Pytka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy Z góry dziękuję za pomoc Do zobaczenia w Subaru na drodze ahhh to jest to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zapytaj o auto tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61215-legacy/page-58#entry2017230 Być może ktoś oglądał czy zna ten egzemplarz. Witamy się tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-638#entry2017947 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co. Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwa Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ... na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ... na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jaka? EBC Turbo Groove + Red Staff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytka Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B? dzięki za info pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B? czarna skóra, zawias Bilstein, reszta jak w "zwykłym" H6 i skrzynia 6MT, choć są też spec.b z automatem (ale nie ma "zwykłych" h6 z manualną skrzynią) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To z pewnością Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Spec.B przedlift od H6 różni się kołami, zawieszeniem, kolorem skór (czarne) i alu nakładkami na pedały i podstopnice + zwykle ma 6mt. Polift ma ponadto inny zderzak przedni, za to czarne skóry bywały w zwykłych H6. Mam w swoim Legacy GT zestaw ebc turbo groove + red stuff. Hałasują, ale przez rok poddane intensywnej eksploatacji nie poddały się. Jak się skończą klocki przetestuję yellow stuff (chodzi o hałas). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów. Nie wiem jakie mialem EBC, bo auto kupilem z takim tarczami, po ok 20kkm (choc nie wiem przy jakim przebiegu byly zalozone, przebieg mial 89kkm) zaczely strasznie bic. Koszt nowych takich, to cos troche ponad 1kzl, tak mi powiedzieli w serwisie, ale nie chcialem drugi raz EBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się