Skocz do zawartości

zakup LEGACY H6


Pytka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moi drodzy jestem o krop od podjęcia zyciowej decyzji ;) a chodzi o zakup Legacy H6 spec B (teraz jezdze volvo s60 awd2,5t,mam nadzieje ze juz niedlugo ;)) Oglądałem samochod, przejechałem się kawałek :) i wydaje mi się ze jest wszystko ok ale mimo tego odczucia chciał bym sprawdzić samochód w serwisie, co mi polecicie i na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Jest to rocznik 2006 w automacie. Dodam ze samochód również był juz naprawiany i serwisowany w Warszawie ale mam nadzieję że to nie będzie miało wpływu na wydanie rzetelnej opini o jego stanie. Interesują mnie tylko serwisy w Warszawie. Przepraszam za tak błachy temat ale jestem laikjem jesli chodzi o Subaru i potrzebuje waszej pomocy :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

Do zobaczenia w Subaru na drodze ;) ahhh to jest to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kwestie nadwoziowo-kolizyjne, które są oczywiste, szczególną uwagę należy zwrócić na sprawność uszczelek pod głowicami (przedmuchy do ukł.chłodzenia). Ten zabieg w h6 bije po kieszeni jakby co.

Poza tym auto raczej nie ma bolączek - na bijące tarcze hamulcowe jest prosta recepta.

Jeśli auto jest przedliftowe - posłuchaj radia. Jest wyjątkowo badziewne, a poprawa jakości audio nie jest proste.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie a po jakich elementach wyposażenia mozna się zorientować ze dany egzemplarz to spec B?

czarna skóra, zawias Bilstein, reszta jak w "zwykłym" H6 ;)  


i skrzynia 6MT, choć są też spec.b z automatem (ale nie ma "zwykłych" h6 z manualną skrzynią)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spec.B przedlift od H6 różni się kołami, zawieszeniem, kolorem skór (czarne) i alu nakładkami na pedały i podstopnice + zwykle ma 6mt.

Polift ma ponadto inny zderzak przedni, za to czarne skóry bywały w zwykłych H6.

 

Mam w swoim Legacy GT zestaw ebc turbo groove + red stuff. Hałasują, ale przez rok poddane intensywnej eksploatacji nie poddały się.

Jak się skończą klocki przetestuję yellow stuff (chodzi o hałas).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Padają tak samo szybko jak OEM. Przerabiane w Tribece

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Tylko, że Tribeca jest 400kg cięższa. Parę osób ma ww zestaw w Specach i nie sprawia problemów.

 

Nie wiem jakie mialem EBC, bo auto kupilem z takim tarczami, po ok 20kkm (choc nie wiem przy jakim przebiegu byly zalozone, przebieg mial 89kkm) zaczely strasznie bic. Koszt nowych takich, to cos troche ponad 1kzl, tak mi powiedzieli w serwisie, ale nie chcialem drugi raz EBC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...