kornik Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Mam problem: mechanik który robił mi silnik ograniczył mi na czas docierania doładowanie do poziomu 0,6 bara, niestety wyjechał za granicę i nie mam z nim kontaktu, silnik dotarty i chciałbym żeby jeździł jak trzeba. Udało mi się dojść do tego że był wyjęty restryktor, lecz po założeniu nowego nic się nie zmieniło - ma ktoś pomysł co może być jeszcze zrobione??? Za sugestie z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A na pewno dobry restryktor wlozyles? O odpowiedniej srednicy? No coz... czeka Cie zgadywanka - tak to bywa z drutsystemami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 pewnie podregulowany WG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 lepiej nie zwiększaj ladowania bo ci panewki poleca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 AMI - restryktor na 99% dobry, otrzymałem go z wężykiem który swoją długością odpowiada temu w którym nie miałem zwężki, nic - muszę chyba wybrać się do kogoś kto ogarnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 A wszystko na pewno podpiete? No ale faktem jest, ze wprawne oko kogos, kto sie zna, zawsze pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 (edytowane) otrzymałem go z wężykiem który swoją długością odpowiada temu w którym nie miałem zwężki, Ale tu nie o długość wężyka się rozchodzi tylko o średnicę "koralika w środku". Na pewno zrobił to na patencie, czyli albo wyciągnął restryktor albo regulacja WG innych pomysłów nie mam. Jak już dojdziesz co i jak, to nie przesadź z tym doładowaniem. Edytowane 26 Stycznia 2014 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 otrzymałem go z wężykiem który swoją długością odpowiada temu w którym nie miałem zwężki, Ale tu nie o długość wężyka się rozchodzi tylko o średnicę "koralika w środku". Na pewno zrobił to na patencie, czyli albo wyciągnął restryktor albo regulacja WG innych pomysłów nie mam. Jak już dojdziesz co i jak, to nie przesadź z tym doładowaniem. Wiem że rozchodzi się o średnicę otworu w koraliku , chodziło mi bardziej o to że wężyk pasuje u mnie więc podejrzewam że jest z odpowiedniego silnika (z resztą zaznaczyłem o jaki samochód chodzi gdy szukałem restryktora). Co do doładowania chcę po prostu osiągnąć nominalną wartość 0,9 bara, na zwiększenie doładowania muszę jeszcze poczekać - do zrobienia zostały napędy i "świnia" ale to już zostawiam specjalistom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się