokładnie poda potrzebne dane to niech się schowa hamownia inercyjna którą ma V-Tech. Info sprawdzone bo znam wyniki wiarygodnych testów porównawczych hamowni na koło DynoMet z hamownią obciążeniową MAHA i wyniki były bardzo zbliżone czego nie można powiedzieć o hamowniach inercyjnych. Poza tym tak jak mówiłem warunki pomiarów w pomieszczeniu są sztuczne dla auta które w pomieszczeniu nie jeździ i zwłaszcza przy silnikach turbo mogą być bardzo nieprawdziwe. Link na temat takiej hamowni przenośnej: http://hamownia.win.pl/h_przen.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To ja już wiem dlaczego miałem serie+1hp. Po prostu pierwszy wjechałem A ja jako drugi +8,5 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Wystarczy drobna korekta ustawień żeby klient był zadowolony i wrócił na kolejne pomiary Trochę kąśliwy żart z mojej strony ale z pomiarami na hamowniach to się niezłe jaja robi i nie twierdzę że akurat w Kosakowie bo nie wiem ale ogólnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 AFR kłamał ja mam tak od zawsze. w 2.0t wychodziło a w 2.5t nie. Podobno to chodzi o prędkość spalin. co do samego tlenu to się u mnie nie sprawdziło, bo drugi run z mokrym ic wyszedł lepiej. i tak najszczęśliwszy pojechał właściciel charade coś pięknego, grzebać poprawiać i na pełnej nieświadomce jechać na hamownie żeby się dowiedzieć że ma aż o 33% więcej mocy to daje niezłego kopa do dalszej pracy nad autem Kropek też jest szczęśliwy po za kilka pln zyskał ponad 30KM Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Primi, High five Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Wystarczy drobna korekta ustawień żeby klient był zadowolony i wrócił na kolejne pomiary Trochę kąśliwy żart z mojej strony ale z pomiarami na hamowniach to się niezłe jaja robi i nie twierdzę że akurat w Kosakowie bo nie wiem ale ogólnie. Kruk ja się na tym całym hamowaniu w ogóle nie znam Pojechałem towarzysko, żeby 15 aut było Dla mnie ten wynik nie ma większego znaczenia, jakby wyszło -8,5 KM też byłoby OK :wink: , z tego co zaobserwowałem to takie pomiary mogą w pewnym sensie spełniać rolę "poprawiacza" humoru i nie ma w tym nic złego. Po prostu jakaś dodatkowa forma miłego spędzenia czasu :wink: Pogoda dopisała, towarzystwo też, a wyniki każdy interpretuje jak mu pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się