Pytka Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Witam Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy Z góry dziękuję za pomoc Do zobaczenia w Subaru na drodze ahhh to jest to Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Zapytaj o auto tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61215-legacy/page-58#entry2017230 Być może ktoś oglądał czy zna ten egzemplarz. Witamy się tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-638#entry2017947 Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co. Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lwa Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 ... na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 ... na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta. Jaka? EBC Turbo Groove + Red Staff Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pytka Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B? dzięki za info pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B? czarna skóra, zawias Bilstein, reszta jak w "zwykłym" H6 i skrzynia 6MT, choć są też spec.b z automatem (ale nie ma "zwykłych" h6 z manualną skrzynią) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki266 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 To z pewnością Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Spec.B przedlift od H6 różni się kołami, zawieszeniem, kolorem skór (czarne) i alu nakładkami na pedały i podstopnice + zwykle ma 6mt. Polift ma ponadto inny zderzak przedni, za to czarne skóry bywały w zwykłych H6. Mam w swoim Legacy GT zestaw ebc turbo groove + red stuff. Hałasują, ale przez rok poddane intensywnej eksploatacji nie poddały się. Jak się skończą klocki przetestuję yellow stuff (chodzi o hałas). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów. Nie wiem jakie mialem EBC, bo auto kupilem z takim tarczami, po ok 20kkm (choc nie wiem przy jakim przebiegu byly zalozone, przebieg mial 89kkm) zaczely strasznie bic. Koszt nowych takich, to cos troche ponad 1kzl, tak mi powiedzieli w serwisie, ale nie chcialem drugi raz EBC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now