saszynski Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 (edited) Witam. Mam nie mały cyrk, bo raczej to nie problem... składam swój silnik i nadszedł czas na rozrząd... graty doszły... i ZONK. mam wrażenie, że dostałem pasek, który jest za długi... niby ta sama ilość zebów co zawsze (281 o ile sie nie myle)... ale juz po założeniu na koła wydawał sie lużny.. za luźny... napinacz założyłem bez zadnego oporu. Zawsze mam zasade, że najpierw składam rozrzad, robie 2 obroty wałem, sprawdzam czy pokrywają sie znaki i wtedy puszczam napinacz... tym razem bez puszczenia napinacza pasek by przeskoczył... druga rzecz, bardziej obrazowa, żeby naswietlić sprawe... znaki na pasku vs znaki na kołach: koła wzgledem siebie... a po 2 obrotach wału i ustawieniu znaków mniej wiecej.. reszta świruje.... rozjechany na całego... dla mnie ewidentnie rozciągniety pasek... ale poczekam na odpowiedź ekspertów... btw. pasek Gatesa Edited March 21, 2014 by saszynski Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilos1919 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 mialem ten sam problem po splanowaniu bloku i głowic : ) musiałem zastosować wiekszą o 2 mm rolkę prowadzącą umieściłem ja po drugiej stronie napinacza zaraz obok wału, napinacz pieknie napinał z znaki sie pokrywały. Na pw Ci napisze z czego dopasowałem roklę, aa była ona na śróbe 10 a oryginalnie jest na 8 wiec zrobiłem do niej mimośrodową podkładkę przez co dał sie pieknie wszystko wyregulować : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 jeszcze spróbuje ustawić wg znaków na kołach olewając te na pasku i wtedy obadam... a jak nie to wymienie pasek... nie bede sie pier...niczył. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilos1919 Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 nie wejdzie ci to robilem tak samo, przekręcisz 4 razy i bedzie tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 temat do zamkniecia... dorwałem inny pasek i wszystko gra a znaki sie pokrywają uff.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 dorwałem inny pasek i wszystko gra a znaki sie pokrywają uff.... tzn. jaki nie pasował.... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 (edited) Z tego wynika że nie pasował Gates 5612xs to możliwe Edited March 23, 2014 by Grzesiek79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 oba to Gates 5612xs ale jeden (ten na zdjeciach powyzej) był rozciągniety(?) mam filmik wiec później go wstawie zeby było wiadomo o co chodzi. może trafiłem na jakis fabrik feller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ONE_ Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Swego czasu pojawiały się fejki z Gatesa, może na taki trafiłeś, tak czy siak warto zadzwonić do przedstawiciela Gatesa i pogadać. Wpadła mi kiedyś w łapki pompa wody od SKFa, która nie miała żadnych oznaczeń, ale po wielu telefonach i przesłanych fotkach okazała się, jak to często bywa, "przepakowaną", a SKF to potwierdził. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 tutaj filmik z luźnym paskiem: a tutaj z juz normalnie luzno-napiętym paskiem. po 2 obrotach znaki się pieknie pokryły, i te na kołach względem siebie jak i z obudową... po wyjęciu zawleczki napinacza, wszystko idealnie Swego czasu pojawiały się fejki z Gatesa, może na taki trafiłeś, tez mi sie tak wydaje. tak czy siak warto zadzwonić do przedstawiciela Gatesa i pogadać jak tylko bede miał chwile to podzwonie nie odpuszcze. pompa wody od SKFa, która nie miała żadnych oznaczeń, ale po wielu telefonach i przesłanych fotkach okazała się, jak to często bywa, "przepakowaną", a SKF to potwierdził. tylko, że tutaj oba paski były w fabrycznych pudełkach z hologramami i lepami na paskach. jedyna różnica to znaki na pasku... ten luźny miał cieniutkie znaki + podwójny na wale a ten drugi pojedyncze kropkowane na wale i grube pozostałe znaki co z resztą widać na filmach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 too loose, it's fuckin' too loose.. obydwa paski kupiles w tym samym miejscu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 (edited) Nie. Luzny dostalem z zestawem z uk. Ten dobry mam z miejscowego sklepu.update: zadzwoniłem do sklepu, z którego zamawiałem zestaw... koleś niedowierzająco podszedł do sprawy ale powiedziałem mu, ze mam filmy i zdjęcia, które mu wyśle na maila. Powiedział, ze mam mu odesłać pasek, oni odeślą do Gatesa i jeśli faktycznie cos z tym paskiem jest nie tak (a jest) to dostane zwrot kasy... zobaczymy. Edited March 24, 2014 by saszynski 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovalsky Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 (edited) To samo miałem z Dayco w foresterze 2.0 t. Auto dziś odpaliło bez problemów (uszczelka pod głowicą była robiona i sprawdzałem, czy gada), ale jutro zakładam inny. Edited April 26, 2015 by Kovalsky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now