pafka11 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Jaki byście polecili najlepszy możliwy zestaw hamulcowy pod felgę 18 do STI MY07. Jak się ma Alcon do AP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Jaki byście polecili najlepszy możliwy zestaw hamulcowy pod felgę 18 do STI MY07. N-kowy zacisk na tarczy 355 mm.Z dobrym klockiem,masakruje wszystkie inne zestawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 .Z dobrym klockiem,masakruje wszystkie inne zestawy. Takie: http://www.subaruwrcspares.com/2.html też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 .Z dobrym klockiem,masakruje wszystkie inne zestawy. Takie: http://www.subaruwrcspares.com/2.html też? Te masakruje w przedbiegach. Ceną. Ten sam zacisk AP N-kowy z napisem STi i homologacją,jest prawie 2 razy droższy niż ten bez logo STi. O cenach zestawu do WRC nawet nie chce myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Już "zwykłe" AP na slicku powoduje, że przy hamowaniu trzeba zamykać oczy, aby gałki nie wyleciały... aż się boję myśleć, jak hamuje taki zestaw N-kowy :-) O WRC nie wspominając... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafka11 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Kurde nie umiecie się bawić, fakt jest 360@500 ale aż tak nie najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Już "zwykłe" AP na slicku powoduje, że przy hamowaniu trzeba zamykać oczy, aby gałki nie wyleciały... aż się boję myśleć, jak hamuje taki zestaw N-kowy :-) O WRC nie wspominając... A i tak decyduje oponka i nawierzchnia. Kurde nie umiecie się bawić, fakt jest 360@500 ale aż tak nie najlepszy Wybierz coś z oferty AP,z odpowiednim rozmiarem tarczy i dobrym klockiem,zrobi robotę. Alcon chyba tak popularny i dostępny w PL nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Już "zwykłe" AP na slicku powoduje, że przy hamowaniu trzeba zamykać oczy, aby gałki nie wyleciały... aż się boję myśleć, jak hamuje taki zestaw N-kowy :-) O WRC nie wspominając... Dobrze kombinujac w cenie zestawu AP tuningowego , mozna miec Nkowy , a roznica pomiedzy tymi dwoma , jest powalajaca delikatnie mowiac O hamulcach z WRC zapomnijcie , bo nic kompletnie nie pasuje , juz nie mowiac o chłodzeniu woda Edytowane 23 Lutego 2014 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafka11 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Carfit a jak taki Nkowy będzie się sprawdzał na co dzień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) Carfit a jak taki Nkowy będzie się sprawdzał na co dzień? normalnie , a najlepiej zapytaj Carlosa , mial to chyba z dwa lata Moim skromnym zdaniem , jedynie co jest troche ucizliwe , to halas wydajacy podczas normalnej jazdy , jedziesz jakbyc miał puszki po piwie przykrecone do rury wydechowej Edytowane 23 Lutego 2014 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Carfit a jak taki Nkowy będzie się sprawdzał na co dzień? Bardzo normalnie,zaciski bezobsługowe.Jedynie klocki trzeba częściej wymieniać.Ale to uzależnione jest od charakteru jazdy.Jak upalasz często,to klocki lecą w oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Carfit a jak taki Nkowy będzie się sprawdzał na co dzień? normalnie , a najlepiej zapytaj Carlosa , mial to chyba z dwa lata Moim skromnym zdaniem , jedynie co jest troche ucizliwe , to halas wydajacy podczas normalnej jazdy , jedziesz jakbyc miał puszki po piwie przykrecone do rury wydechowej hamulec jest mega, dokładając "trochę" ponad tuningowy zestaw AP, dostaje się coś niesamowitego. Nawet przyspieszenie w dobrze podkręconym silniku, nie robi takiego wrazenia jak skuteczność hamowania na dogrzanym slicku. Co do uciążliwości, to fakt, poruszając sie na codzień mozesz liczyć się z wieloma przypadkami, gdy obcy Ci ludzie bedą wskazywac na Twoje auto i krzyczeć, że "Panie... cos się chyba urwało, bo strasznie klekoce". Wsadzając kogoś na prawy, nauczysz sie odrazu informowac, że "spokojnie... nic sie nie popsuło, nie rozpadamy się - tak ma być". Klocki są w rozsądnej cenie, tarcze niestety juz w troche mniej... Jak chcesz mieć coś bardzo dobrego i raczej nie chcesz mieć poczucia, że mogłoby być lepiej - to jest to rozwiazanie idealne. Oczywiście trzeba pamiętać o optymalnej temp. pracy założonego klocka i np. jadąc autostradą, wychładzając układ trzba się liczyć z inną reakcją na pedał hamulca jak w ruchu miejskim lub torze, ale idzie to ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) jedynie co jest troche ucizliwe , to halas wydajacy podczas normalnej jazdy , jedziesz jakbyc miał puszki po piwie przykrecone do rury wydechowej Ciekawość mnie zżera, skąd sie bierze ten hałas, jest ciągły czy tylko przy hamowaniu i dlaczego taki dziwny dźwięk ? Edytowane 24 Lutego 2014 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafka11 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Hamulce hamulcami ale jeszcze jaką felgę 8,5 x18 ET40 pod to założyć by to jakoś wyglądało, podeślijcie jakieś zdjęcia Felgi prawdopodobnie http://www.evocorse.com/en/sanremocorse-18-330.html pod hamulec AP z nowym kutym zaciskiem 355mm lub Alcon 365mm z ceramicznymi klockami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Wchodziło OZ Prodrive 7,5x18.... A łomot bierze sie z luznego zamontowania tarczy na dzwonie , tj. Pływającej tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 A łomot bierze sie z luznego zamontowania tarczy na dzwonie , tj. Pływającej tarczy. Prócz tego jeszcze luz klocków w zacisku. A te łomotać potrafią. W miarę wzrostu temperatury heblunku hałas maleje,lecz nie całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się