xdyrdekx Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam,posiadam imprezę WRX 218km 2000r.jakiś czas temu zaświeciła się kontorolka check engine ,pojechałem do warsztatu,podpiął pod komputer i wyskoczyły dwa błędy w 1 oraz 3 cylindrze wypada zapłon,jako że jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy techniczne,prosił bym was o pomoc,a mianowicie co trzeba wymienić,zrobić żeby wszystko było ok,ciekawi mnie jeszcze to czy przy tej właśnie usterce w górę idzie spalanie w tej chwili pali mi 18l na 100,poprzedni właściciel mówił że pali mu 12 litrów przy normalnej jezdzie.Mam nadzieję że komuś będzie chciało się pomóc laikowi:) z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 misfire - sprawdź świece, cewki i luzy zaworowe .... wiesz kiedy poprzedni właściciel regulował zawory ? masz lpg ? wysokie spalanie - jw + przepływomierz i lambda a najlepiej oczywiście jedź do ASO (lub innego warsztatu ogarniającego subaru) ;-) PS. ten wrx to seria czy już go ktoś poprawiał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Skąd ja znam ten temat Borykam się z nim od 3 mcy z własnego dośw. mogę napisać,że zanim wymienisz pół samochodu tzn sondy,przewody,przeplywomierz itd zrób sobie regulacje zaworów no i badź gotowy na to,ze po wyjeciu silnika co trzeba zrobić by regulacje przeprowadzić prawidłowo może sie okazać pare innych rzeczy do roboty Powodzenia życzę gdyż misfire to uciążliwy temat niestety przynajmniej w moim przypadku no,ale ja może mam pecha po prostu Edytowane 30 Stycznia 2014 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Miałem podobny problem tylko na wszystkich garach miałem wypadanie zapłonu !!!zaczęło się po wymianie rozrządu !!! Podpiąłem pod kompa i pokazało mi wypadanie zapłonu na wszystkich garach !!!! odłączyłem aku na pół godziny i już nic nie pokazało - auto zdecydowanie lepiej jeżdzi !!! Od resetu wszystko ok !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Miałem podobny problem tylko na wszystkich garach miałem wypadanie zapłonu !!!zaczęło się po wymianie rozrządu !!! Podpiąłem pod kompa i pokazało mi wypadanie zapłonu na wszystkich garach !!!! odłączyłem aku na pół godziny i już nic nie pokazało - auto zdecydowanie lepiej jeżdzi !!! Od resetu wszystko ok !!! U mnie byl przestawiony rozrzad niestety jego poprawne ustawienie nie wyeliminowalo misfire ani wsadzenie nowej sondy ani nowego przeplywomierza ani czyszczenie wtryskow ani nowych świec nie pamietam co jeszcze robiłem:) W każdym razie czekam na regulacje zaworów licząc po cichu, że bedzie to koniec przygody z misfire choć nie wiem co z tego będzie bo zawory byly regulowane przy zmianie silnika czyli jakies 30 tyś km temu no moze 40 tyś wiec równie dobrze po wyjeciu silnika moze okazać sie ze to coś grubszego niż sama regulacja zaworów Edytowane 30 Stycznia 2014 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ja mam rozrząd na wszystkich znakach !!! tylko przy wymianie nie zablokowałem i wałki na lewej stronie mi się przestawiły i chyba komp zapamiętał przestawienie i wywalał check-engine !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Co by sie nie okazło kolego Witam,posiadam imprezę WRX 218km 2000r.jakiś czas temu zaświeciła się kontorolka check engine ,pojechałem do warsztatu,podpiął pod komputer i wyskoczyły dwa błędy w 1 oraz 3 cylindrze wypada zapłon,jako że jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy techniczne,prosił bym was o pomoc,a mianowicie co trzeba wymienić,zrobić żeby wszystko było ok,ciekawi mnie jeszcze to czy przy tej właśnie usterce w górę idzie spalanie w tej chwili pali mi 18l na 100,poprzedni właściciel mówił że pali mu 12 litrów przy normalnej jezdzie.Mam nadzieję że komuś będzie chciało się pomóc laikowi:) z góry dzięki W każdym razie co by sie nie okazało daj znać proszę co było u Ciebie bo mnie to bardzo ciekawi Edytowane 30 Stycznia 2014 przez Siekierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 ojj ojj ciezki temat u mnie znow padł komputer, tzn końcówka wzmacniacza sygnału do wtrysku czy cos tam, tak czy owak nie dawał sygnału na jeden z wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja też mam misfire na 1 i 3 cylindrze. Czasem tylko na 1. Podejrzana jest uszczelka pod głowicą. Wkrótce będzie wymieniona i wtedy się okaże. Błąd wywala co 500 km mniej więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekierka Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 U mnie blad tez pojawia sie sporadycznie,ale o UPG mowy nie bylo tylko o zaworach.Czy problem UPG dotyczy tez silnikow 2.0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 @@Filip Cz, Nie zaczynaj od uszczelki-raczej od zaworów/sterowania.chyba ,że objawy są jeszcze inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Wymianę uszczelki mam jeszcze w cenie zakupu samochodu, więc nie będę wnikał. Regulacja zaworów była dopiero co. Zobaczymy po wymianie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Uszczelka zrobiona, ale niestety problem się powtarza. Niezbyt często (co kilkaset km), ale jednak. Okoliczności zawsze te same. Czwarty bieg i wyprzedzam pierwszy samochód, chowam się na chwilę i dalej wyprzedzam kolejny samochód - cały czas na czwartym biegu. Wtedy zaczyna mrugać i zazwyczaj na mruganiu się kończy, ale czasem zostaje zapalona na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-WRX Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Uszczelka zrobiona, ale niestety problem się powtarza. Niezbyt często (co kilkaset km), ale jednak. Okoliczności zawsze te same. Czwarty bieg i wyprzedzam pierwszy samochód, chowam się na chwilę i dalej wyprzedzam kolejny samochód - cały czas na czwartym biegu. Wtedy zaczyna mrugać i zazwyczaj na mruganiu się kończy, ale czasem zostaje zapalona na stałe. Zupełnie jakbyś opisywał to co dzieje się u mnie. Różnica jest tylko taka że ja jestem przed regulacją zaworów. Dam znać co się zmieniło po wizycie u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ja buga kupilem pol roku dobre temu..po depnieciu to Sam co filip cz..mruganie , czasem sie zaswiecil ale auto chodzilo ok wiec olalem. Ale coz ostatnio zalozylem LPG I zaczelo sie czesciej, troche przebiera I szarpliwy sie zrobil. Reasumujac znane mi objawy regulacji zaworow. Ja dzis dzwonie na rozeznanie z terminami. Wspolczuje jak zaczeliscie od innych rzeczy. Jak regulacja nie pomoze to beds sie pocil ale powinna a na blacie prawie 200tys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się