bardzozlymisio Posted April 29, 2014 Share Posted April 29, 2014 Witam wszystkich. W moim Outbacku D z 2011 mam zamontowany zestaw hamulców Brembo. Tarcza wiercona 330mm. Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest minimalna grubość tarczy? Będę ogromnie wdzięczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 (edited) 22mmm ale unkaj wiercobych i pękają i żywwoy maja krótrzy.. Edited April 30, 2014 by Andrzej Koper Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 22mmm ale unkaj wiercobych i pękają i żywwoy maja krótrzy.. chyba 32 mm ciekawe, jak ma unikac wierconych tarcz, jezeli oryginalnie byly wlasnie takie (zgaduje, ze chodzi o homologowany zestaw, sprzedany w SIP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardzozlymisio Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 Owszem o taki zestaw chodzi - tylko zacisk czerwony. Montowany w ASO czyli mam nadzieję homologowany To ile 32mm? Zrobiłem na tych tarczach 75k k niecałe i maja w tej chwili ca. 30,5mm - i już muszę się za nowymi rozglądać? Hmm.... A czy szanowni koledzy mogliby mi podać jakiś model, numer katalogowy lub informację jak zidentyfikować te tarcze w sklepie/na stronie Brembo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 najlepiej zapytac w ASO, ktore montowalo zestaw, jaka jest bezpieczna min. grubosc tarcz (zgaduje, ze 30 mm) p.s. lepiej usiadz jak bedziesz sluchal ceny nowych tarcz Link to comment Share on other sites More sharing options...
giepa Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 jak to jest z tymi tarczami, klockami Ja mam teraz przebieg 109 tys i oryginalne tarcze i klocki jeszcze, ostatnio na przeglądzie mówili mi, ze za 3 tys beda klocki do wymiany z przodu -> pojechałem po 5 tys na wymiane oleju i na te klocki... nie wymienili klocków bo powiedzieli ze jeszcze z 5 tys dadzą rade ale wtedy trzeba wymienić klocki + tarcze (???) tarcza się szybciej zużyła niż klocki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 jak to jest z tymi tarczami, klockami Ja mam teraz przebieg 109 tys i oryginalne tarcze i klocki jeszcze, ostatnio na przeglądzie mówili mi, ze za 3 tys beda klocki do wymiany z przodu -> pojechałem po 5 tys na wymiane oleju i na te klocki... nie wymienili klocków bo powiedzieli ze jeszcze z 5 tys dadzą rade ale wtedy trzeba wymienić klocki + tarcze (???) tarcza się szybciej zużyła niż klocki? Roznie z tym jest. Ja oryginalne klocki przod wymienilem po 30 tys km,a tyl po 45tys. Szczerze gratuluje takiego przebiegu na jednych klockach Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardzozlymisio Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 najlepiej zapytac w ASO, ktore montowalo zestaw, jaka jest bezpieczna min. grubosc tarcz (zgaduje, ze 30 mm) p.s. lepiej usiadz jak bedziesz sluchal ceny nowych tarcz Jeden z dilerów zameldował 5800 brutto tarcze + klocki. Najpierw mnie wysztywniło a potem zwiotczyło....apetyt mi odebrało...nawet browar mnie nie kusi... Co tam wsadzić, żeby dobrze hamowało jak wiozę rodzinę moim rodzinnym kombi? I nie za milion szelestów!!!! Tarcze za 5800 wytrzymały 75.000km w kombi, które rzadko przekracza 140km/h - jacierpiedole!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 odpowiednie felgi juz masz, wiec nie powinno byc problemow z duzym hamulcem moja rada: kup tzw. "zlote" Brembo od STI - za ok. 1500 zl. mozna kupic same zaciski, za kolejne 1500 zl. kupisz porzadne tarcze i klocki p.s. jednak wypij tego browara p.s. jakie ET maja felgi z tego zestawu - 45 czy 48? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardzozlymisio Posted April 30, 2014 Author Share Posted April 30, 2014 (edited) Ale ja mam porządne zaciski Brembo 4 tłoczkowe czerwone - teraz chce tarcze - ale nie za 5800 ET pojęcia nie mam - popatrzę na felgę. Edited April 30, 2014 by bardzozlymisio Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Ale ja mam porządne zaciski Brembo 4 tłoczkowe czerwone - teraz chce tarcze - ale nie za 5800 ET pojęcia nie mam - popatrzę na felgę. Te ze zdjecia wygladaja na "zlote" brembo. jesli takie masz to tarcza taka jak do STI. Ja mam np Hawk quiet slot czy jakos tak (1500 para) i jestem zadowolony. Nie przejechalem jeszcze wiele km, ale jest ok. Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekGT Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Też jestem przed tą decyzją ale raczej pójdę w serię bo działają naprawdę dobrze. Mnie w Dawoju podali cenę 1300zł brutto za komplet tarcz i klocków na przód, nie rozumiem skąd te kosmiczne 5,8KPLN?!.. Czy moje 316mm są aż tyle tańsze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Ale ja mam porządne zaciski Brembo 4 tłoczkowe czerwone - teraz chce tarcze - ale nie za 5800 ET pojęcia nie mam - popatrzę na felgę. Owszem, masz fajne, ale dosc nietypowe zaciski, ktore wymagaja speficznych tarcz, ktore chyba nie maja zamiennikow, stad ta kosmiczna cena Ja zas proponuje seryjne zaciski od STI, do ktorych jest pelno tarcz i klockow w znacznie lepszej cenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Czyli to nie to samo co z STI ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 22mmm myslałem o seri// Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Czyli to nie to samo co z STI ? nie, przeciez napisalem, ze to zestaw sprzedawany przez SIP (homologowany do Subaru) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now