Skocz do zawartości

pierwsze kroki z STI


Venom

Rekomendowane odpowiedzi

@@Venom jak turbo zacznie dmuchać,to fakt,gniecie pewnie niezgorzej.Kierownik o sporej nadwadze,może pewnie fotel złamać. :mrgreen:

Ale żeby to jechało,to trzeba to kręcić jak tą Hondę. ;)

Auto na prostą i autostradę,ale już na Kielcach to seryjny GT-ek z krótszą skrzynią,będzie sprawniejszy i pewnie szybszy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no luzik ale ja nie kupiłem samochodu po to by męczyć go na torach:] wiem wiem zaraz mnie tu wszyscy zlinczują :] przecież do tego jest SUBARU.... ja to bardziej myśle zeby posadzić go na glebie poszurać brzuchem itp :] pozatym mi sie samochody szybko nudzą pewnei z rok pośmigam i sprzedam jak mi coś innego do głowy wpadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiejcie się. Znam auto, które ma 10 lat i nieco ponad 800km przebiegu :D wiem, że to więcej niż 400 ale również skrajnie mało ;)

 

Czy to ten? :)

 

car-humor-joke-funny-car-for-sale-low-mileage.jpg

:biglol: :biglol: :biglol: :biglol: oplułem ekran

 

panowie żeby była jasność- jeśli kiedyś ten STI będzie na sprzedaż, to ja go łykam pierwszy

i żeby nikomu nie przyszło do głowy mi go podkupić

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fartuchy posciagane wykres wieczorem postaram sie wrzucić

 

prosze bardzo

3833ac79c4a01390m.jpg

 

ja tylko z pytaniem do znawców tematu:

 

-zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem?

-jak czytać te lbft na Nm?

 

chodzi o ten konkretny wykres

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem?

nawet większy... norma z obrazka powyżej zakłada 17% strat, a to jakoś mało przy tym napędzie. Mój STIk miał na wyjściu 242 konie na kołach w serii jeszcze przed modami. W takie 340-350 jak ma venom sam właśnie celuję. 325lb/ft to 440Nm czyli tak dość bardzo bezpiecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem?

nawet większy... norma z obrazka powyżej zakłada 17% strat, a to jakoś mało przy tym napędzie. Mój STIk miał na wyjściu 242 konie na kołach w serii jeszcze przed modami. W takie 340-350 jak ma venom sam właśnie celuję. 325lb/ft to 440Nm czyli tak dość bardzo bezpiecznie...

 

wiedziałem, że są straty, ale nie myślałem o takich wartościach (prawie 1/5) - SZOK!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjdzie odpowiednia pora to sie wszystko opisze 450koni jest na 2 mapie ale dla mnie i te 400 wystarczy na tej drugiej jechałem z 2 razy i jeszcze nie ogarniam :]

...

a to dobre jest....

jak mawia mój kolega Maras...:)

"ogarnij najpierw 300KM...." a potem 350..., 400...500.. itd....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak masz racje ale nie o to mi chodziło więc nie ma sie co czepiać:]

 

przy okazji możecie mi polecić kogoś we Wrocławiu lub w poblizu kto bez problemów ogarnie strojenie ? bo wprowadzam małe poprawki i chciałbym zeby było wszystko dopięte na ostatni guzik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takie pułapy mocowe, to ja widzę tutaj Mateusza Bieńkowskiego, a'ka matB.

to rozumiem Kraków a coś bliżej??

 

czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie??

Edytowane przez Venom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie??

Opinie bazują chyba na podstawie strojenia Evelin.W Subaru to raczej doświadczenie mają stosunkowo małe.

Przy Twojej konfiguracji sprzętowej,to poszedłbym raczej w doświadczonych tunerów. ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na takie pułapy mocowe, to ja widzę tutaj Mateusza Bieńkowskiego, a'ka matB.

to rozumiem Kraków a coś bliżej??

 

czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie??

 

 

nie gniewaj się, nie powinienem tutaj nieco cynicznie takich rzeczy pisać, bo faktycznie możesz sie jeszcze nie orientować w temacie. "szach" Mat "kabum" B, nie jest najlepszym pomysłem... wybierz Katowice 4 "śmigła" / lub Poznać Map tec... potrzebujesz ogarniętego i z duzym doświadczeniem tunera, nie rzeźnika który będzie uczył sie i probował na Twoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko rozumem i zdaje sobie sprawe z tego ze byle komu tego oddać nie mogę dlatego pytam i broń boże sie nie obrazam w sumie znajomy z Wrocławia chyba zna osobiście mata b. i tez mi go polecał ale wiadomo forum jest po to zeby takie tematy obgadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Śmiejcie się. Znam auto, które ma 10 lat i nieco ponad 800km przebiegu :D wiem, że to więcej niż 400 ale również skrajnie mało ;)

Czy to ten? :)

 

car-humor-joke-funny-car-for-sale-low-mi

 

 

 

a ha ha a ha haha.... ja też miałem problem z ekranem... :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol:

no tak masz racje ale nie o to mi chodziło więc nie ma sie co czepiać:]

 

przy okazji możecie mi polecić kogoś we Wrocławiu lub w poblizu kto bez problemów ogarnie strojenie ? bo wprowadzam małe poprawki i chciałbym zeby było wszystko dopięte na ostatni guzik

 

Nie czepiam sie tak naprawdę..;) Sam podobnie podchodzę do różnych tematów w zyciu....

Jak robić to juz pełna pro-feska....:) Ale z wiekiem przychodzi spokój i trochę opanowania..w rożnych tematach....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...