Skocz do zawartości

Peter White

Użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    v10

Osiągnięcia Peter White

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Pozdrawiam Pana z szarego STI MY06 z pod Narodowego
  2. Pozdrawiam panią ze srebrnego STI MY06 napotkaną na parkingu w promenadzie.
  3. Może wyjazd na nurburgring
  4. Peter White

    Moje Subaru

    Widać że w środku czekają już felgi i dobre oponki na lato
  5. Pozdrawiam srebrnego subaraka STI MY04 z którym mijałem się dziś w Nadarzynie
  6. Peter White

    pierwsze kroki z STI

    Ładne osiągi, pozazdrościć frajdy z jazdy wyobrażam sobie jak musi wciskać w fotel.
  7. Nie no, nie mam na myśli jazdy na 100% (bez katowania) tylko typowe trackdaye, bardziej dla rekreacji. Więc sądzę że jednak to wystarczy ;p jaki jest średni czas takiej roboty? Tłoki, uszczelki, szpilki? Będę robić w nie-ASO, więc jeśli ktoś już tam robił i wie, lub wgl robił gdzieś Jakim ASO sorry. Autokorekta, mam na myśli że będę robić w nie-ASO. Ahaa. Czyli nie przeczytałem regulaminu i nie można pisać nazw firm no trudno. Dzięki chłopaki, już wszystko wiem
  8. Mam na oku też egzemplarz zrobiony na gratach APS moc 420KM. Więc był by dobra podstawą do zakucia czyli tak jak mówisz, wtryski, turbo, intercooler. Pytanie tylko w jakim stanie jest silnik o takiej mocy bez kucia z przebiegiem 100tyś. Pewnie lepiej omijać takie egzemplarze (możliwość zmęczenia materiału).
  9. Planuje pare wyjazdów na Poznań tym autem w sezonie. Więc jeśli nie przekroczy mocy 400KM to po tym co mi radzicie wychodzi że uszczelka, tłoki i panewki wystarczą no i szpilki. Wielkie dzięki xD
  10. U mnie w zakutym MY08 silnik tak właśnie hałasował na zimnym. To normalne w przy zakuciu.
  11. Trzeba się liczyć z wydatkiem do 10tyś pewnie. Czas takiej roboty 2tyg?
  12. Wiem że mapę ma zmienioną, układ wydechowy i dolot. Chyba innych modyfikacji nie było z tego co sie dowiedziałem. No właśnie tego chciałem się dowiedzieć, czyli kuć pytanie czy tłoki same wystarczą? Czy zmienć też panewki, korbowody i uszczelkę? Jak tak to jakiej firmy?
  13. Witam, planuje zakupić w najbliższym czasie impreze STI MY06. Moje pytanie brzmi czy potrzeba jest by zakuć silnik który dysponuje mocą 350KM? Słyszałem wiele na temat STI że warto kuć już od kiedy wyjeżdża z fabryki, wierzyć w to? Miałem STI MY08 zakutą gdzie nie musiałem sie martwić o to. Proszę o opinię i info jak to naprawę jest z tymi STI. Pozdrawiam.
  14. Peter White

    pierwsze kroki z STI

    Motul 300v. Naprawdę polecam. Jak dla mnie najlepszy olej
  15. Peter White

    Moje Subaru

    Niestety sprzedane już, ale to nic. Nowe w drodze na wiosnę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...