Jump to content

zakup LEGACY H6

Pytka

Recommended Posts

Witam

Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji ;) a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ;)) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek :) i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

Do zobaczenia w Subaru na drodze ;) ahhh to jest to ;)

Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co.

Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta.

Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste.

• Upvote 1

Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B?

czarna skóra, zawias Bilstein, reszta jak w "zwykłym" H6 ;)  

i skrzynia 6MT, choć są też spec.b z automatem (ale nie ma "zwykłych" h6 z manualną skrzynią)

Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów.

Spec.B przedlift od H6 różni się kołami, zawieszeniem, kolorem skór (czarne) i alu nakładkami na pedały i podstopnice + zwykle ma 6mt.

Polift ma ponadto inny zderzak przedni, za to czarne skóry bywały w zwykłych H6.