Skocz do zawartości

Jaki operator internetowy? - mam dosyć TPSy/Orange


Abbaman

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

potrzebuje pomocy w temacie jak powyżej.

Mam pakiet w TPSa, ale probuje ograniczyć koszty.

Obecnie tv + neostrada 512 + tel. stac. mam w cenie 100 zł. Fakt, że od paru dobrych lat jestem w TPSa i nie mogę za dużo narzekać na jakość internetu (prędkość, awarie itp). Tel. stac. w obecnych czasach to przeżytek jak mówił klasyk.

Mam zamysł...zlikwidowania tv z ich dekodera, prawdopodobnie likwidację tel. stacjonarnego i pozostanie tylko przy internecie. TPSA na zachętę kończącej się umowy daje mi tylko opcje większej prędkości int. Zero szans na zwykłe obniżenie kosztów. Nawet likwidacja dodatkowych usług i pozostanie przy internecie wymusza utrzymanie łączą, co daje i tak około 85-98 zł. Mieszkam w domku jednorodzinnym, więc kablówki odpadają raczej. Jestem laikiem w tej materii i teraz pytanie:

Do kogo przejść aby mieć sensowny internet stacj./router lub mobilny, ale z dobrym zasięgiem i bezawaryjny?

Telefony z żoną mamy w Plusie, ale tam też nie do końca mogę rozkminić jak jest z intenretem ...na mobilny znajomi narzekają, byli w podobnej sytuacji co my teraz.

Macie jakieś pomysły, doświadczenia, wszelkie porady mile widziane.

Temat dość pilny, bo do 16.01.14 musze podjąć decyzję.

Z góry dzięki za pomoc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet mobilny to fajna sprawa, jeśli masz dobry zasięg sieci, a skoro 512 kb wystarczało, to 3G będzie dużym krokiem naprzód. Pewnym problemem może okazać się limit transferu. Jak kiedyś rozpoznawałem sprawę, limit był w granicach 1GB przy najtańszej opcji i 25 GB przy najdroższej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jak kiedyś rozpoznawałem sprawę, limit był w granicach 1GB przy najtańszej opcji i 25 GB przy najdroższej.

 

Dzięki za info, a co się dzieje po limicie? Obniżona przesyłowość a la modem z Atarii? :wacko:

Odnośnik do komentarza