cybel Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @@Venom jak turbo zacznie dmuchać,to fakt,gniecie pewnie niezgorzej.Kierownik o sporej nadwadze,może pewnie fotel złamać. Ale żeby to jechało,to trzeba to kręcić jak tą Hondę. Auto na prostą i autostradę,ale już na Kielcach to seryjny GT-ek z krótszą skrzynią,będzie sprawniejszy i pewnie szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter White Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ładne osiągi, pozazdrościć frajdy z jazdy wyobrażam sobie jak musi wciskać w fotel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 no luzik ale ja nie kupiłem samochodu po to by męczyć go na torach:] wiem wiem zaraz mnie tu wszyscy zlinczują :] przecież do tego jest SUBARU.... ja to bardziej myśle zeby posadzić go na glebie poszurać brzuchem itp :] pozatym mi sie samochody szybko nudzą pewnei z rok pośmigam i sprzedam jak mi coś innego do głowy wpadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 i to jest dobre podejście do sprawy... na tor to GT'ka można kupić do katowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 no dobra zeby nie było ząłozyłęm temat i na inne pogadanki tam zapraszam:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekolada Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Śmiejcie się. Znam auto, które ma 10 lat i nieco ponad 800km przebiegu wiem, że to więcej niż 400 ale również skrajnie mało Czy to ten? :biglol: :biglol: oplułem ekran panowie żeby była jasność- jeśli kiedyś ten STI będzie na sprzedaż, to ja go łykam pierwszy i żeby nikomu nie przyszło do głowy mi go podkupić dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Spoko. Zawsze niedogrzany i na zimnym oleju jeżdżony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) fartuchy posciagane wykres wieczorem postaram sie wrzucić prosze bardzo ja tylko z pytaniem do znawców tematu: -zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem? -jak czytać te lbft na Nm? chodzi o ten konkretny wykres Edytowane 22 Lutego 2014 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem? nawet większy... norma z obrazka powyżej zakłada 17% strat, a to jakoś mało przy tym napędzie. Mój STIk miał na wyjściu 242 konie na kołach w serii jeszcze przed modami. W takie 340-350 jak ma venom sam właśnie celuję. 325lb/ft to 440Nm czyli tak dość bardzo bezpiecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 zawsze jest taki duży ubytek mocy pomiędzy kołami a silnikiem? nawet większy... norma z obrazka powyżej zakłada 17% strat, a to jakoś mało przy tym napędzie. Mój STIk miał na wyjściu 242 konie na kołach w serii jeszcze przed modami. W takie 340-350 jak ma venom sam właśnie celuję. 325lb/ft to 440Nm czyli tak dość bardzo bezpiecznie... wiedziałem, że są straty, ale nie myślałem o takich wartościach (prawie 1/5) - SZOK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 wiedziałem, że są straty, ale nie myślałem o takich wartościach (prawie 1/5) - SZOK! Nie prawie,tylko najmarniej 1/5 strat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 przyjdzie odpowiednia pora to sie wszystko opisze 450koni jest na 2 mapie ale dla mnie i te 400 wystarczy na tej drugiej jechałem z 2 razy i jeszcze nie ogarniam :] ... a to dobre jest.... jak mawia mój kolega Maras... "ogarnij najpierw 300KM...." a potem 350..., 400...500.. itd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 no tak masz racje ale nie o to mi chodziło więc nie ma sie co czepiać:] przy okazji możecie mi polecić kogoś we Wrocławiu lub w poblizu kto bez problemów ogarnie strojenie ? bo wprowadzam małe poprawki i chciałbym zeby było wszystko dopięte na ostatni guzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Na takie pułapy mocowe, to ja widzę tutaj Mateusza Bieńkowskiego, a'ka matB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raasti Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ładnie ładnie ) No w sumie ten z wyspy średni ;p i to chyba nie STI ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) Na takie pułapy mocowe, to ja widzę tutaj Mateusza Bieńkowskiego, a'ka matB. to rozumiem Kraków a coś bliżej?? czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie?? Edytowane 9 Marca 2014 przez Venom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie?? Opinie bazują chyba na podstawie strojenia Evelin.W Subaru to raczej doświadczenie mają stosunkowo małe. Przy Twojej konfiguracji sprzętowej,to poszedłbym raczej w doświadczonych tunerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Na takie pułapy mocowe, to ja widzę tutaj Mateusza Bieńkowskiego, a'ka matB. to rozumiem Kraków a coś bliżej?? czy ktoś stroił w Jetronicku we Wrocławiu opinie mają dość dobre tylko czy podejście do subaru mają odpowiednie?? nie gniewaj się, nie powinienem tutaj nieco cynicznie takich rzeczy pisać, bo faktycznie możesz sie jeszcze nie orientować w temacie. "szach" Mat "kabum" B, nie jest najlepszym pomysłem... wybierz Katowice 4 "śmigła" / lub Poznać Map tec... potrzebujesz ogarniętego i z duzym doświadczeniem tunera, nie rzeźnika który będzie uczył sie i probował na Twoim aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 nie no spoko rozumem i zdaje sobie sprawe z tego ze byle komu tego oddać nie mogę dlatego pytam i broń boże sie nie obrazam w sumie znajomy z Wrocławia chyba zna osobiście mata b. i tez mi go polecał ale wiadomo forum jest po to zeby takie tematy obgadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 i tez mi go polecał "Też" chyba tu nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Śmiejcie się. Znam auto, które ma 10 lat i nieco ponad 800km przebiegu wiem, że to więcej niż 400 ale również skrajnie mało Czy to ten? a ha ha a ha haha.... ja też miałem problem z ekranem... :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: no tak masz racje ale nie o to mi chodziło więc nie ma sie co czepiać:] przy okazji możecie mi polecić kogoś we Wrocławiu lub w poblizu kto bez problemów ogarnie strojenie ? bo wprowadzam małe poprawki i chciałbym zeby było wszystko dopięte na ostatni guzik Nie czepiam sie tak naprawdę.. Sam podobnie podchodzę do różnych tematów w zyciu.... Jak robić to juz pełna pro-feska.... Ale z wiekiem przychodzi spokój i trochę opanowania..w rożnych tematach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się