Jump to content

zakup LEGACY H6


Pytka

Recommended Posts

Witam

Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji ;) a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ;)) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek :) i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

Do zobaczenia w Subaru na drodze ;) ahhh to jest to ;)

Link to comment
Share on other sites

Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co.

Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta.

Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B?

czarna skóra, zawias Bilstein, reszta jak w "zwykłym" H6 ;)  


i skrzynia 6MT, choć są też spec.b z automatem (ale nie ma "zwykłych" h6 z manualną skrzynią)

Link to comment
Share on other sites

Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów.

Link to comment
Share on other sites

Spec.B przedlift od H6 różni się kołami, zawieszeniem, kolorem skór (czarne) i alu nakładkami na pedały i podstopnice + zwykle ma 6mt.

Polift ma ponadto inny zderzak przedni, za to czarne skóry bywały w zwykłych H6.

 

Mam w swoim Legacy GT zestaw ebc turbo groove + red stuff. Hałasują, ale przez rok poddane intensywnej eksploatacji nie poddały się.

Jak się skończą klocki przetestuję yellow stuff (chodzi o hałas).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów.

 

Nie wiem jakie mialem EBC, bo auto kupilem z takim tarczami, po ok 20kkm (choc nie wiem przy jakim przebiegu byly zalozone, przebieg mial 89kkm) zaczely strasznie bic. Koszt nowych takich, to cos troche ponad 1kzl, tak mi powiedzieli w serwisie, ale nie chcialem drugi raz EBC.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...