Pytka Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Witam Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy Z góry dziękuję za pomoc Do zobaczenia w Subaru na drodze ahhh to jest to Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Zapytaj o auto tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61215-legacy/page-58#entry2017230 Być może ktoś oglądał czy zna ten egzemplarz. Witamy się tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-638#entry2017947 Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co. Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...